Skocz do zawartości

jacek200844

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jacek200844

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Siedlce

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.4 V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jacek200844

0

Reputacja

  1. jacek200844

    2.4 kontrolka esp

    mam lpg przydalpo by sie kat wyciac moze by pomoglo
  2. jacek200844

    2.4 kontrolka esp

    witam problem jest taki ze co jakis czas zalezy od humoru zapala sie kotrolka esp i dojezdzajac np do swiateł fura zgasnie potem trzeba ja zapalic trzymac na obrotach i jak zgasnie kontrolka to mozna jechac normalnie czy ktos wie co moze byc za przyczyna czy to wina jest na 100% przeplywki podmieniałem druga i to samo sie dzieje ale moze tez sie trafiła jakas wadliwa? VID_20190420_122548.3gp
  3. marcin4x4 ja wiedziałem co kupuje i wiedziałem że 170km to jest całe gówno teraz 170km to w motorach jest i się jeździ ale co zrobić jak człowiek nie miał na inny na chwile obecną poszukam żony bogatej to kupi lepszy w żadne 1.8 i diesla to napewno nie pójdę ja to mam takie zdanie że samochód ma dawać trochę frajdy z jazdy i tak teraz myślę może jakieś z tylnym napędem (e36) bądź subaru jakieś bo audi to taki typowy dupowóz dpo tego dobre jest i dlatego kupiłem b6 najlepiej by było mięć mój dupowóz i coś z tyłem wiem że to nie będzie miało mocy tej 300km ale ta więcej frajdy z jazdy jak b6 tak na odstresowanie na chwile obecną co badam teren więc nie ma co się za bardzo spinać myślę ze w c6 2.4 to stanowczo za mało w b6 mało a co mowić o c6 jak tam większa buda i jeszcze quattro
  4. myślę że dużo więcej jak 10k bym chciał za swoja b6 bo inaczej dalej będę nią jeździł, tylko wiesz co tak sadzę motor bardzo fajny ten 2.7bi ale bardziej mi pasuje buda b6 ewentualnie b5 jak c5 ale co poradzisz jak w b6 nie było tego motoru i z tym pchaniem kasy w 1.8 to mam podobne zdanie poza tym jeszcze 2.7 miały normalny rozrząd który idzie samemu ogarnąć bez problemu nie to co te 4.2 na łańcuchach (chodzi o b6) a ceny części pod tuning jak coś to przykładowo brałem z tej strony http://sidmotorsport.pl/pl/45-silnik?orderby=price&orderway=desc&orderway=desc&p=2
  5. no zrobić 1.8t na 300-400 km myślę żeby zrobić to porządnie hamulce zawieszanie jak piszecie to dużo mniej nie wyjdzie , może i najrozsądniejsza ale słaba w mocy
  6. dla mnie nie ma pojęcia samochod week bo samochód jest od tego żeby mi woził d*pę kiedy i gdzie chce a żadnego 1.8t nie chce ma być coś V bo jak bym szukał samochodu do rajdów czy czegoś podobnego to nie patrzył był przecież na audi poza tym myślę żeby dobrze jak to napisałeś na koksować 1,8t to tez trzeba ze 40k
  7. no są takie ceny to nic nie poradzisz a zarobić trzeba a to czego samochód służy do jazdy wiem że biorą i najlepsza opcja z tego co widzę jest rs6 c5 bo z tego co czytałem to s4 w b6 strasznie moc potrafią tracić w lato a ciekawe jak jest z tym w a6 bo ogólnie patrząc tak to najlepsza opcja by było s4 b6 niby te ponad 300 koni ma czyli by juz mogło być motor z tego co czytałem nie z praktyki solidny lubi olej i traci moc jak pisałem
  8. tak myślałem że będą tak odp to przy dokładce 20k to nie ma sensu lepiej sprzedać dołożyć kasę i kupić już w serii S bądź zbierać do RS
  9. witam jak w temacie zastanawiam sie nad podmianą silnika 2.4 na 2.7bi i pytanie duże trzeba robić modyfikacje przy podmianie ? i co więcej trzeba by robić niech wypowie się ktoś kto już coś podobnego robił.
  10. no wcześniej były osramy i teraz też osramy ale inny model czyli z toku myślenia to i przy wcześniejszych osramach powinny się spalić a działały ? tylko że prawa juz była fioletowa po dłuższej jeżdzie, i jeszcze chyba te wcześniejsze osramy były 4300k a teraz te co mam sa 5500k, bądź jakie przetwornice pod te moje żarniki by były najlepsze?a te koito to ktoś testował ? gdzie kupić takie do b6? a na allegro znalazłem taką aukcję (6181884484) ktoś to testował ?
  11. ja ci mowie dołóż trochę kup f4i i będzie pan zadowolony chyba że nie potrzeba ci więcej mocy to szukaj nakeda w 600
  12. jak w temacie a zatem po zakupie a4 były żarniki Osram Xenarc 66043 i tak lewa świeciła normalnie a prawa po dłuższej jeździe tak na fioletowo , i tak jeździłem ze 2 tyg i postanowiłem zmienić żarniki na inne bo te takie były słabe i zmieniłem na Osram Cool Blue Intense Xenarc 66140CBI i tak można powiedzieć działało to z tydz i po tyg przestała świecić po prawej stronie czyli tam co kiedyś było na fioletowo i teraz pytanie żarnik ? przetwornica ? bezpiecznik ? co do bezpiecznika to nie mam go wogole tak gdzie powinien być czyli w polu 20/21 ale już poczytałem na necie ze nie tylko ja tak mam wiec pytam dalej czy już przetwornica była na zdychu i siadła czy może żarniki nie są pod te przetwornice? przerabiał już ktoś podobny temat? a może są jednak gdzieś jakieś bezpieczniki a reszta jest sprawna ?
  13. nie wiesz co tracisz dawaj kiedy na zalew to ci sie dam f4 przejechać jak naked to szukaj coś w 1000
  14. szukaj lepiej f4 nie dość że mocniejsza to i na gumie lepiej wygląda
×
×
  • Dodaj nową pozycję...