Skocz do zawartości

zamer-z1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zamer-z1

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zamer-z1

0

Reputacja

  1. Tak mam 8 cali. Dzięki za podpowiedzi...
  2. Witam. Kupiłem felgi alu 18" i wszystko było by dobrze gdybym wiedział jaki rozmiar oponek zarzucić. Zastanawiam się nad 225/40/18 (czy nie będzie twardo chociaż wielowachaczowe zawieszenie jest dość miękkie), czy 225/45/18 ( boje się o obcieranie o nadkola przy skręcie lub pełnym obciążeniu 5 osób +bagaż). Gdy ktoś przerabiał ten temat to proszę o jakieś podpowiedzi, z góry dzięki
  3. No to gitara. Jak ktoś zrobi dobrze program to wszystko gra[br]Dopisany: 29 Grudzień 2011, 22:28_________________________________________________Kolego Roman tyk byłem u Pawła 216 i naprawdę gościu zna się na rzeczy. Ustawił mi instalacje bez problemu. Szkoda że daleko mieszka. Polecam tego gościa wszystkim klubowiczą
  4. Dzięki Roman, spróbuje go namierzyć to od razu może by mi ustawił ten gaz. Bo muszę i tak jechać na poprawkę żeby zmniejszył czasy (mam większe wtryski) i od 4,5tyś obr nierówno przyspiesza (faluje doładowanie), nie odjadę teraz od niego jak kur.... nie będzie wszystko grało bo już nie mam na tą zabawę ani ochoty ani pieniędzy.[br]Dopisany: 28 Grudzień 2011, 22:12_________________________________________________ To Krzysiek nawet ładnie ci wyszło. Ciekawe jak z LPG
  5. Mam pytanie: czy do BFB pasują wtryski od TT 180 konnej 06A906031S czy lepiej założyć 06A906031BC???
  6. Dzięki fassi1 popytam popytam. A kolego Krzysiekml po programie napisz jakie wrażenia ile będziesz miał kucy i momentu i oczywiście jak lata na LPG
  7. Program był robiony u Auto-Seby koło Wrocławia. Mam nowe oprogramowanie z możliwością zrobienia korekt. Szkoda kolego fassi1 że nie mieszkasz bliżej, nie znam nikogo takiego kto by na Płocku lub Włocławku ogarniał takie tematy
  8. Koledzy, wtryski lepsze np. Hana nic w tym przypadku nie pomogą. Tu jest problem następujący zp...... program. Czasy wtrysków są za długie dochodzą do 35-50 milisekund a przy 25 komputer odcina wtryski gazowe, wtedy silnik nie dostaje mieszanki i zapala się check. Moim zdaniem muszę założyć wtryski od TT 225 km i jechać do nich żeby skrócili czasy wtrysków, wtedy będzie miała moc i będzie latała na LPG tak jak przed chipem. Ale to dodatkowe koszty. Szkoda że jak ktoś robi program to nie informuje ludzi że później dzieją się takie cyrki
  9. Kolego nie jestem tak obcykany jeżeli chodzi o LPG, Dlatego chce się skonsultować
  10. Myślałem o tych wtryskach hana. Ale kolega mówił że to dużo nie pomorze, hana by były zdecydowanie szybsze i precyzyjniejsze
  11. Jak się poprawi po zmianie tego obciążenia to ci napisze i jak masz staga to może będziemy mieli problem z głowy
  12. Obawiam się że u mnie też to jest głównym problemem. A gzie miałeś program robiony? Poprawiałeś?
  13. Doładowanie jest podobne, tylko tak jak piszesz czasami już przy 0,8 zaczyna się problem. Doczytałem się że w stagu jest taka możliwość w zakładce parametry zmniejszyć max obciążenie na gazie na 98%. Dopiero w poniedziałek będę coś wiedział czy to pomorze, miejmy nadzieje że tak bo załamka A czym miałeś spowodowane takie różnice doładowań?
  14. Byłem kolego na poprawce i jest lepiej bo wcześniej zapętlały się wtryski benzynowe. Mam do nich 300km i to mnie najbardziej boli bo nawet nie mam czasu na takie podróże. Mam wskaźnik doładowania i pompuje 1.20-1.30. Ale gdy dojdą czasy wtrysku do 100 milisekund to tak jakby komputer wtryski gazowe odcinał. A większa średnica dysz wtryskiwaczy pomoże lub inne ciśnienie?
  15. Witam. A4 jest zrobiona na 200km i przy 4-5 tysiącach przerywa i zapala się check. Wcześniej był problem bo zapętlała wtryski ale już to jest ogarnięte, tylko przy odpuszczeniu i gwałtownym wciśnięciu lubi szarpnąć i problem się powtarza a wtedy nieraz wtryski dojdą do 100 milisekund ale nie zawsze i lubi wyskoczyć błąd że wtryski gazowe całkowicie otwarte. Jazdy ustawianie ciśnienia i mapki, cuda i dalej to samo. Instalacja to Stag4, reduktor wcześniejszy to Magic jeat III (porażka) teraz KME GOLD TURBO 380KM (prawie żadnych spadków), miedz 8 wszędzie, wtryski meagic jeat. Dysze 2.8 , ciśnienie ustawione na 1,38. Z góry dzięki za jakiekolwiek podpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...