Cześć wszystkim! Kupiłem okazyjnie samochód po kolizji z powodu zerwania paska rozrządu. Własnymi niemajsterskimi rękoma złożyłem wszystko do kupy i odpala i jeździ. Stresuje mnie jednak jego kultura pracy. Na wolnych obrotach trochę czuć jak co jakiś czas telepie lekko budą oraz dziwny zapach spalin. Kopa wydaje się ma dobrego, chodzi raczej normalnie.
Czy mógłby ktoś zerknąć na logi i doradzić co mogę sprawdzić abym był spokojny? Albo jakie logi jeszcze diagnozować.
Pytania:
Synchronizacja wtrysków (Grupa 4 blok 2) jest ustawiona na -1 (norma -3 do +3) tak wyszło z ustawienia paska rozrządu na bolce. Czy regulować to bliżej zera jak samochód ładnie pali?
Grupa 4 blok 2 - Start wtrysku - to mnie najbardziej niepokoi bo nie mieści się w normie (4.0BDTC - 2.0ADTC), mam 1.9 ZGMP. Czytałem że problemy z drganiem i spalinami mogą być przez to?
Po naprawie przejechałem w trybie mieszanym (większość trasa) i spalił 6.5L ON
Statyczny:
Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_WpWyOg.html
Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_15K9b.html
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_W513y.html
Grupa 005: http://vaglogi.pl/log-005_8pr57SG.html
Grupa 007: http://vaglogi.pl/log-007_gftgv.html
Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_eDd215.html
Grupy 002, 008, 023: http://vaglogi.pl/log-023_002_008_3m5W9dD.html
Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_90hgDF.html
Grupa 051: http://vaglogi.pl/log-051_Ugj83.html