Skocz do zawartości

diablo8327802

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O diablo8327802

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Nowa Ruda

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    APU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

199 wyświetleń profilu

Osiągnięcia diablo8327802

0

Reputacja

  1. Witam! Proszę o analizę logów. Problem jest też z odpalaniem, odpala za trzecim razem. Błędy nie można skasować: 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit P1118 - 35-00 - - 17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High P1114 - 35-00 - - Logowanie nr 1 było na początku zrobione przez pomyłkę na lpg. 1: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 2: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. 3: VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
  2. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
  3. Grupa 023 - wartości ujemne mogą oznaczać niewydolność układu paliwowego
  4. Witam! Zauważyłem spadek mocy i szarpie przy dodaniu gazu. http://vaglog.pl/log_231725.html 003, 004 http://vaglog.pl/log_231726.html 008, 001 http://vaglog.pl/log_231727.html 010, 011 http://vaglog.pl/log_231730.html 013 http://vaglog.pl/log_231731.html 023 Problem rozwiązany. Pompa vacum-tamdem dawała za małe ciśnienie.
  5. Sprawdziłem świece, założone orginały NGK PFR6Q ale nie znam ich przebiegu. Kupie takie same (platynowe). W dolocie nie znalazłem nieszczelności. I została do podmiany przepływka. Po wymianie świeczek nie szarpie przy dodawaniu gazu. Miesiąc temu zakładałem LPG, gazownik stwierdził, że nie trzeba na razie wymieniać świec. Użyje takiego preparatu do czyszczenia przepływek http://liquimoly.pl/serwis/informacje-techniczne-serwis/117-czyszczenie-przepywomierza. Jeszcze raz dzięki za pomoc
  6. Dzięki za interesowanie problemem. Postaram się jak najszybciej tylko znajdę pas startowy. Logi zrobione: http://vaglog.pl/log_230189.html 020, 003 http://vaglog.pl/log_230190.html 115, 118 http://vaglog.pl/log_230191.html 002, 033
  7. Witam, proszę o analizę logów. Audi A4 B5 1.8 turbo 150KM APU 1999r. Brak błędów na vagu. http://vaglog.pl/log_229711.html 002 http://vaglog.pl/log_229712.html 002, 033 http://vaglog.pl/log_229714.html 115, 118 http://vaglog.pl/log_229716.html 115, 118, 002
×
×
  • Dodaj nową pozycję...