Skocz do zawartości

PowerDiesel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PowerDiesel

Osiągnięcia PowerDiesel

1

Reputacja

  1. tak już odpalił i całkiem ładnie zaczął pracować, tyle że na słoiku i kąt wtrysku jest poza skalą. Vag pokazuje w 2 okienku 0 także trzeba regulować , właśnie idę to ogarnąć. Nie wiem tylko co będzie jak przełącze na normalny obieg paliwowy bo niunia nie bardzo miała apetyt na dużym. Idę ustawić kąt... [br]Dopisany: 28 Czerwiec 2011, 12:52_________________________________________________Po rozgrzaniu silnika na słoiku do 90 stopniu, ustawiłem kąt wtrysku i dolałem trochę wachy do wężyków na dużym układzie paliwowym, po czym szybko przełączyłem na niego pompę. Po odpaleniu pompa miała dużo wachy w środku więc chodziła normalnie, pocisnąłem gazem do 2000-3000 i zaczęła normalnie pracować biorąc wachę z filtra. Wymieniłem jeszcze jeden powrót z wtrysku bo był zmęczony, i cały dzień przelatałem, muszę przyznać że dość elastyczne pracuję. Zobaczymy przy odpaleniu rano ale myślę że nie będzie problemów. [br]Dopisany: 29 Czerwiec 2011, 09:08_________________________________________________proszę o interpretację logu statycznego grupy 000 http://vaglog.rtnet.pl/q_tip7_50100.html i dynamicznego gupy 000 http://vaglog.rtnet.pl/q_tip7_50101.html[br]Dopisany: 29 Czerwiec 2011, 09:40_________________________________________________Dziękuję wszystkim którzy pomogli w rozwiązaniu problemu Pozdro
  2. No szkoda że wcześniej nie napisałeś, bo to by mogło pomóc. Teraz to już po zawodach bo pompę drugą wrzuciłem mam tylko nadzieję że odpali. Zawsze jest doświadczenie na przyszłość, trzeba próbować. Ładuję aku i cisnę sprawdzić czy niunia zamruczy. Pozdrawiam [br]Dopisany: 27 Czerwiec 2011, 21:03_________________________________________________Wrzuciłem aku i zacząłem kręcić, nie chciał odpalić, odłączyłem linie paliwową i dałem na krótko ze słoika. Przewód zasilający podczepiłem pod zapięciem maski tak by paliwo ładnie ściekło do pompy wywaliło trochę powietrza powrotem. Zacząłem kręcić i nie było reakcji tylko biały dymek leciał z rury, zdecydowałem posunąć pompę bliżej względem szyby by przyśpieszyć kąt. Niuńka odpaliła tyle że nie równo chodziła i prawie nie reagowała na gaz po dodaniu zamulała się, i dalej kopci na biało. Nie równo chodzi dusi się jak dodaje gazu macie jakieś pomysły.?[br]Dopisany: 28 Czerwiec 2011, 11:33_________________________________________________Przepiąłem linie paliwowe na bak i jak by paliwo gorzej idzie, odpala na chwile łapie i gaśnie widzę że paliwo słabo ciśnie z przewodów. Idę jeszcze raz przełączyć na krótką linę paliwową ze słoikiem. Może jak juz załapie i wypchnie całe powietrze zacznie chodzić .. Czy trzeba regulować po wymianie pompy ?
  3. Dobra dzięki wszystkim już wiem o co chodzi słabo sobie to wszystko wyobrazić już wiem jak ten liniał ma wyglądać.
  4. no tak też zrobiłem, dobra skręcona, idę zakładać [br]Dopisany: 27 Czerwiec 2011, 17:27_________________________________________________pompa założona koło od pompy też, stoi na znakach wszedł trzpień, wszystko jest si. Zdjąłem pokrywę zaworów i nie mogę nie mogę dojść do ładu, widzę miejsce na ten płaskownik o którym mówiłeś Sotom tyle że nie wiem gdzie jest znak, możesz coś podpowiedzieć ?
  5. A co z tą czrną plastikową kostką na boku pompy do której dochodzą kablem ? Nie będzie problemu z imo po przełożeniu pompy ? Panowie jak uszczelnić oring pod tą dolną klapką z tyłu pompy ? Czy uszczelnia się samym oringiem czy daje się coś jescze /
  6. dobra panowie wywaliłem już pompę teraz muszę przełożyć n108 i oring pod dekielek czy macie jakieś sugestie odnośnie uszczelnienia. Co wy dajecie do uszczelnienia pompy ? mam sylikon ale SotoM podpowiadał ze nie bardzo z ropą . Nic nie dawać czy jak ? A i nurtuje mnie jeszcze jedna rzecz to banalne ale pompę po założeniu ustawia się na pozycji za pomocą blokady f15 . Bo trzpień raczej nie wejdzie jak pompa będzie w inej pozycji. A co z tą czrną plastikową kostką na boku pompy do której dochodzą kablem ? Nie będzie problemu z imo po przełożeniu pompy ? Panowie jak uszczelnić oring pod tą dolną klapką z tyłu pompy ?
  7. a jak zablokować wał żeby się nie przestawił przy zakładaniu paska ?
  8. spokojnie pasek już 3 raz zakładał ten sam mechanior. No widzę tą zaślepkę ale czy trzeba zdjąć pokrywę zaworów, czy normalnie mozna ja wyjąć ?[br]Dopisany: 27 Czerwiec 2011, 13:58_________________________________________________ z kątem sobie poradzę a na wałku to najnormalniej w świecie mechanior zgrał znak biały pasek na zębie i na osłonie od strony silnika żeby nie było za dużo kombinowania. Do tej pory wszystko chodziło bez zarzutu.
  9. czy pozycja wałka pokryje się ze znakiem na zamachu i zabezpieczonej pompie ? jaki dokładnie wymiar tego płaskownika, SotoM pisał że 4mm grubości idę zobaczyć jak to wygląda.!
  10. Z czałym szacunkiem to post nazwałem inaczej Wymiana Pompy bo to zamierzam zrobić, jak byś przeczytał cały ten post to jest w nim informacja że nie wyjąłem zabezpieczenia na pompie. I sam się do tego przyznałem, sprawa jest prosta potrzebowałem porady a na forum golfa nikt nie odpisał. Skoro założyłem temat na któy nik nie odpisał postanowiłem tu zacząć trochę innaczej. Bo chodziło mi o to czy można wrzucić drugą pompę i przekręcić kołem by ustawic na znak by niczego w pompie nie przestawić. Nie musisz mi wytykać że popełniłem błąd bo mam tego pełną świadomość. Chcę go rozwiązać[br]Dopisany: 27 Czerwiec 2011, 12:56_________________________________________________ no ale nie rozumiem co mam zrobić z tym płaskownikiem lub sówmiarką
  11. No tak to wygląda, skoro piszą że jest sprężyna pod tłoczkiem to z nim raczej wszystko si. A z aku to masz rację lekko słabnie ale jeszcze kręci.
  12. Tak to mój post niestety nikt nie odpisał więc musiałem sobie radzić. Mechanik jak mi składał rozrząd to koła od wałka rozrządu nie odkręcał. nie mam blokady wałka rozrządu, można dorobić ? To jak uszczelnić pompę bez silikonu ? Sam oring da radę ?
  13. No to lipa ! Co ztym zaworkiem N109 to normalne zę jest w 2 częściach ? Masz jakąś koncepcję apropos odkręcenia tej czarnej skrzynki z pompy ? Może jakieś inne pomysły, bo muszę się po mału zabierać za wywalenie pompy.! Bo jeszcze muszę wyją oring z pod dekielka i go uszczelnić i przełożyć i uszczelnić n108 Dać mu chwilkę by silikon dobrze złapał około 4 godzin... Myślałem by podać osobno paliwo ale to chyba nic nie zmieni bo przewody są drożne da radę samemu zassać wachę z wężyka zasilania.
  14. No z tym kątem wtrysku to raczej nie pomogło. Przesunąłem ją maksymalnie w stronę szyby. Po przekręceniu stacyjki nic ! Pompa jest martwa. I jeszcze sprawdziłem zaworek n109 co prawda po odkręceniu okazało się że jest w 2 częściach. To znaczy ta iglica która skacze jest osobno i obudowa ze sprężynką też, ale skacze po podpięciu do akumulatora . Odłączyłem przewody wysokiego ciśnienia przy wtryskach - nie daje paliwa , i przy pompie też nie wywala paliwa ! Sprawdziłem też bezpiecznik od pompy i wygląda si, więc chyba nic innego mi już nie pozostaje jak tylko wrzucić drugą pompę. Jakieś sugestie ? Zauwarzyłem że jak kręce stacyjką to obrotomierz stoi na 0 a wcześniej pokazywał obroty przy próbie odpalenia ! dziwne [br]Dopisany: 27 Czerwiec 2011, 11:57_________________________________________________A może to imobilizer przecież to on chyba odcina paliwo na pompie [br]Dopisany: 27 Czerwiec 2011, 12:03_________________________________________________A w razie jak będe przerzucał pompę trzeba zmienić kostkę od imo na pompie. Tylko jakim kluczem odkręcić ta jedną popapraną śrubkę, są 3 torx'y 20 i jednak jakaś dziwna .!
  15. Przez nieuwagę kolega wczoraj obracał kołem jak był zabezpieczony trzpień, może od naprężenia coś się sypnęło. No jutro coś popróbuje i dam znać co z tego wyszło, dziękuję za pomoc i poradę , napisze jak idzie . Do jutra[br]Dopisany: 26 Czerwiec 2011, 21:54_________________________________________________a zapomniałem dodać żę po podpięciu vag'a wyskoczył błąd 00550 START OF INJECTION REGULATION 17-10 control difference intermittent dało radę skasować ! i już nie wyskakiwały
×
×
  • Dodaj nową pozycję...