Skocz do zawartości

arek_pn

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arek_pn

Osiągnięcia arek_pn

0

Reputacja

  1. juz jest ok ale ciekawe jak dlugo? :mrgreen: wlasciwie to nie wiem co pomoglo : ale otworzylem zbiornik wywrownawczy bylo leciutkie syczenie poznie nacisnalem pare razy weze od chlodnicy ale to juz na zamknietym zbiorniczku , druga rzecz to dla swietego spokoju zdemontowalem schowek i posprawdzalem silniczki, ciegna itd ale to bylo ok, nie wiem naprawde co tam sie moze zacinac, jak mi znow wysiadzie ciepelko to moze zabiore sie za przeplukanie nagrzewnicy wydaje mi sie ze ktos to opisywal jak to robic
  2. Mam te kody i co dalej? nie wkurzajcie sie ale audi mam dopiero 3 tygodnie i wszystko jest ok tylko martei mnie to ogrzewanie bo zima idzie i bedzie w autku bubu a co do kodow to pod 1c jest 0 wiec chyba ok, A moze cos z nagrzewnica? ma ktos jakies pomysly co jeszcze mozna sprawdzic? jaka moze byc przyczyna ze raz mam cieplo a raz nie? ps. zauwazylem jeszcze ze jak wylacze nadmuch tak na 5 min i pozniej dam srodkowe nawiewy i dmuchawke na 1 kreske to leci cieplejsze powietrze ale nie takie jak powinno byc ? licze na Was bracia klubowicze bo zima tuz tuz
  3. W mojej audi 1.9 tdi 110km 96 r czesto brakuje cieplego powietrza, gdzies w ksiazce czytalem ze przy silnikach tdi sa jakies dodatkowe swiece zarowe ale gdzie to juz nie napisali, idzie zima i nie wiem co zrobic. Plyn chlodzacy ok, klapki wszystkie chodza bo sprawdzalem, chyba ze cos ze sterownikiem? i trza bedzie vag-a podpiac. Poradzcie co zrobic?
  4. przewody sprawdzalem nawet lusterkiem bo tam dostep slaby i nie zauwarzylem przeciekow, mam wrazenie tak jak pisalem ze to wlasnie na polaczeniu glowiczka-pompa.
  5. witam!!! Mam taka jedna watpliwosc i prosze klubowa brac o wyjasnienie. Audi A4 Avant 1.9 tdi 110 KM 96 r afftomat Po dokladnych ogledzinach niedawno zakupionego pojazdu zauwazylem ze gdzies mi kapie ropka, po dokladniejszym sprawdzeniu m. in na wech :mrgreen: mam wrazenie ze kapie spod glowiczki pompy wtryskowej, i tu jest moje pytanie jakie jest uszczelnienie tego polaczenia czy jest to zwykla uszczelka gumowa czy moze simmering, no i oczywiscie czy ktos juz to rozbieral? aha i jeszcze jedno czy robic to samemu czy lepiej do pompiarza bo nie chcialbym popsuc po 2 tygodniach mojego autka Z gory dzieki za info Arek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...