Skocz do zawartości

cinek_85

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O cinek_85

  1. Bez termostatu to jest zimno jak cholera, a z termostatem z dziurka juz lepiej, ale nie dogrzewa wiec zimno i wieksze spalanie, takze juz sam nie wiem co robic, moze jakies inne sugestie...
  2. Nie mam 2 wentylatorów jak juz pisalem, a droznosc powinna byc okej po tych wszystkich zabiegach lacznie z wymiana chlodnicy i naprawa glowicy. dzis mechanik bedziesz wkladal jakis jeszcze inny termostat to moze cos sie zmieni. mnie to juz przeraza, a i mechanikom brakuje pomyslow.
  3. Termostat dobrze zalozony. Zostalo tylko to visko, ale boje sie, ze jak je wymienie to problem nie ustapi, a ja pozostane bez kasy. Moze ktos sie orientuje czy trzeba wymieniac cale visko, czy moze jakies jego podzespoly?
  4. Pompa raczej okej, nowa i metalowy wirnik. Sam nie wiem. Moze ktos ma jeszcze jakis pomysl, bo kasa sie pomalu konczy, a problem dalej nie rozwiazany, kupa czesci wymieniona i lipa.
  5. Tez tak myslalem, ale termostat raczej nalezy wykluczyc, sprawdzalismy juz chyba 4 sztuki i bylo tak samo, tansze, drozsze, bez zmian, na piecu i wodzie okej, a z autem nie wiadomo co sie dzieje.
  6. Ja juz powoli trace watek co tam bylo robione, ale dla mnie dziwne jest, ze przy tak wysokiej temp. chlodnica nie jest za bardzo ciepla i ten dolny przewod przy termostacie tez albo zimny albo delikatnie letni. A z ogrzewniem to bylo roznie podczas tych wszystkich napraw, raz cieplej bylo raz mniej cieplo. Przed naprawa glowicy ogrzewanie bylo super.
  7. Sprawdzane wszystko niejednokrotnie. Dla mnie dziwna sprawa. Na zegarze powiedzmy 105stopni na biegu jalowym, potrzymam na wyszszych obrotach temp. wraca do 90st., pozniej znowu wzrasta. Jak jade okolo 3tys obrotow to okej. Ogrzewanie slabe teraz.
  8. Z tego co kolega-mechanik twierdzi to visco jest ok i nie mam drugiego wiatraka bo bez klimy, a podlaczal tez vag to temperatury sie zgadzaja.
  9. Witam i prosze o pomoc. Jak w temacie mam problem z temperatura, a w zasadzie z jej wzrostem. Historia zaczeła sie od zmiany termostatu, gdyz nie dzialal poprawnie. Po wymianie termostatu podczas jazdy w trasie temp. 90st. Jak tylko postalem na swiatlach lub dluzej na niskich obrotach to wzrastala do 100-110. Wymieniony zostal kompletny rozrzad wraz z pompa wody, plynem chlodniczym i dla pewnosci jeszcze raz wymieniono termostat. Po przejechaniu sie wydawalo sie, ze jest okej, ale po postoju okolo 10 minutowym na biegu jalowym temp. wzrastala ponownie do 100-110. Nastepna diagnoza to chlodnica. Wymienilem, ale problem niestety nie ustapil. Wymieniono raz jeszcze termostat na Wahlera. Dalej ten sam problem. Kolejny mechanik i jego stwierdzenie, ze jakis pecherz powietrza sie tworzy w ukaladzie, czyli problem z glowica. Glowica wyjeta, zawieziona do sprawdzenia szczelnosci, zrobiona plaszczyzna i przy okazji cala reszta (prowadnice i inne rzeczy mi nieznane) koszt 300zl. Po załozeniu glowicy (nowa uszczelka) problem nadal nie ustepuje. Dla pewnosci wymienilem czujnik temp., ale to tez nie pomoglo. Prosze o pomoc bo brak juz pomyslow i pieniedzy. Z gory dziekuje za podpowiedzi. Pozdrawiam!
  10. Witam wszystkich miłośników marki i modelu A4. Pozdrawiam!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...