Skocz do zawartości

funciak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O funciak

  1. a taka szklana kula by mi się przydała ale pomyślcie -nie odpala z kluczyka (ale mam przejściówkę z rozrusznika prosto na akumulator) -po wyciągnięciu kluczyka zegarek nie odlicza czasu(brak prądu) -przy ponownym włożeniu i przekręceniu stan km jest wyzerowany -po wciśnięciu hamulca blokada powinna pozwolić ruszyć dźwignią z pozycji PRN (a tak nie jest) -wchodzą wszystkie 4-ry biegi tylko że : -po wciśnięciu pedału gazu do oporu nie redukuje - tempomat działa - brak wstecznego światła To może bez szklanej kuli można by to zdiagnozować a nóż widelec to może być coś z instalacją bo przedemną już ktoś tam łapska pchał jest tam kilka dziwnych połączeń Jak by jakaś wróżka miała jakąś wizję (tarot ,kości,itp.) to niech się podzieli wiedzą na temat instalacji Z góry dziękuję i przepraszam magików
  2. miałem problem z komunikacją lecz dzisiaj jadę do znajomego i może tam uda mi się połączyć [br]Dopisany: 21 Luty 2011, 07:54_________________________________________________no i nic nie wyszło brak połączenia ze skrzynią (może to wina sterownika) a silnik i inne podzespoły widzi lecz kilka razy podczas jazdy wskoczył 4-ty bieg mam jeszcze taką teorię, że to może być wina kabli --poprzedni mechanik jak wszystko suszył poodpinał kable lecz ja zauważyłem trochę przeciętych i zaizolowanych-- jak by mi ktoś mógł podpowiedzieć gdzie znajdę schemat instalacji co idzie do sterownika (skrzynia 4-ro biegowa){nie pamiętam nr skrzyni} to będę wdzięczny [br]Dopisany: 22 Luty 2011, 22:05_________________________________________________Ps piszę po tak długim czasie bo mi cura zachorowała ale to inne forum[br]Dopisany: 22 Luty 2011, 22:07_________________________________________________więc nie ma pomocy ok. postaram się coś innego wykminić
  3. powitać piszę ponieważ jest taki problem do rozgryzienia -sterownik zalany -naprawa (wymiana oporników) -nie ma trybu awaryjnego -biegi wchodzą płynnie -----Ale przy wciśnięciu pedału gazu do oporu nie redukuje------ -zapalam oczywiście (na krótko) - brak podświetlenia biegów (tzn. stopki)- (tylko mignięcie) brak wstecznego światła to podstawowe dane jak jest magik w okolicy woj Lubelskiego to z chęcią wpadnę
  4. Witam Wszystkich, a najbardziej Wschodnią stronę Polandowa (bez urazy dla reszty Polski) Jako nowy w klubie opiszę kawałek auta Audi A4 1,9 tdi automat 1996r. tylko dwa minusy skrzynia 4-ro biegowa i sztywna tylna kanapa( o przepraszam mam otwór na narty Aktualnie pojazd mojej żony, ale dla leniwca jak ja, to fajne autko (jem śniadanie i prowadzę po mieście, światła, korki....)- to chyba jest zabronione.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...