Skocz do zawartości

cinek834

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O cinek834

  1. witam jak w temacie kreci mi sie non stop wentylator i na wskazniku temp wskazowka podczas jazdy jest caly czas na 60 stopniach a jak sie zatrzymam i wylacze silnik nastepnie przekrece kluczyk do ponownego odpalenia to temp pokaze 90 stopni ale zaczyna spadac do 60 podczs jazdy. Co moze byc przyczyna ?
  2. witam mam pytanko mam opony praktycznie nowki ale z tego na co wyglada lezaly dlugo i pojawily sie pekniecia od starzenia sie gumy pomiedzy bieznikiem prawdopodobnie byly podane dzialaniom warunkow atmosferycznym zimno lub duze cieplo opony sa z 2004 roku dunlop czy te peknieca pomiedzy bieznikiem sa niebezpieczne i czy warto ryzykowac i zakladac
  3. pytam dlatego ze po roku czasu od kupienia aku (fakt w tesco ale potrzebowalem natychmiast i bylem zmuszony kupic) po pierwszych mrozach nagle auto przestalo odpalac od strzala jak podladowalem i rano wlozylem aku to odpalil od strzala i niewiem czy to trefny aku czy alternator nie laduje jak powinien
  4. witam jak mozna rozpoznac samemu uszkodzony alternator czy trzeba pojechac do elektryka zeby zrobil pomiary pozdrawiam
  5. cinek834

    problem z odpaleniem

    no ale jak juz raz odpali to potem odpala odrazu no tez podejrzewam ze pompa moze pada
  6. cinek834

    problem z odpaleniem

    witam mam problem z odpaleniem auta po nocnym postoju rano gdy chce odpalic musze dlugo krecic rozrusznikiem i pompowac pedalem gazu az zalapie latem ten problem nie wystepowal aku jest raczej ok ma dopiero rok
  7. u mnie to bylo tak ze w zbiorniku paliwa tworzylo sie podcisnienie tak ze bak zasysalo no i raz jechalem i nakgle auto momentalnie oslablo nie reagowalo na wcisniecie gazu az sie zadlawilo i zgaslo po ponownym odpaleni zaczelo strasznie sie dlawic silnik byl bardzo slaby i sie dusil podnioslem maske odlaczylem evap od zasilanie i odkrecilem korek wlewu paliwa tak syknelo z baku ze szok ale obroty silnika sie ustabilizowaly i bylo puzniej ok jezdzilem z odlaczonym evap no i kupilem nowy w sumie dalej jest ok na kompie wywalalo blad zaworu n80 nie pamietam juz dokladnie tylko teraz auto troche ciezko odpala na zimnym silniku dopiero za drugim razem po wymianie
  8. u mnie wystepuje stuk metaliczny ale tylko po puszczeniu sprzegla na postoju przy walczonym silniku no i sprzeglo tez wysoko bierze ale auto przyspiesza ok
  9. prawie dwiesta zeta w intercarsie
  10. do konca to niewiem czy zle powinien sie on otwierac co jakis czas a nie dzialac bez przerwy tak jak w przypadku mojego starego zaworu non stop cykal ja silnik byl rozgzany do 90 i na vagu caly czas wywalalo jego blad jak zmienilem to bledu niema ale nie jeste pewien czy dziala
  11. witam po wymianie zaworu evap odpowietrzenia zbiornika paliwa na nowy zawor ten wogole sie nie zalancza pytanie jest takie czy trzeba moze przez kompa ten zawor zaadoptowac?nr sa identyczne co na starym zaworze
  12. witam potrzebowal bym czujnik poziomu paliwa(plywak) do audi a4 b5 1.6 benzyna sedan 1995 rok jaka by byla cena? pozdrawiam
  13. A jak bede chcial wymienic plywak to musi byc od tego samego modelu czyli 1.6 bezyna 1995 i miec takie same nr co sa na moim, czy moze byc np od 1.8 z innymi numerami i innego rocznika
  14. tak jak kasuje ten blad to zaraz znowu powraca i tak caly czas
  15. witam Od dluzszego czasu szaleje mi wskaznik poziomu paliwa.Ogolnie jego polozenie najczesciej znajduje sie ponizej rezerwy ale tak od czasu do czasu sie podnosi i roznie wskazuje.Raz pokaze caly zbiornik raz polowe itp:) po podlaczeniu pod komputer na vagu wyszedl blad CZUJNIK POZIOMU PALIWA G -ZWARCIE DO MASY blad sporadyczny.I teraz niewiem czy to sam czujnik w baku jest zepsuty czy moze wskaznik w liczniku chciaz po tescie na vagu wszystkie wskzniki reaguja i sie podnosza.A moze ten wskaznik lub czujnik maja gdzies mase i trzeba by bylo cos podokrecac przeczyscic.Jezeli ktos mial taki problem i go rozwiazal to prosze o infi:) pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...