Skocz do zawartości

kaline1984

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kaline1984

Informacje

  • Imię
    daniel
  • Miasto
    biały

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kaline1984

0

Reputacja

  1. Witam.Mój problem nasilał sie pomału od około 6 miesiecy.Teraz eksplodował.Podczas przyspieszania na 3,4,5,6 bardzo mocno trzesie autem gdy noga z gazu lub z górki jest spokuj.Mechanik zrobił diagnoze uszkodzony mechanizm róznicowy w skrzyni.Lewa strona w góre 1bieg i odpalonym silnik koło kreci sie bez problemu.Prawa strona drga stoi w miejscu czesami kręci i staje.Trzeba zmienic skrzynie to jego rada.Pytanie do znajacych temat co radzicie Dzis robiłem tak jak mechanik i wychodzi na to ze mnie robi w balona dwa koła kreca sie bez problemu a efekt blokady koła mozna uzyskac chamulcem.Tylko na podniesionym kole prawym podczas ruchu na biegu słychac dziwne dzwieki.
  2. Witam. Czy są gotowe przejścia z żeliwnego kolektora wydechowego AVF do zamocowania gtb 17? Czy inna opcja to zespawanie czego nie chce robić.
  3. Witam.Podejdzie. ALE jest kilka niespodzianek .Pierwsza jak będziesz kupował fya to kup z zamontowaną łapą wyciskiem od gba nie pasuje ..Najlepiej żeby skrzynia miała poduszkę z łapą od spodu.Koszt 200 zł.Potrzebne też są drążki twoje nie pasują.
  4. Ja mam jedno-mas w avf i jest lipa.na początku miałem tarcze od 1.9 na kewlar i nie-dało sie jeździć teraz mam tarcze od 2.5 z tłumikiem drgań i jest lepiej. Ale i tak nie polecam
  5. Żeby autem z takimi parametrami dało się ostro butować , w dodatku przy napędzie na jedną ośkę, to trzeba by było założyć bliźniaki na przód A przy takim spalaniu to jest to tylko co najwyżej spacerek Takie to brzydkie i brudne i napęd na jedna oś feee a i tak do tej pory każde 2.0 tdi dostaje baty a zwłaszcza quattro jak ja jadę z wiatrem .Pozdrawiam. Ja w przeciwieństwie do Ciebie używam auta do szybkiego przemieszczania się , nie do wyścigów na ćwiartkę. Chciał bym zobaczyć Ciebie jadącego zimą 100-120 km/h po śniegu Nigdy nie startowałem na ćwiartkę Bo moje auto nie do tego .A co do prędkości na śniegu pewnie ze nie jeżdżę tak jak piszesz ja chce żyć .Widziałem trzy quattro po jazdach z ułańską fantazją po śniegu lub mokrym asfalcie.Czytaj po wypatku .Pozdrawiam
  6. Żeby autem z takimi parametrami dało się ostro butować , w dodatku przy napędzie na jedną ośkę, to trzeba by było założyć bliźniaki na przód A przy takim spalaniu to jest to tylko co najwyżej spacerek Takie to brzydkie i brudne i napęd na jedna oś feee a i tak do tej pory każde 2.0 tdi dostaje baty a zwłaszcza quattro jak ja jadę z wiatrem .Pozdrawiam.
  7. Jazda na luzie zwiększa spalanie zasada eko jazdy.Moje 215km i 415 momentu pożera w trasie 6 ltrów przy ostrym butowaniu
  8. Czy skrzynia FYA jest dłuższa od GBA dane z tabeli http://a4-klub.pl/index.php?/topic/267867-czy-pasuje-skrzynia-do-a4-b6-z-b7-20-tdi/
  9. Witam. Zaciekawił mnie Wasz sposób porównania aut.Co jest bardziej miarodajne na 3 biegu 50-100 km/h czy start 0-100.km/h. Moje kombi o mocy 215/415 i 170kg 2 pasażerów robi 8s. Pytam bo nie wiem jak się odnieść do waszych aut o podobnej mocy.Pomiar na 3 to od wciśnięcia gazu czy jak wskazówka idzie w górę.
  10. Z tego co wiem to nie jest jeszcze szczyt możliwości AVF i nigdy nie słyszałem zęby się posypał od takich parametrów.
  11. Ostatnio miałem gotowca 160 KM a w nim pełny moment przy 1950 wiec teraz jest słabo z dołu.Wtedy był strzał i dalej nic a teraz rośnie i rośnie. Wkleiłem nowy wykres po poprawionej wadze w temacie wątku.
  12. Jest 2500obr i jest jazda ,3500 jest odlot tak to wygląda, .Każdy dzień bez GTB to dzień stracony.
  13. Dziś ważyłem auto same waży 1540 kg ok 25 lit ropy. Tuner nie miał dowody i policzył ok 1400 kg + 2 osoby..Ma to poprawić i zobaczymy co wyszło.Byłem dziś też na hamowni stacjonarnej MAHA a tam moc dużo większa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...