Skocz do zawartości

napior1516

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O napior1516

Osiągnięcia napior1516

0

Reputacja

  1. Dostałem od kolegi namiar do pana co się zajmuje licznikami niestety jestem 3 w kolejce po VDO
  2. Panowie znacie kogoś kto by mógł wziąć moją niunie w Warszawie i wymienić pół-fisa na pełnego?
  3. Dzięki za szczegółową odpowiedź. A jak będę szukał całego licznika bo drażni mie ekran na którym zanikają jak jest ciepło piksele. Czy ma znaczenie że mam automat i taki mniejszy pod fisem ekranik z biegami? Oraz czy da się wsadzić licznik z pełnym fis'em?
  4. Temat zakładam ponownie bo już znalazł się jakiś cwaniak co od razu usuną wątek bez słowa wyjaśnienia zero kultury osobistej tylko jeb do kosz i martw się sam . Panowi domjenick już dziękujemy za pomoc wszelkiego rodzaju i jak nie potrafi pomóc niech zostawi wątek na miejscu. Witam mam problem z licznikiem. Po uruchomieniu auta już na starcie nie pokazuje mi faktycznej temperatury silnika, i po chwili czasami kilka minut wskazówka z ok.80 stopni leci na łeb do końca i słyszę i widzę alarm a przekroczonej temperaturze cieczy chłodzącej na FIS'ie. Temp silnika ta realna jest na 100% ok bo przy -13 i przejechaniu 1km nie bedzie silnik miał ponad 120 ;p od razu mówię że jeżdżę na ON Verva które nie jest paliwem lotniczym hehe decayed. Żarcik już był teraz pytania i podstawowe info. Mam A4 z 2001 Avant ale jeszcze B5, 1.9TDI ;p AJM Licznik pół-fis Jaeger bez dodatkowych wskaźników I nie wiem czy to ma znaczenie ale mam automat Tiptronic i pod ekranem fis jest jeszcze jakby jeden z biegami. Co i gdzie w Warszawie mogę zrobić aby było sprawnie bo w marcu będę miał je już rok i to pierwsza moja przygoda z nim gdzie nie wiem jak z niej wyjść bo na wstępie zrobiłem przepływkę. Problem mam już od pewnego czasu. Podłączałem do VAG i temperatury są OK na VAGU. I gościu powiedział mi że to licznik i ten typ Jaeger tak ma ;/ i tak mnie zostawił. Proszę o pomoc co mam zrobić najlepiej w Warszawie lub okolicach. Dziękuje i czekam na odpowiedź.
  5. Drogi Jakubie tylko po takiej operacji nie będę miał wybitej homologacji na kloszu pod ksenon.
  6. Na początku szukałem srebrnej lub czarnej, srebrne były słabo wyposażone w serii a czarnej nie znalazłem w avancie. Znajomy zadzwonił że jest ładna do kupienia, jak spytałem o kolor to powiedział mysi, pojechałem zobaczyłem i wróciłem już niunią. Gdzieś czytałem że do halogenu wchodzi też H7 ale nie jestem pewien.
  7. Piękna robota jeżeli w podpisie to twoje cudo. Mam taki sam kolor;p Dobra trzeba zacząć szukać części żeby zrobić auto na sezon ;p. A jak z tym halogenem?
  8. To w sumie wyjdzie całość około 2000zł z robocizną. A jaka żarówka idzie do halogenu i czy da radę zamontować tam HIDa?
  9. A z spryskami jest problem z instalacją ? I jak z poziomowaniem aby panowie niebiescy żeby nie mieli powodów się czepiać.
  10. Witam mam pytanie jak wygląda sprawa z instalacją Xenonu w B5 2001. Obecnie mam tradycyjną soczewkę. Myślę nad montażem kompletnego Xenonu. Ile mniej więcej to będzie kosztowało tzn lampy z osprzętem i spryski. Zastanawiam się nad tym bo i tak mam pęknięty klosz i mocowanie w jednym reflektorze. A pytanie dodatkowe czy do halogenów (tych w zderzakach) można wsadzić zestaw HID, czy będzie jakaś różnica w oświetleniu drogi i pobocza przez nie? Nie wiem też jaka żarówka jest w halogenie.
  11. Od razu mówię że się nie znam na mechanice. Czy da się przełożyć tarcze z moich popsutych do tych z S4 z Fis'em co kolega wysłał? Żeby były obroty Diesela?
  12. Nie mam jak sprawdzić bo auto stoi w warsztacie teraz. Białe podświetlenie bez dodatkowych wskaźników, a i mam Tiptronica czy to nic nie zmienia?
  13. A da radę zamontować aby działał obrotomierz najwyżej nich przekłamuje wartość ale niech się kręci?
  14. Allegro już przeszukane jest jeden z full fisem starszy z czerwonym podświetleniem ale do benzyny. Dlatego piszę tutaj.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...