Skocz do zawartości

Mateuszek3212

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mateuszek3212

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mateuszek3212

0

Reputacja

  1. Ja miałem podobny przypadek i wystarczyło dolać płynu hamulcowego. Na zakrętach na na fisie zapalał się bremse i trzykrotnie migał. Po kilku dniach po każdym włączeniu zapalał się i swiecił cały czas.
  2. Gazu nie mam, już padały cewki i objawy były identyczne, wymieniałem ale nigdy nie miałem takiej sytaucji jak teraz. OStatnio miałem tak, że objawy takie jak przy zepsutej cewce, odstawiłem samochód, rano odpalam i jest ok. To było przed wymianą uszczelki i świec. Tamte świece ze względu na uszczelke pływały całe w oleju. Jutro podłącze pod komputer i zobaczę co wyskoczy.
  3. Ok jutro podjade na warsztat i napiszę jakie błędy wyskoczyły. Dzięki
  4. Witam, od około tygodnia czasu mam problem z samochodem otóż: zepsuła się jedna cewka, została wymieniona ale okazało się ze do wymiany też jest uszczelka pod pokrywe zaworów oraz świece. Problem po wymianie cewki ustał na dwa dni po czym znowu samochód zaczął szarpać. Po wymianie świec i uszczelki problem zniknął a dziś znowu to samo. Samochód szarpie i nie ma mocy. Nie mam pojęcia co jeszcze można zrobić a mechanicy do których wstawiam auto twierdzą że to cewki się psują. Moim zdaniem przyczyna tkwi w czymś innym. Proszę o pomoc.
  5. Właśnie o to się boję, miałem 7cali et 35 i dystans 2cm i obcierało ja wjechałem na dziure z trzema osobami z tyłu. Chciałbym zeby stał w miare szeroko ale żeby dało się jeździć.
  6. Witam, Mam felgi 18/8 et 45 opona 225/40/18 zastanawiam się czy założyć dystans 15 czy 12mm? Jak będzie 15mm to nie będzie obcierać o nadkole? Samochód obniżony o 4cm. Proszę o poradę.
  7. Problem rozwiązany, okazało się, że czujnik sprzęgła był padnięty. Wszystko wróciło do normy.
  8. Silnik był trochę żwawszy po tym, może mi się tylko wydaje ale odnoszę takie wrażenie. Odłączyłem akumulator i zobaczymy co będzie jutro. Mam nadzieję, że będzie normalnie bo taka jazda jest irytująca. Dzięki za odp.
  9. Witam, Wiem, że ten temat już był ale jestem właśnie po diagnostyce komputerowej i ona nie wykazała żadnych błędów. Mam audi a4b6 1.8t AVJ i jakieś dwa tygodnie temu zalałem silnik paliwem V-pover racing 100oktanową. Po jakimś tygodniu silnik zaczął dziwnie pracować. Przy zmianie biegów obroty skaczą do góry a potem powoli opadają i jadać na 2,3 biegu czuć tak jakby lekkie szarpanie. Mechanik u którego robiłem diagnostykę sam jeździ audi s4b6 i twierdzi, że objawy są takie jakby silnik dostawał za bogatą mieszankę. Z tego co czytałem na forum przyczyną skaczących obrotów może być czujnik pedału sprzęgła, zawór DV bądź silniczek krokowy. Dodam jeszcze, że od tamtego czasu przestał działać tempomat. Nie wiem czy ma to jakiś związek tym co napisałem. Jeżeli ktoś miał podobną sytuację proszę o pomoc. Pozdrawiam.
  10. Dzięki za podpowiedź Mam jedno pytanie. Na forum znalazłem, że aby zmienić te listwy w avancie to trzeba zmieniać tylną szybę, czy tak samo jest w sedanie czy da się je poprostu wyjąć i wsadzić czarne bez żadnych kombinacji.
  11. Potrzebuję kupić czarne ramki szyb do a4 b6 sedan , ktoś może wie ile kosztują w ASO albo może ktoś ma na sprzedaż??[br]Dopisany: 29 Maj 2011, 11:13_________________________________________________Chodzi mi o te obwódki wokół szyb, ja mam chromowane a chce kupić czarne i nie mam pojęcia ile to może kosztować.
  12. Dzięki za pomoc Akurat mam swojego dostawce więc dziękuję
  13. Oznaczenie mam 1KD, nie znam się na tym za bardzo więc dlatego pytam. A czemu odradzasz ATE?
  14. Czy taki zestaw będzie ok do a4 b6 1.8t klocki przód 13.0460-7110.2 klocki tył 13.0460-2887.2 tarcze tył 24.0112-0148.1
×
×
  • Dodaj nową pozycję...