-
Postów
353 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O mati101086

Informacje
-
Imię
Mati
-
Miasto
Tbg
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1995
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
tak ok z tym ze kolego nie wiem dokad on ma isc bo ja w moim przedlifcie musialem puscic dodatkowe przewody wiec nie mialem kostki B
-
w aucie kolego. Ta rozpiske pinow mam i w sumie dzieki niej udalo mi sie podpiac pompke z tym ze nie wiem gdzie mam wpiac kabel idacy od pompki do zlacza diagnostycznego
-
panowie potrzebuje szybkiej pomocy mianowicie potrzebuje informacji jak podpiac pompke do zlacza diagnostycznego tak abym mogl zaprogramowac kluczyk
-
Błędy nie załączajacej sie klimatyzacji oraz błędy silnika
mati101086 opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witam mam problem z niezałączjącą sie klima oraz przy okazji błędy silnika : Control Module Part Number: 8D0 820 043 M Component and/or Version: A4 KLIMAAUTOMAT D57 Software Coding: 00040 Work Shop Code: WSC 06325 6 Faults Found: 00787 - Temperature Sensor in Fresh Air intake duct (G89) 30-00 - Open or Short to B+ 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 41-00 - Blocked or No Voltage 00792 - A/C Pressure Switch (F129) 31-00 - Open or Short to Ground 00797 - Sunlight Photo Sensor (G107) 30-00 - Open or Short to B+ 01297 - Sensor for Vent Temperature: Footwell (G192) 30-00 - Open or Short to B+ 01296 - Sensor for Vent Temperature: Center (G191) 30-00 - Open or Short to B+ VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 028 906 021 C Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D60 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 00000 2 Faults Found: 00528 - Barometric Pressure (Altitude) Sensor (F96) 31-00 - Open or Short to Ground 00741 - Brake Pedal Monitoring 27-00 - Implausible Signal PS. Może orientujecie sie jak podpiąć pompke centralnego zamka do złącza diagnostycznego tak aby vag ją widział ? -
Witam panowie dzisiaj przeszczepiałem pompke w mojej a4 na taka ktora działa z ori pilotem od audi tj.8L0 862 257 zajelo mi to caly dzien gdyz musialem do bagaznika wpuscic dodatkowo kilka zyl ale jakos dalem rade przy pomocy schematów lecz zastanawia mnie jedna rzecz jak mam ja podpiac do VAG abym mogł zaprogramowac kluczyk przy pomocy vag-com ?
-
Dołożenie zamykania centralnego zamka z oryginalnego pilota
mati101086 odpowiedział(a) na mateusz09 temat w Audi A4 B5
Panowie odswiezam zakupilem pompke bez zadnej literki od a8 ale pisalo ze taka sama jak a4 tylko ze porównując kolory kabli z kostek ze schematami sa troche inne kolory. Moze ktos sie orientuje czy one powinny sie roznic czy powinny byc takie same w a8 i a4 Moze wiecie o co chodzi w tym wszystkim bo tak z opisu kostek z postu #15 i porownaniu schematow z autodaty wychodzi na to ze roznia sie od siebie kable w sensie funkcji jakie pelnia -
no bezposrednio plusem od akumulatora
-
Ale jak daje przewod sprezarki bezposrednio do plusa akumulatora to klima działa
-
Nie kolego nie dzialala
-
czyli miedzy przekaznikiem a panelem wychodzi ze polaczenie jest ok tylko problem jest miedzy prekaznikiem a sprezarka
-
Witam nie mialem ostatnio czasu i teraz tak niestety podlaczenie kabla brazowo/bialego niestety niesprawilo ze klima ruszyla. Nie wiem czy to wina jakiegos przekaznika bo przy probie wlaczania lub wylaczania pstryka jakis przekaznik ale nic wiecej sie nie dzieje
-
No tak tak zmienilem bo to chodzilo o podswietlenie
-
Aha i powinno sie obejsc bez zmiany zyl w kostkach klimatronika i nie powinno byc problemow tym ze klimatronik z tego i z tego rocznika tylko ma dzialac
-
Ok wiem orientuje sie bo wczoraj sprawdzalem miernikiem cale okablowanie wiec wiem gdzie jest czujnik i z tego co pamietam ida do niego 4 kable. PS. W którym poscie bylo opisane co trzeba zrobic aby klima działała poprawnie
-
o kurcze może i u mnie taki zabieg pomoże. Możesz dokładnie opisać który kabel obciąć i gdzie dokładnie dołożyć tego plusa