Skocz do zawartości

mati101086

Pasjonat
  • Postów

    353
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mati101086

Informacje

  • Imię
    Mati
  • Miasto
    Tbg

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mati101086

0

Reputacja

  1. tak ok z tym ze kolego nie wiem dokad on ma isc bo ja w moim przedlifcie musialem puscic dodatkowe przewody wiec nie mialem kostki B
  2. w aucie kolego. Ta rozpiske pinow mam i w sumie dzieki niej udalo mi sie podpiac pompke z tym ze nie wiem gdzie mam wpiac kabel idacy od pompki do zlacza diagnostycznego
  3. panowie potrzebuje szybkiej pomocy mianowicie potrzebuje informacji jak podpiac pompke do zlacza diagnostycznego tak abym mogl zaprogramowac kluczyk
  4. Witam mam problem z niezałączjącą sie klima oraz przy okazji błędy silnika : Control Module Part Number: 8D0 820 043 M Component and/or Version: A4 KLIMAAUTOMAT D57 Software Coding: 00040 Work Shop Code: WSC 06325 6 Faults Found: 00787 - Temperature Sensor in Fresh Air intake duct (G89) 30-00 - Open or Short to B+ 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 41-00 - Blocked or No Voltage 00792 - A/C Pressure Switch (F129) 31-00 - Open or Short to Ground 00797 - Sunlight Photo Sensor (G107) 30-00 - Open or Short to B+ 01297 - Sensor for Vent Temperature: Footwell (G192) 30-00 - Open or Short to B+ 01296 - Sensor for Vent Temperature: Center (G191) 30-00 - Open or Short to B+ VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 028 906 021 C Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D60 Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 00000 2 Faults Found: 00528 - Barometric Pressure (Altitude) Sensor (F96) 31-00 - Open or Short to Ground 00741 - Brake Pedal Monitoring 27-00 - Implausible Signal PS. Może orientujecie sie jak podpiąć pompke centralnego zamka do złącza diagnostycznego tak aby vag ją widział ?
  5. Witam panowie dzisiaj przeszczepiałem pompke w mojej a4 na taka ktora działa z ori pilotem od audi tj.8L0 862 257 zajelo mi to caly dzien gdyz musialem do bagaznika wpuscic dodatkowo kilka zyl ale jakos dalem rade przy pomocy schematów lecz zastanawia mnie jedna rzecz jak mam ja podpiac do VAG abym mogł zaprogramowac kluczyk przy pomocy vag-com ?
  6. Panowie odswiezam zakupilem pompke bez zadnej literki od a8 ale pisalo ze taka sama jak a4 tylko ze porównując kolory kabli z kostek ze schematami sa troche inne kolory. Moze ktos sie orientuje czy one powinny sie roznic czy powinny byc takie same w a8 i a4 Moze wiecie o co chodzi w tym wszystkim bo tak z opisu kostek z postu #15 i porownaniu schematow z autodaty wychodzi na to ze roznia sie od siebie kable w sensie funkcji jakie pelnia
  7. no bezposrednio plusem od akumulatora
  8. Ale jak daje przewod sprezarki bezposrednio do plusa akumulatora to klima działa
  9. czyli miedzy przekaznikiem a panelem wychodzi ze polaczenie jest ok tylko problem jest miedzy prekaznikiem a sprezarka
  10. Witam nie mialem ostatnio czasu i teraz tak niestety podlaczenie kabla brazowo/bialego niestety niesprawilo ze klima ruszyla. Nie wiem czy to wina jakiegos przekaznika bo przy probie wlaczania lub wylaczania pstryka jakis przekaznik ale nic wiecej sie nie dzieje
  11. No tak tak zmienilem bo to chodzilo o podswietlenie
  12. Aha i powinno sie obejsc bez zmiany zyl w kostkach klimatronika i nie powinno byc problemow tym ze klimatronik z tego i z tego rocznika tylko ma dzialac
  13. Ok wiem orientuje sie bo wczoraj sprawdzalem miernikiem cale okablowanie wiec wiem gdzie jest czujnik i z tego co pamietam ida do niego 4 kable. PS. W którym poscie bylo opisane co trzeba zrobic aby klima działała poprawnie
  14. o kurcze może i u mnie taki zabieg pomoże. Możesz dokładnie opisać który kabel obciąć i gdzie dokładnie dołożyć tego plusa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...