Witam ponownie, auto naprawione, problemem okazał sie brak kompetencji mechaników:)
okazalo sie że były zagiete wezyki, i zapieczone kierownice,
pozdrawiam i dziekuje za sugestie
witam ponownie
przy aucie nic nie było ostatnio robione,
mam pytanie: czy zawór zwrotny oznaczony na schemacie nr 23 jest potrzebny? (u mnie jest wymontowany-jest sprawny, przepuszcza powietrze w jedna strone) i jak powinien byc zamontowany (w którą strone czarnym a w ktora bialym koncem)?
http://figurel.w.interia.pl/podcisnienieAFN.jpg
a czy może być tak że środek kata jest oberwany i to moze byc przyczyna przeladowania? (słyszalem takie opinie)[br]Dopisany: 07 Kwiecień 2011, 16:50_________________________________________________mam jeszcze jedno pytanie: mechanik wykrecal przy turbinie ogranicznik ruchu sztangi, czy mogl tym zabiegiem uszkodzic turbine?
jak bede miał chwile to zrobie tak jak piszesz,
mam jeszcze jedno pytanie czy zapchany katalizator może mieć wpływ na przeładowywanie (mechanik chce go wycinać)?
turbina była podmieniana i było to samo (teraz jest na tej podmienionej), jak sztanga jest podciągnieta do góry to wtedy ładuje czy odcina doładowanie? (to mój pierwszy diesel i dopiero sie ucze)
dziś na 4 biegu przy 3000 odcięło
w jakim zakresie powinna poruszac sie ta sztanga przy bs011?[br]Dopisany: 02 Kwiecień 2011, 20:16_________________________________________________już znalazłem odpowiedz na powyższe pytanie:
Czym może byc spowodowany niewłaściwy ruch sztangi oprucz jej niewłaściwej długości?
napisze co było robione:
-czujnik ciśnienia doładowania
-przekladany komputer
-turbina zamieniana
-podmieniany N75
-podmieniony przepływomierz
-spr. szczelność przewodów
-wymieniony termostat i filtr powietrza
-podmieniona gruszka