Skocz do zawartości

shakal

Pasjonat
  • Postów

    313
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O shakal

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Wien

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia shakal

3

Reputacja

  1. shakal

    B7 Crew

    Potwierdzam! Jestem posiadaczem pompy z 1.9 w dwulitrowym silniku i kultura pracy silnika to dla mnie jakiś może nie dramat, ale za każdym razem jak go odpalam muszę przeklnąć
  2. Kolego u mnie jest to samo. Do tego zauważyłem, że przez niedziałające lusterko wewnętrzne, wkłady lusterek zewnętrznych też się nie ściemniają Ja już szukam następnego
  3. EGR został zaślepiony i Wywalony z softu żeby nie wyświetlało błędu.
  4. Kolego, miałem ten sam problem w swoim BRD do czasu... Wywaliłem DPF i EGR, od tego momentu auto jeździ jak powinno, brak szarpań, brak trybu awaryjnego. Od usunięcia tej pseudo ekologii zrobiłem ponad 50tyś. i ani razu nie szarpnęło auto dużo lepiej jeździ, szybciej się zbiera z niskich obrotów.
  5. Dokładnie tydzień temu pozbyłem się DPF raz na zawsze ? EGR został zaślepiony. Samochód od tygodnia jeździ bez poszarpywań w okolicy 1800-2000rmp za ktore odpowiedzialny był EGR. Szarpania lub dławienia się w okolicy 2800-3000 też juz nie ma. DPF juz szybciej sie zapychał aniżeli wypalał i nie było odpowiedniego przelotu co objawiało się dziwnym wstawaniem turbo co znowu prowadziło do tego ze wywalało błąd związany z podciśnieniem. Po wycięciu DPF auto nie kopci nie dymi. Ciągnie równo ? Jedynym minusem pozbycia się EGR jest dłuższe nagrzewanie się silnika zimą. Tak tylko same zalety ? A słupek kupowałem goły i przekładałem cały osprzęt ze starego silnika. Oczywiście sprzęgło i rozrząd w komplecie wszystko nowe. Teraz delikatnie słychać turbo jak gwiżdże, ale to juz problem do innego tematu ?
  6. Rozmawiałem ostatnio z człowiekiem od Gregor10.pl i powiedział mi, że jak są takie a nie inne objawy to on na 99% obstawiał by wtryski, że podczas wymiany silnika ktoś je źle zamontował skoro przed wymianą nic sie nie działo. I w sumie by się zgadzało. W nastepnym tygodniu będę u mechanika który robił przekładkę i zapytam czy śruby mocujące były założone nowe i czy później wtryski były ustawiane (choć sam się na tym powiem szczerze nie znam), ciekawe co mi powie. Wiem, że oringi były wymieniane a przynajmniej za nie zapłaciłem. Jestem własnie w trakcie szukania kogoś kto wymontuje, sprawdzi i zamontuje zgodnie ze sztuką pompowtryski. Jeśli to nie będą wtryski to wtedy będę szukał dalej
  7. shakal

    B7 Crew

    Wykładzina jest taka sama A plastiki tylne to zależy o które chodzi, jak przy kanapie to wydaje mi się, że powinny pasować.
  8. Motor będę chciał zrobić jak dla siebie, więc nie będzie to bubel żeby tylko odpalił i zrobił 5kkm ;) Nie chciałbym nikogo na minę wsadzać. Ale to ma czas. Teraz dużo innych wydatków
  9. Dobrze, że prędkość była znikoma bo około 30km/h. Zawór rozerwało, po d*pie dostał tłok i głowica. W sumie mógłbym to robić bo blok cały, ale za dużo zabawy. Na początku padły podejrzenia na obróconą panewkę, ale jednak po rozebraniu silnika wyszło coś innego. Stary silnik leży i jeszcze mam możliwość zrobienia go bo pompę oleju miałem tam zrobioną (wiekszy imbus + gniazdo z B8), więc wystarczy wymienić tłoki, głowicę i jeszcze można by coś kasy odzyskać.
  10. Nie wiem, nie pytałem a teraz to już i tak nie ważne Wtedy był to mój pierwszy przegląd Audi w Austrii i myślałem, że to norma, że podpinają komputer, jak widać było to jednorazowe podpięcie bo przez 7 lat już się nie powtórzyło nawet w drugim już aucie.
  11. Wydaje mi się, że tylko komputer, ale w Austrii raz mi się zdarzyło, że podpiął kompa, jeszcze jak miałem inną B7, ale sam nie wiem co on tam szukał ;)
  12. Rozmawiałem już wstępnie z ludźmi od Gregor10.pl i fizycznie (dla oka) wszystkie graty zostają w aucie tyle że wybebeszone i programowo oczywiście wyłączone więc diagnosta który wejdzie pod auto będzie widział wszystko jak dotychczas
  13. Dawno nic tutaj nie dodawałem ? ale w sumie nic ciekawego się nie działo poza tym że został wymieniony słupek silnika, rozrząd, kompletne sprzęgło i parę drobnych lecz niestety kosztownych rzeczy a wszystko przez małe kuku
  14. Dowiadywałem się już i jeden diagnosta powiedział, że niektóre auta po wycięciu DPF mają lepszą emisję spalin niż przed ;) więc myślę, że jest to do ogarnięcia :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...