Jump to content

Lygrys

Pasjonat
  • Content Count

    132
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About Lygrys

Informacje

  • First name
    Sebastian
  • Location
    Małopolskie

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BRD
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

555 profile views
  1. Panowie ,a więc tak problem z lampami naprawiony ,ale nie o tym chciałem. Wkońcu zacząłem modyfikacje z autem sugerując sie odpowiedziami MARCIN4X4 ale nie do końca .Wczoraj do silnika weszła nowa turbinka (hybryda) do 260 koni (Bo faktycznie pchać sie w większe moce chyba nie ma sensu). Jakie dokładnie parametry nie pamiętam ale auto czeka na dostrojenie pod nową turbinkę wiec pochwale sie wynikiem z hamowni. Zaraz ktoś powie ,że lepiej stroić jak więcej części wymienię tylko nie wiem kiedy to zrobię heh. Narazie strojenie turbinki zobaczymy co da , na wiosnę planuje mocniejsze wtryski i wymianę coolera. W końcu powoli do przodu.
  2. A co to za dwie fury ?hehe Któregoś dnia muszę się do Krakowa na spot wybrać OBOWIĄZKOWO !!!
  3. No i to się nazywa rozbudowany FIS dam znać jak zacznę z tym kombinować.
  4. Mam pytanie czy w audi a4 b7 da się coś takiego zrobić mam RNS-E z polskim menu ,ale zastanawia mnie czy FIS między zegarami też da się u mnie ustawić. o takie coś mi chodzi.
  5. Jest możliwość zrobienia takiego czegoś u mnie ?Mam navi między zegarami (kolorowy FIS).
  6. Mam polskie menu w RNS-E ,ale ciekawi mnie polskie menu między zegarami wraz z polskim lektorem wiem ,że jest to możliwe bo jest filmik na Youtube jak znajdę to wrzucę. Oto i link
  7. Mogę też prosić o polskie menu w FIS-ie ? i jak wgrać ?
  8. Mam ten sam problem styki wyczyszczone kontakt sprayem i dalej błąd świeci. Właśnie przed chwilą rozwiązałem swój problem otóż mam 3 kable kupione kolejno od najstarszego za 200zl 300zl i 500zl trzy ponieważ dwa pierwsze (padły gdy komputer miał połączenie z Internetem i uruchomiłem VCDS z podpięty kablem) kable były potrzebne lepsze ponieważ musiałem wymuszać procedurę wypalania DPF ale do rzeczy. Na najdroższym kablu teoretycznie "najlepszym" nie mogłem się połączyć z grupą "55-zasieg świateł" parę razy instalowałem na nowo VCDS ale nie pomagało. Dzisiaj z głupa podpiołem te stare tańsze kable (chciałem sprawdzić czy faktycznie są uwalone) i cud mogłem wejść w grupę 55 gdzie wywaliło dwa błędy które usunąłem. Problem błędu na FIS-ie znikł.
  9. Dodam coś od siebie ja mam RNS-E w audi z 2007 roku mapy na płytce co roku za 70zl można kupić nową ale po co ? Ja mam płytkę z navi z 2017 i działa no i drogi nie bardzo się zmieniają. Plus dla RNS-E navi w FIS-ie. Co do kart mam dwie po 2gb (zwykle SD bo SDHC nie czyta). Bluetooth łączy się z tel. system głośnomówiący działa bez zarzutu najlepsze jest to ,że na FIS-ie wyświetla nazwy i numery więc nie muszę ściągać rąk z kierownicy (wielofunkcyjna). W schowku było podłączenie pod ipoda zmieniłem na zmieniarkę płyt więc dodatkowo mam i płyty z MP3. Czego wy więcej chcecie? Jak na rok produkcji pierwszego RNS-E ma bardzo dużo możliwości do tego gra obłędnie mimo ,że głośniki Harmana ,a nie BOSE (który według mnie gra nieznacznie lepiej). Jedyne czego ja mogę się przyczepić to ,że tv nie działa odkąd przeszli na cyfrową ,ale może to i lepiej nie odwraca uwagi od drogi. Jeśli miał bym zmieniać takowe radio to tylko na RNS-E ledowego ze względu na możliwość wrzucenia kart do 32gb i podłączenie kamerki cofania (z audi a6c6). Nie zauważyłem ,że temat sprzed 7 lat.
  10. Podepne się pod temat lampy były wyciągane do polakierowania bo były straszne po podłączeniu ich spowrotem błąd na fisie samopoziomowania wejscie w VCDS 55-zasięg świateł wyskakuje "brak odczytu ze sterownika" ogólnie wyskakuje mi ten błąd na wszystkim modułach związanych ze światłami wcześniej działało teraz tylko z modułem świateł nie chce się połączyć. Jaka może być przyczyna? Światła świecą zatrzymały się w pozycji środkowej na stacji diagnostycznej sprawdzali światła są dobrze ustawione więc nie rażą ,ale błędu nie mogę usunąć. Kabel do VCDS oryginalny.
  11. Podpinając się do tematu mi BRD zaczął strasznie kopcić nawet napisałem w swoim temacie "modyfikacji BRD na 250+" o tym wymieniłem wtryski ,pompa vacum nowa ,nieszczelnosci nie ma dzisiaj wymieniałem olej z filtrami i tez filtr paliwa byl czarny jak i paliwo w nim ,ale po złożeniu auta do kupy powiem co i jak bo czekam jeszcze na nowy EGR. Auto po wymianie EGR przestało kopcić.
  12. Zajrzyj do mojego postu o modyfikacji na 250+ BRD po prostu słabo wstanę po chipie na 205 koni chodzi jak ta lala.
  13. Coś mnie korciło żeby zajrzeć do EGR zwłaszcza ,że brakowało jednej śrubki i teraz tak EGR jak i przepustnica i wąż od lewego intercoolera zaświniony w środku olejem do tego w EGR od groma nagaru (średnica EGR zmniejszyła się o połowę) ,nagar z EGR wyczyściłem (do czystego metalu) ,przepustnicy nie tykałem (nie wiedziałem czy potrzebna będzie później adaptacja i jak ją wykonać) i wąż od coolera wyczyściłem szmatą auto odżyło nie telepie nim i mniej kopci. Wniosek olej dostaję się do układu dolotowego. Teraz pytanie dlaczego sie przedostaje i czy turbo przepuszcza i samochód spala olej stąd te kopcenie? Dodam ,że auto połknęło 1 oleju silnikowego gdy sprawdzałem przed chwilą oczywiście olej dolałem. No i oczywiście brakującą śrubkę przy EGR przykręciłem. Auto naprawione EGR miał pęknięcie i nie działał prawidłowo wymiana na nowy zamiennik za 300zł pomogła auto przestało całkowicie kopcić i w końcu chodzi jak powinno. Co do oleju w układzie dolotowym pytałem 3 mechaników mówią ,że taka mała ilość to norma w silnikach turbo doładowanych. Tak więc naprawa zakończona (Prawie) ponieważ po złożeniu przodu (zderzak ,Lampy ) okazało się ,że na fisie wywala błąd o samopoziomowaniu lamp (bi-xenon) na VCDS żadnych błędów najprawdopodobniej któraś wtyczka nie styka idealnie ponieważ w jednej jak i drugiej lampie ktoś ułamał zatrzask zatrzaskujący wtyczkę. Sprawdzę i da znać.
  14. Byłem u mechanika mówi że ta wtyczka o której wspomniałem tak ma być bo gdyby coś nie stykało to auto WGL by nie odpaliło co do błędów twierdzi ,że czujnik do wymiany nie powiedział jaki i cały czas twierdzi że wtryski. Auta nie zrobił bo nie miał czasu ale dodam ,że nic się nie zmieniło prawie bo kopci cały czas trochę mniej telepie i w końcu pozwala mi na wejście na wyższe obroty do 5500 obrotów.
  15. Marcin4x4 wyżej napisał co i jak poczytaj.
×
×
  • Create New...