Jump to content

Lygrys

Pasjonat
  • Content Count

    104
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About Lygrys

Informacje

  • First name
    Sebastian
  • Location
    Małopolskie

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BRD
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

415 profile views
  1. Dzięki za podpowiedzi o tych drobnych modyfikacjach dam znać .
  2. Ale przecież zawsze jest trochę oleju w IC skoro ja mam go dużo w IC to co ? Sprężarka siada ,silnik nie szczelny ,IC do wymiany czy co bo nierozumiem?
  3. Troszkę się zdezorientowałem jak to "zamiast na ziemie- olej trafi do komory spalania"? Sugerujesz nieszczelny intercooler? Mi nie chodzi o moc jaka mogę uzyskać na hybrydzie swojej turbiny tylko właśnie wczesny moment budzenia jej do życia dlatego to mam na uwadze i poinformuje o tym firmę która będzie się tym zajmować. Dużo osób chwali sobie hybrydę tej turbinki podobno całkiem inna jazda
  4. Właśnie znalazłem firmę która zrobi mi hybryde z mojej lub nowej turbiny na 280 koni żeby miała trochę zapasu. Szczerze nie rozkrecałem jeszcze ,ale faktycznie przedmuc**je spaliny przed chlodnice egr z tylu przy rurze dochodzacej do egr więc umówiłem się na następny miesiąc na usunięcie egr i wymianę tych dwóch uszczelek na chłodnicy egr. Zastanawiam się nad całkowitym usunięciem tej chłodniczki ,ale słyszałem od dwóch znajomych którzy się jej pozbył , że mieli problem z podbiciem przeglądu więc założyli je spowrotem dla picu żeby wyglądały że są. Bo usunięciu EGR się odezwę następnie będę robił hybryde z turbiny i ponowne strojenie programu więc dam znać co i jak. A pro po tych 300ml oleju który dolewałem okazało się ,że rura na intercoolerze była słabo skręcona i tamtędy kapał stąd ten ubytek ,ale to już zrobione.
  5. Nie mam teraz jak rozkręcić bo zaraz jadę spowrotem do roboty ,ale umówię się z mechanikiem niech spojrzy ja nie mam w tym tygodniu czasu niestety.
  6. dzięki za odpowiedź muszę jak najszybciej pomyśleć o wymianie żeby reszty nie rozwaliło zwłaszcza ,że przed chwilą 300ml oleju musiałem dolać ,a może też być ten dziwny dźwięk od nieszczelnej chłodniczki EGR bo coś mi z tamtąd na DPF kapie.?
  7. Panowie jakie turbo polecacie do BRD by pasowało p&p (z kolektorem lub bez) , a podniosło troszkę moc ? Chyba będę musiał wymienić swoje turbo (dwa razy regenerowane) dzisiaj zauważyłem ,że od 2.000 do 3.000rpm słychać dziwny dźwięk jagby nieszczelność lub taki dźwięk "jagby ktoś przesypywał piasek z metalowego kubka". Nieszczelności nie znalazłem więc podejrzewam , że wirnik trze o korpus turbosprężarki ,3 raz nie będę jej regenerował ,a że ciągle myślę o podniesieniu mocy to się tak zastanawiam nad mocniejszym turbo. Dodam ,że autko mimo swojej mocy czasami ja traci. Prosiłbym o odpowiedź.
  8. Witam chciałbym zadać jeszcze jedno pytanie odnośnie modyfikacji czy warto usuwać chłodniczkę spalin i wyłączać EGR? Mi coś kapie na DPF właśnie z chłodniczki recyrkulacji spalin i zastanawiam się nad jej usunięciem plus właśnie wyłączeniem EGR.
  9. Temat idzie w złym kierunku proszę o zamknięcie.
  10. Panowie remont był konieczny nie myślałem wtedy o modyfikacjach po prostu miał być zrobiony. Jak się okazało po pewnych problemach po remontowych konieczna była zmiana oprogramowania tak więc stwierdziłem że może mocy trochę więcej damy. I tak się zaczęło myślałem nad większym tuningiem właśnie podanym w temacie ,ale okazuje się ,że za dużo trzeba przerabiać w tym silniku żeby uzyskać ta moc o którą mi chodzi ,a auto jest kupione do jazdy na co dzień więc wolę kupić drugi samochód i pakować w niego kasę na tuning żeby poszaleć czy się pochwalić. Zawsze mogę kupić drugiego BRD specjalnie na tuning.
  11. Klepak jest kupiony jak auto w trasy na co dzień, a benzyniaka kupię choćby dla dźwięku. Nie dość ,że fan to i mechanik z długim stażem z zawodu i zamiłowania.
  12. Koszta mnie nie interesują, dźwięk v-ki wynagradza wszystko a uturbić silnik to nie problem no i benzyniaki więcej podzespołów mają niż diesle. Następna sprawa duży silnik o dużej mocy łatwiej podciągnąć na bezpiecznym tuningu niż mały litraż ,ale nie o tym był post więc....
  13. No właśnie chodzi o to żeby nie wymieniać pół auta tylko wyciągnąć "bezpieczne maximum" Z fabryki ew. z innymi pompkami ,turbo i mocniejszym sprzęgłem. Jak ma inwestować w wymianę skrzyni na mocniejszą lub bloku silnika czy reszty podzespołów to wolę wydać kupę kasy i nawet poszukać 2jz za granicą do jakiejś budy ,a nie modzić aż tak mocno auto do jazdy na codzień na początku postu ktoś dobrze napisał na temat mojego planu ,że nie warto niestety człowiek musi poszukać podowiadywać się paru rzeczy i otworzyć umysł. Na dzień dzisiejszy zostaje to co jest potem będę myślał co jeszcze można urozmaicić biorąc pod uwagę zdrowy rozsądek.
  14. Tak tylko podałem, druga sprawa to te same silniki co rs4 czy rs6 ylko ze nie uturbione więc dlaczego je skreślaż ?
  15. A więc tak jeśli chodzi o modyfikacje mojego BRD albo zostanę przy obecnej mocy albo turbinka hybryda , nowy układ wydechowy i poprawka chipa i to wszystko. Dlaczego zrezygnowałem ? Blok w BRD wytrzymuje max 340 koni!!! ,ale najbezpieczniej zejść do 300 koni!!! , Pompo wtryski z USA wraz ze wszystkimi opłatami 8200zł na moc do 500 koni!!!. Jeśli miałbym wymieniać blok!!! lub uzyskać tylko 300 koni (bezpiecznie!!!) to wole zostawić ile jest obecnie ew. trochę podciągnąć (szkoda silnika). Jak będzie mało to kupie S4 B7 lub S6 C6 i wtedy pobawię się w wymiany części i porządny tuning mechaniczny.
×
×
  • Create New...