-
Postów
163 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O martin0485

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Warka
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2014
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CSUA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Puki co jeżdżę na serii. Nie chce mi się jakoś za to turbo wziąć.. Po zmianie turbiny i wtrysków na te z wersji 190hp powinno być spokojnie 220hp i około 450-460nm. Nie wiem jak będzie kiedy wtryski zostaną. Daj znać jak Ci poszło z wyciągnięciem turbo.
-
Turbiną i wtryskami.
-
Turbo podejdzie bankowo, ale nie tak całkiem P&P bo to od wersji 190hp jest dodatkowo chłodzone cieczą i trzeba się gdzieś wpiąć. Poza tym jest inna średnica jednego z węży od dolotu, a tak reszta powinna pasować bez problemu. Turbo już u mnie leży i te różnice zauważyłem.
-
Witam. Chcę zmienić turbo w swoim CSUA 150hp na takie z CNH 190hp Problem polega na tym, że to z CNH jest dodatkowo chłodzone płynem chłodniczym. Wie ktoś gdzie to jest podłączone? Mógłbym zrobić jakąś partyzantkę, ale chciałbym, żeby było tak jak fabrycznie.
-
wchodzisz w zielone menu-> audiomenagment-> inputgainoffset i będziesz miał listę MW, FM, cd, dub itp, i suwaki z wartościami po prawej stronie, zmieniasz wartość w źródłach dźwięku których słuchasz. Im niższa wartość tym płynniej działa regulacja głośności.
-
Jak chcesz to wiem jak ogarnąć ten potencjometr. Można to ustawić w zielonym menu.
-
Z tego co się zdążyłem zorientować to głowica wygląda tak samo jak w CNHA Więc turbo powinno spokojnie podejść. Ale dostęp do turbiny jest dramatyczny. W ogóle nie wiem czy da się ją wymontować bez opuszczenia albo podniesienia silnika.
-
Mój nie jest objęty akcją. To dotyczy silników generacji EA189 a mój to już nowsza generacja EA288 Też mi się nie chce wierzyć w wypalanie DPF-u co 1500km. Dziwne
-
Właśnie nie wiem czy mojego silnika jeszcze dotyczyła afera? Ale ok. Dzięki
-
A ingerował ktoś w osprzęt? Wiem, że turbo z wersji 190hp jest większe ale zdaje się, że pasuje P&P. Wie ktoś jak wygląda sprawa z wtryskami? U mnie w 150hp są takie 04L130277AC Orientuje się ktoś jak z ich wydajnością? W 190hp były chyba z końcówką AE
-
U mnie wypala się co około 450km. Zapełnienie to chyba 023 wydech czyściutki, ale chyba trochę za często procedura się uruchamia? Jak myślicie, czeka mnie jakieś czyszczenie w najbliższym czasie? Co ile wam się uruchamia procedura?
-
Czy sprzęgło z kołem dwumasowym od Audi A4 B9 pasuje do A4 B8 polift?
martin0485 odpowiedział(a) na pilKOZAK temat w Audi A4 B8
Jestem już po zmianie sprzęgła. Założyłem zestaw z B9. Wszystko poza łożyskiem oporowym pasuje bez najmniejszego problemu. Łożysko musi być z B8 Założyłem komplet o nr 0CX105266 Ale inne też podejdą. Moje sprzęgło wytrzymało 370k od nowości. Myślę, że to nie najgorszy wynik. -
Czy sprzęgło z kołem dwumasowym od Audi A4 B9 pasuje do A4 B8 polift?
martin0485 odpowiedział(a) na pilKOZAK temat w Audi A4 B8
To sprzęgło w B8 jest tak h*jowo skonstruowane, że szkoda gadać. Właśnie dziś mi padło sprzęgło. Podejrzewam docisk bo nie da się wysprzęglić, a wiem że te dociski są samonastawne i słyszałem już o takich przypadkach w B8. Jeśli sprzęgło z b9 pasuje to takie założę. Może coś poprawili w konstrukcji. W dodatku jeden sprzedawca powiedział, że do mojego silnika dwumas jest dostępny tylko w ASO i kosztuje 5k -
Zgadza się. Przynajmniej u mnie tak jest.
-
Problem raczej nie leży w potencjometrze bo na pokrętło w kierownicy reakcja jest taka sama.