Skocz do zawartości

martin0485

Pasjonat
  • Postów

    163
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O martin0485

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Warka

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CSUA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia martin0485

1

Reputacja

  1. Puki co jeżdżę na serii. Nie chce mi się jakoś za to turbo wziąć.. Po zmianie turbiny i wtrysków na te z wersji 190hp powinno być spokojnie 220hp i około 450-460nm. Nie wiem jak będzie kiedy wtryski zostaną. Daj znać jak Ci poszło z wyciągnięciem turbo.
  2. martin0485

    2.0 150HP

    Turbiną i wtryskami.
  3. Turbo podejdzie bankowo, ale nie tak całkiem P&P bo to od wersji 190hp jest dodatkowo chłodzone cieczą i trzeba się gdzieś wpiąć. Poza tym jest inna średnica jednego z węży od dolotu, a tak reszta powinna pasować bez problemu. Turbo już u mnie leży i te różnice zauważyłem.
  4. martin0485

    Wymiana Turbiny

    Witam. Chcę zmienić turbo w swoim CSUA 150hp na takie z CNH 190hp Problem polega na tym, że to z CNH jest dodatkowo chłodzone płynem chłodniczym. Wie ktoś gdzie to jest podłączone? Mógłbym zrobić jakąś partyzantkę, ale chciałbym, żeby było tak jak fabrycznie.
  5. wchodzisz w zielone menu-> audiomenagment-> inputgainoffset i będziesz miał listę MW, FM, cd, dub itp, i suwaki z wartościami po prawej stronie, zmieniasz wartość w źródłach dźwięku których słuchasz. Im niższa wartość tym płynniej działa regulacja głośności.
  6. Jak chcesz to wiem jak ogarnąć ten potencjometr. Można to ustawić w zielonym menu.
  7. Z tego co się zdążyłem zorientować to głowica wygląda tak samo jak w CNHA Więc turbo powinno spokojnie podejść. Ale dostęp do turbiny jest dramatyczny. W ogóle nie wiem czy da się ją wymontować bez opuszczenia albo podniesienia silnika.
  8. martin0485

    Szybkie pytanie o dpf

    Mój nie jest objęty akcją. To dotyczy silników generacji EA189 a mój to już nowsza generacja EA288 Też mi się nie chce wierzyć w wypalanie DPF-u co 1500km. Dziwne
  9. martin0485

    Szybkie pytanie o dpf

    Właśnie nie wiem czy mojego silnika jeszcze dotyczyła afera? Ale ok. Dzięki
  10. A ingerował ktoś w osprzęt? Wiem, że turbo z wersji 190hp jest większe ale zdaje się, że pasuje P&P. Wie ktoś jak wygląda sprawa z wtryskami? U mnie w 150hp są takie 04L130277AC Orientuje się ktoś jak z ich wydajnością? W 190hp były chyba z końcówką AE
  11. martin0485

    Szybkie pytanie o dpf

    U mnie wypala się co około 450km. Zapełnienie to chyba 023 wydech czyściutki, ale chyba trochę za często procedura się uruchamia? Jak myślicie, czeka mnie jakieś czyszczenie w najbliższym czasie? Co ile wam się uruchamia procedura?
  12. Jestem już po zmianie sprzęgła. Założyłem zestaw z B9. Wszystko poza łożyskiem oporowym pasuje bez najmniejszego problemu. Łożysko musi być z B8 Założyłem komplet o nr 0CX105266 Ale inne też podejdą. Moje sprzęgło wytrzymało 370k od nowości. Myślę, że to nie najgorszy wynik.
  13. To sprzęgło w B8 jest tak h*jowo skonstruowane, że szkoda gadać. Właśnie dziś mi padło sprzęgło. Podejrzewam docisk bo nie da się wysprzęglić, a wiem że te dociski są samonastawne i słyszałem już o takich przypadkach w B8. Jeśli sprzęgło z b9 pasuje to takie założę. Może coś poprawili w konstrukcji. W dodatku jeden sprzedawca powiedział, że do mojego silnika dwumas jest dostępny tylko w ASO i kosztuje 5k
  14. Zgadza się. Przynajmniej u mnie tak jest.
  15. Problem raczej nie leży w potencjometrze bo na pokrętło w kierownicy reakcja jest taka sama.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...