
Jet_a
Pasjonat-
Postów
33 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Jet_a

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Pruszków
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
2.5 TFSI R5
-
Kod silnika
BPG
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Auto bez problemowo odpala nawet jak zgaśnie samoistnie. Nie ma żadnych problemów z przyspieszaniem, równo wkręca się na obroty, ma moc, nie dymi. Problem występuje tylko na niskich obrotach (czasem na drugim biegu podczas manewru potrafi zgasnąć i szarpnąć). Falowanie/telepanie silnikiem występuje tylko na jałowym biegu. Gdy ten objaw się uaktywnia to mimo wszystko auto reaguje poprawnie na dodawanie gazu, nie dławi się. Nie zmienia się również reakcja przy tych objawach jak włączę klimę czy odbiorniki. Teraz przez ostatnie dni auto działa ok, miał chwile telepania jak stałem w korku ale ustąpiło. Paliwo tez sprawdzałem na innej stacji i wymieniłem filtr paliwa profilaktycznie - bez sukcesu
-
Kolejny update : - wymieniłem EGR na nowy + nowe węże podciśnienia. Upewniłem się również co do podłączenia i zaworu jednokierunkowego. - Sprawdziłem wiązkę przy okazji czyszczenia odmy i wymiany uszczelki pod deklem - wtyczki siedzą ciasno, przewody nie uszkodzone. - dodałem TEC 2000 do paliwa i zrobiłem +-300 km w ciągu ostatnich 2 dniach , na zimnym motorze, zaraz po odpaleniu, po kilkunastu sekundach bujnelo silnikiem, potem już było ok. Jazda na ciepłym motorze tez była przyjemna, niestety objawy trzeciego dnia wróciły do pierwotnych. ktos coś, jakieś pomysły co jeszcze sprawdzić ? Ps. Zdjęcie egr-a :)
-
Ustawiłem dzisiaj kąt synchronizacji wtrysków na 0 , -0.6 (lepiej trafić się chyba nie da :P) ale nie przyniosło to pożądanych rezultatów. Co prawda parametry wtrysków są lepsze a bipy nieco spadły ale rzucanie silnikiem i falowanie w dalszym ciągu występuje - dzisiaj już uaktywniło się to nawet na zimnym motorze (jeszcze przed regulacją kąta). w sterowniku żadnych błędów nie ma i nie było. Wyjąłem i umyłem przepływke profilaktycznie. Wykluczałem dwumase (rzuca silnikiem i falują obroty nawet przy wciśniętym sprzęgle). Do wiązki jeszcze nie zaglądałem ale podczas falowania i rzucania silnikiem, majtalem tymi przewodami od wiązki i nie zauważyłem żadnej zmiany
-
dziękuje za wskazówki . To prawda, te wartości mam cały czas niezmiennie. Nadmienię tylko, ze auto odpala bez problemu, niezależnie od temperatury(otoczenia i silnika) - nawet jeśli zgaśnie podczas falowania. EGR jest zaślepiony ale poci się - zamierzam wymienić na nowy + odslepic. Pokrywa zaworów również do zdjęcia i czyszczenia odma przy tej okazji,aczkolwiek to rzucaniem silnika i falowanie obrotów jakby był missfire raczej nie do końca brałby się z egr… chyba, ze jestem w błędzie.
-
Update: ładowanie poprawione lecz silnikiem jak rzucało i falowalo tak dalej nim rzuca. Znalazłem dodatkowo poluzowany króciec przy pompie tandem - dokręcony. Ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny ? Dzisiaj sprawdzałem korekty paliwa to były dużo lepsze (podczas telepaniem silnika), na granicach 0.05,0.12 i -0.05, -0.15. Bipy 40 , 60, 30, 60. podpowie ktoś gdzie jeszcze szukać ?
-
Jet_a obserwuje zawartość 1.9 tdi AJM - falowanie obrotów i bujanie silnikiem
-
Szanowni, borykam się, jak zapewne cześć z was, z bolączką typu falowanie obrotów i rzucanie silnikiem. Auto, gdy jest zimno, pracuje rewelacyjnie - nie faluje, chodzi równo, natomiast problem zaczyna się uaktywniać gdy na zewnątrz jest powyżej 20 stopni - gdy silnik się rozgrzeje, na jałowych biegach falują obroty, silnikiem rzuca. Czasem potrafi zgasnąć. Nie ma problemu z odpalaniem, auto ma moc i nie dymi. Spalanie również w normie. Zrobiłem sprawdzenie VAG-iem gdy autem telepalo i otrzymałem wyniki: grupa 004 - wartość w polu 4 zmienna między 3.9 a 4.2 grupa 013 - tutaj już były zmienne wartości, w zależności od telepania - 1 cyl. 0.16 , 2 cyl. 0.54 , 3 cyl. 0.09 , 4 cyl. -0.87 . Te wartości zmieniały się na każdym cylindrze w zależności od „telepania”. Najwyższa wartość jaką widziałem to 1.09 lub -1.11 BIP-y mam w wartościach : 51.0, 40.0, 59.0, 81.0 dodatkowo sprawdziłem i mam ladowanie pod obciążeniem na poziomie 13.09v :/ i tu pytanie - czy w tym szukać przyczyny ?
-
Ja miałem okazję zobaczyć nieco na żywo - Łezka się zakręciła Ps. Marcin, póki co, to wiesz, że po tyłku od B6 dostaniesz ? więc czekam, co tam sobie w niej wykombinujesz
-
Witajcie Jako staro/nowy członek A4-klub pragnę poinformować, iż stałem się posiadaczem tytułowego autka. Marcin - wielkie dzięki ! mało czasu było na głębsze rozmowy, wiele się wczoraj działo ale najważniejsze, że pozostajemy dalej w kontakcie i napewno znane będą Ci dalsze losy projektu Nie zakładam nowego wątku, będę kontynuował aktualnie istniejący i wrzucał co jakiś czas update Jakie są plany co do auta ? O tym narazie nie będę pisał, najpierw muszę dobrze poznać budowę instalacji i po kolei sprawdzać wszystkie elementy i obserwować ich zużycie Z Marcinem już wiemy, co w najbliższym czasie usprawnimy w autku a forumowiczów poinformuję, gdy to już się stanie Stay in touch ! Ps. Auto jest poje&*&^
-
jak nie to będę wieszal Siemiana za jaja :polew: oby oby
-
Macko jeżeli chodzi o znaczek S-line na szkle lusterka to tak jak pisałem-to tylko naklejka,kupilem ją na ebay chyba za 3 funty Dzisiaj wreszcie odebrałem dlugo oczekiwaną paczkę od Siemiana (dzięki wielkie ale na drugi raz oszczędź mi czasu i nie pakuj tego jak sejfu ) Doszło do mnie kompletne zawieszenie 1BE tj. amortyzatory + sprężyny przód i tył montaż w przyszłą środę no to zaczynamy powolutku rezac poniżej foto
-
ja bym zaczał od przeczyszczenia przeplywomierza,podejrzewam,że w nim może być przyczyna
-
Siemian ty ostatnio coś za dużo o mnie dbasz :polew:
-
szykuje się powoli do przeróbki A4 Avant w wersje Camper-jak ktoś wie jak podłączyć kuchenke,lodówke i jak zamontować łóżko to był bym wdzięczny :decayed: :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie:
-
Witam Bardzo dobry fachowiec od skrzyń automatycznych,polecam ! http://moto.gratka.pl/katalog_uslug/firma/3487-id.html
-
kolego przyjrzyj się szczególnie złączką,może gdzieś obejma nie trzyma albo nie jest dobrze osadzona rura,każda nieszczelność nawet minimalna może mieć wpływ na spalanie jak i na moc auta. Sprobuj dokonać oględzin namacalnie.Kolego a napisz jeszcze jak po tej operacji nastawnika autko odpala na zimnym i na letnim/gorącym ?