Jump to content

michuthebest

Pasjonat
  • Content Count

    223
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About michuthebest

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Klesno

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. dzisiaj będe montował to pstrykne fotki chodzi o to mocowanie, w skrzyni HCF otwor do przykrecenia jest o wiele wyżej,. i te ramię jest za krótkie/.
  2. Jeszcze jeden element nie pasuje jest to uchwyt podtrzymujący wydech jest przykrecony do skrzyni po wymianie z GBA na HCF musiałem, dospawać kawałek płaskownika który wydłużył ramię, jazda bez tego może grozić szybszym zużyciem tej harmonijki za turbo. Kabel fakt był za którki brakowało jakies 5 cm ale poradziłem sobie w ten sposób że rozciołem rape która trzymała cała wiązke i przesunełem ja troche na nowo chwyciłem rapą i wówczas na styk idzie podłaczyc czujnik wstecznego,.
  3. Witam, turbina w aucie ktora byla regenerowana- odkrecila sie sruba od wirnika i wiadomo co sie stalo. wsadzilem turbo kupilem urzywane po zamontowaniu masakra w ogole nie jedzie- turbo w idealnym stanie. poprawilem troche srube od zderzaka i wydluzylem sztange- teraz jedzie poprawnie ale przeladowuje powyzej 2500 obr/min . auto nie wpada w tryb awaryjny- ale zbiera sie dopiero od 2000obr- teraz pytanie zderzak wykrecic czy wkrecic? tak zeby wstawalo od 1700 obr/min? sztange dopiero potem bede ustawial. auto po chipie seria miala 145km po wirusie 178km.
  4. Czujnik położenia wału padł... Po wymianie wszystko ok chodzi aż miło.
  5. Gruszkę prędzej miałem nie szczelna i wymieniłem na oryginalna garetta. Sprawdzałem szczelność podciśnienia jest ok, patrzałem na nieszczelność dolotu ale jutro jeszcze raz lukne.. może mala nieszczelność gdzieś jest. Jak nic nie znajdę pobawię się sztangą żeby lepiej turbo wstawało, ewentualnie przeczyszczę n75 może fiksuje.
  6. Egr z trybem nic nie zaslepione. Brat też ma a4 b7 140ps i tamto wyrywa do przodu, dziewczyny alh w a3 lepiej jedzie. 011 - 3 bieg http://vaglog.pl/log-011_KuoVO.html
  7. Dynamiczny http://vaglog.pl/log-008_003_010_0tmii6l.html W czasie ostrej jazdy http://vaglog.pl/log-011_003_s612v.html
  8. Nie bo nie zaslepialem blacha. Po założeniu trybu od egr moc wróciła ale tylko w połowie tego jak jechal zanim złapał tryb awaryjny przy wyjetym trybie. Widać że wina leży w egr, tylko chyba elektryczna strona nie funkcjonuje bo tak jest czysty test w Basic settings też wychodzi pozytywnie.
  9. Dzisiaj jeszcze raz rozbieram EGR i przeczyszczę i zobaczę ten silniczek bo brzęczy coś. Jeżeli nic się nie poprawi czeka mnie wymiana. Zrobię jeszcze jeden test założę ten tryb do Egr bo wtedy auto przyspiesza ale nie ma mocy na 100% . Ale zdejmę wężyk od chłodnicy egr żeby nie przekazywała spalin do EGR i zobaczę czy jest różnica w dynamice.
  10. Słuszna uwaga, moje odczucie jest takie że coś napewno jest nie tak skoro po zaślepieniu EGR auto jedzie o wiele gorzej. Mam wrażenie jakby turbo nie dmuchało dostatecznie mocno, dzisiaj jeszcze raz będe podchodził do tematu, zloguje grube 011 i 003 plus 010 dla przeplywki, zobaczymy co logi pokażą przy wyjętym trybiku z EGR. Panowie czy macie jeszcze jakieś uwagi co może być? Dzisiaj chciałem zrobić test dynamiczny o dziwo auto dostało kopa ale szczęście nie trwało długo po 200 m tryb awaryjny, po wyłączeniu silnika moc wraca ale tylko na jakaś chwile potem znów tryb awa
  11. Zaslepilem zblaszka tak żeby przy otwarciu nie blokował się pierścień uszczelniający jest, wyjolem tylko zębatkę elektrycznie go nie odlaczalem. Zero innych błędów. Test n75 działa poprawnie szczelność już sprawdzalem tak jakby silnik był napędzany tylko spalinami z egr... Po wyjęciu blaszki jedzie lepiej. A po zaślepienie jakby tdyb awaryjny.
  12. Witam Od dluzszego czasu borykam sie z brakiem mocy dzisiaj postanowilem wyjac trybik z egr aby zobaczyc czy to jego wina, co się okazalo auto calkowicie stracilo moc, co dziwne wyskoczyl blad: 16787 - Egr Valve (n18) P0403 - 000 - maufunction rpm 882/min torque 24.0 nm speed 0.0 km/h duty cycle 84. 4% voltage 13.91 mass air / rev 515.0 mg/str duty cycle 0.4% bin bits 000000000000000 - I teraz m\mam pytanie czy tak powinno byc? i Czy egr ma wplyw na dynamike ? rozumiem jak byl by otwarty ale zamkniety i jedzie gor
  13. Witam W dalszym ciągu borykam się ze słabą dynamika auta w całym zakresie niby przyspiesza ale chyba nie tak jak powinno proszę o analizę: Wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia, dolot szczelny sprawdzałem sprężarka, egr czysty, synchro ustawione na -1 i ustawiony wydechowy na blokade, nie przychodzi mi nic więcej do głowy.... 011 3 bieg http://vaglog.pl/log-011_KuoVO.html 011 4 bieg http://vaglog.pl/log-011_eszd9a.html 013, 023, 004 3 bieg http://vaglog.pl/log-013_023_004_KHn39v0.html 008 003 010 3 bieg http://vaglog.pl/log-008_003_010_0tmii6l.html pytanko dodatkowe od
  14. Dzisiaj silnik pojechał do wujka mówi że go zrobi... Dam znać jak już będę wiedział co i jak.
  15. Właśnie też zastanawiałem się nad tym znakiem na obudowie i na kole prasowym wycięciu i powiem Ci szczerze u taty też blb ma synchronizacji na -1 i patrzyłem i też te znaki siebie pokrywają... Auto chodzi normalnie.. Więc te dwa znaki Noe wiem jak sięgają do ustawiania rozrządu..
×
×
  • Create New...