Jump to content

michuthebest

Pasjonat
  • Content Count

    227
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About michuthebest

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Klesno

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. dzisiaj będe montował to pstrykne fotki chodzi o to mocowanie, w skrzyni HCF otwor do przykrecenia jest o wiele wyżej,. i te ramię jest za krótkie/.
  2. Jeszcze jeden element nie pasuje jest to uchwyt podtrzymujący wydech jest przykrecony do skrzyni po wymianie z GBA na HCF musiałem, dospawać kawałek płaskownika który wydłużył ramię, jazda bez tego może grozić szybszym zużyciem tej harmonijki za turbo. Kabel fakt był za którki brakowało jakies 5 cm ale poradziłem sobie w ten sposób że rozciołem rape która trzymała cała wiązke i przesunełem ja troche na nowo chwyciłem rapą i wówczas na styk idzie podłaczyc czujnik wstecznego,.
  3. Witam, Jak w temacie najlepiej komplet w dobrej cenie 100% sprawną moja GBA zaczyna wyć.
  4. Zobacz ofertę skrzynia biegów ośka HCF lub HCK 6 - biegów z łapą i wybierakiem Witam, Jak w temacie najlepiej komplet w dobrej cenie 100% sprawną moja GBA zaczyna wyć. Dodający michuthebest Wysłano 25.10.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  5. Zobacz ofertę kupie kompletny hak do założenia wypinany!!! a4 b6 Witam, jak w temacie potrzebuje komplet belke hak moduł + wiązke obowiązkowo wypinany najlepiej westfali. Dodający michuthebest Wysłano 23.10.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  6. Witam, jak w temacie potrzebuje komplet belke hak moduł + wiązke obowiązkowo wypinany najlepiej westfali.
  7. Witam, turbina w aucie ktora byla regenerowana- odkrecila sie sruba od wirnika i wiadomo co sie stalo. wsadzilem turbo kupilem urzywane po zamontowaniu masakra w ogole nie jedzie- turbo w idealnym stanie. poprawilem troche srube od zderzaka i wydluzylem sztange- teraz jedzie poprawnie ale przeladowuje powyzej 2500 obr/min . auto nie wpada w tryb awaryjny- ale zbiera sie dopiero od 2000obr- teraz pytanie zderzak wykrecic czy wkrecic? tak zeby wstawalo od 1700 obr/min? sztange dopiero potem bede ustawial. auto po chipie seria miala 145km po wirusie 178km. log 011 http://vaglogi.pl/log-011_4P5Egu5.html
  8. Czujnik położenia wału padł... Po wymianie wszystko ok chodzi aż miło.
  9. Gruszkę prędzej miałem nie szczelna i wymieniłem na oryginalna garetta. Sprawdzałem szczelność podciśnienia jest ok, patrzałem na nieszczelność dolotu ale jutro jeszcze raz lukne.. może mala nieszczelność gdzieś jest. Jak nic nie znajdę pobawię się sztangą żeby lepiej turbo wstawało, ewentualnie przeczyszczę n75 może fiksuje.
  10. Egr z trybem nic nie zaslepione. Brat też ma a4 b7 140ps i tamto wyrywa do przodu, dziewczyny alh w a3 lepiej jedzie. 011 - 3 bieg http://vaglog.pl/log-011_KuoVO.html
  11. Dynamiczny http://vaglog.pl/log-008_003_010_0tmii6l.html W czasie ostrej jazdy http://vaglog.pl/log-011_003_s612v.html
  12. Nie bo nie zaslepialem blacha. Po założeniu trybu od egr moc wróciła ale tylko w połowie tego jak jechal zanim złapał tryb awaryjny przy wyjetym trybie. Widać że wina leży w egr, tylko chyba elektryczna strona nie funkcjonuje bo tak jest czysty test w Basic settings też wychodzi pozytywnie.
  13. Dzisiaj jeszcze raz rozbieram EGR i przeczyszczę i zobaczę ten silniczek bo brzęczy coś. Jeżeli nic się nie poprawi czeka mnie wymiana. Zrobię jeszcze jeden test założę ten tryb do Egr bo wtedy auto przyspiesza ale nie ma mocy na 100% . Ale zdejmę wężyk od chłodnicy egr żeby nie przekazywała spalin do EGR i zobaczę czy jest różnica w dynamice.
×
×
  • Create New...