Skocz do zawartości

art1122

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O art1122

Informacje

  • Imię
    Arek
  • Miasto
    katowice

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia art1122

1

Reputacja

  1. Po 3 tygodniach problem został rozwiązany. Dodam bo kiedyś w przyszłości może się komuś przydać. Miałem uszkodzony sterownik silnika i do tego zwarcie na komputerze bcm (w bagażniku). O ile w uszkodzenie sterownika wierzę o tyle w zwarcie na komputerze bcm nie koniecznie. Ze sterownikiem silnika nie potrafiłem się połączyć ani mój mechanik (ze swoim komputerem podjechał i tu mam pewność 100 % bo byłem świadkiem). Po naprawie sterownika i podłączeniu do auta mechanik stwierdził że jest zwarcie na komputerze bcm. Po 2 tygodniach naprawy (1 tydzień stał pod blokiem) wszystko działa i auto jeździ ( na razie 400 km przejechałem ale mam nadzieje że problem nie wróci ...). Dodam jeszcze że koszt naprawy sterownika 800 zł, naprawa komputera bcm 400 zł i diagnostyka 300 zł, łącznie 1500 zł. Z ciekawkości napisałem do serwisu Audi ile kosztuje nowy sterownik silnika i kodowanie. W odpowiedzi dostałem : sterownik silnika 4153 zł i kodowanie 450 zł .
  2. Po odłączeniu akumulatora i naładowania trzeba go kodować?
  3. Posprawdzam to wszystko wieczorem albo rano i dam znać. Sterowniki już zlokalizowanym. Nie stanie się nic jak będę sprawdzał miernikiem te bezpieczniki na włączonym zapłonie?
  4. tam też wszystko bezpieczniki sprawdzone i przemierzone są tam 3 albo 4 bezpieczniki od centralnego sterownika układu komfortu (j393) i 2 od sterownika elektrycznego hamulca postojowego (j540) (czyli 2 błędy które mam) Stan aku sprawdziłem dziś ale od soboty ciągle cos przy aucie robię więc mógł się rozładować. Auto nie chce nawet zakręcić, od razu po wciśnięciu drugi raz kluczyka wyłącza się wszystko w tym poradniku na 27 stronie są niby te sterowniki https://www.dropbox.com/s/z4dyq8olj6236w5/2 Zestawienie sterownikow A4 B8.pdf?m z tym że u mnie tego J540 nie ma albo wygląda całkiem inaczej niż na zdjęciu
  5. dodam też że nie działają światła stop. Wszystkie inne działają tylko stopu jako jedyne nie działają (nie wiem czy może mieć to jakiś związek)
  6. Nie ma żadnego softu,sterownik nie był nigdy otwierany (od Ciebie dziś się dowiedziałem że on tam jest), Bezpieczniki wszystkie już były sprawdzane a w aucie ostatnio nic nie było robione. Pierwszy raz auta nie dało się uruchomić w środę. Po postoju ok 10 minut odpaliło więc wykasowałem błędy i normalnie działało. Następnego dnia po przejechaniu ok 30 km (kilkukrotnie gasząc auto i odpalając) znów nie dało się uruchomić auta i tak zostało już do dziś
  7. właśnie sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i żaden sie nie spalił,. Skrzynka w środku również sucha.
  8. Wygląda na to że jest sucho. Odłączyłem akumulator i po ponownym podłączeniu już mam nawet ciężko połączyć się z VCDS'em . Zmierzyłem akumulator i ma 11.5 V Więc nie wiem czy moze być to wina rozładowanego akumulatora
  9. 2 błędy które się wyświetlają i da się je odczytać to; 00473 sterownik elektrycznego hamulca postojowego (j540) 01330 centralny sterownik układu komfortu (j393)
  10. wszystko inne działa: xenony oświetlenie wnętrza grzanie foteli itp więc wydaje mi się że to nie aku. Jedyne co nie działa to tylne oświetlenie i światła stopu
  11. Witam. mam objaw dokładnie taki jak na tym filmie : po włożeniu kluczyka do stacyjki wyskakuje błąd hamulca ręcznego następnie kontroli trakcji i ciśnienia opon. Auta w ogóle nie da się uruchomić. Wszystko inne działa (xenony podgrzewane siedzenia nawet czujniki parkowania i deszczu). Po sprawdzeniu VCDS praktycznie w każdej dziale jest błąd ale w większości z nich to błąd "brak komunikacji". Jedynie w sekcji ABS jest błąd "brak połączenia ze sterownikiem". Ktoś wie co to może być ?
  12. W pomiarach rozszerzonych która wartość pokazuje "zapchanie" dpf'u ; 238 obliczona masa sadzy czy 239 zmierzona masa sadzy ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...