-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O mattii85

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Szczecinek
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
-
[B5 AFN] Silnik pracuje jak na trzy gary, czasem gaśnie.
mattii85 odpowiedział(a) na mattii85 temat w Audi A4 B5
Z braku czasu dopiero dziś mogłem odłączyć wtrysk sterujący. Po odłączeniu silnik słabo się wkręcał na obroty i maksymalnie osiągał 3800 obrotów (brak objawów nierównej pracy silnika). Później znów podłączyłem wtrysk sterujący i bardzo żwawo wkręcał się na obroty gdy osiągnął 4tyś to zaczęło trzęś silnikiem i w trakcie tego odłączyłem znów wtrysk, ale silnikiem dalej szarpało. -
[B5 AFN] Silnik pracuje jak na trzy gary, czasem gaśnie.
mattii85 odpowiedział(a) na mattii85 temat w Audi A4 B5
oto logi grupy 001 http://vaglog.rtnet.pl/mattii85_9501.html grupa 019 http://vaglog.rtnet.pl/mattii85_9502.html -
[B5 AFN] Silnik pracuje jak na trzy gary, czasem gaśnie.
mattii85 odpowiedział(a) na mattii85 temat w Audi A4 B5
Póżniej zrobie log podczas objawu jak sie uda. -
[B5 AFN] Silnik pracuje jak na trzy gary, czasem gaśnie.
mattii85 odpowiedział(a) na mattii85 temat w Audi A4 B5
Tylko że to nie jest praktycznie żadne rozwiązanie problemu. Zimą gdy silnik był dogrzany to przy zmianie biegu (wyprzedzaniu) gasł. -
[B5 AFN] Silnik pracuje jak na trzy gary, czasem gaśnie.
mattii85 odpowiedział(a) na mattii85 temat w Audi A4 B5
jeszcze raz logi grupy 13 Te duże wartości występują jak trzęsie silnikiem http://vaglog.rtnet.pl/mattii85_9397.html -
Witam. Mama taki problem ze jak przegazuje do 4tyś obrotów zaczyna trząść silnikiem tak jakby pracował na trzy gary i do tego kopci na szaro. Jak jest zimniej to przeważnie gaśnie silnik, a jak już nie zgaśnie to po około 40 sekundach powraca do normalnej pracy. Jakie ewentualnie logi, które grupy trzeba zrobić? Zrobiłem log grupy 13 nie wiem czy można cos stwierdzić po logu tej grupy zrobionym w trakcie takiej przypadłości. Proszę o pomoc! http://vaglog.rtnet.pl/mattii85_9392.html
-
Tak wygląda podświetlenie klamki w orginale [br]Dopisany: 22 Styczeń 2010, 15:27_________________________________________________http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e1880d4500e7f604.html[br]Dopisany: 22 Styczeń 2010, 15:28_________________________________________________A tu klamka od tyłu tylko ta jest z a6 bo nie chciało mi sie rozbierać boczku identyczne plastiki mam przy swoich klamkach. W miejsce wskazane strzałką jest wkładana dioda w kołnierzu. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7790a000e0a0960f.html
-
[B5 AFN] Jak włączyć ostrzeganie o kończących się klockach hamulcowych ?
mattii85 odpowiedział(a) na mattii85 temat w Audi A4 B5
Na desce nic nie świeci nawet przy przekręceniu kluczyka w stacyjce... A w tej grupie 17-Instruments mam wpisaną wartość kodu 40 może ktoś wie jaka tam powinna być wartość, wole sie upewnić przed zmianą kodowania... -
[B5 AFN] Jak włączyć ostrzeganie o kończących się klockach hamulcowych ?
mattii85 opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Myślę ze poprzedni właściciel wyłączył ostrzeganie z powodu założenia klocków bez czujników zużycia (przewody są zaizolowane). Czy można to jakoś włączyć vag? Zbliża mi sie wymiana i nie wiem czy warto kupić klocki z czujnikami. -
Wracając do tematu. Zauważyłem ze jak jest cieplej auto przestaje przechodzić w tryb awaryjny i jeszcze cos, co zdarzyło mi sie juz kilka razy na biegu jałowym po przegazowaniu do 4tys obrotów auto zaczyna jakby chodzić na 3 gary i kopci na siwo po ok 30 sekundach wraca do normy dodam ze jak było zimno to po prostu gasł... czy to wszystko może mieć powiązanie z uszkodzonym przepływomierzem? bo ciągle powraca ten błąd 16485 - Mass Air Flow Sensor (G70):
-
Do tego dzisiaj przy wysokich obrotach zgasł po daniu na luz(chciałem zmienić bieg), tak ogolnie to juz chyba będzie siedem takich przypadków...
-
Przymierzyłem sie do podmiany N75 i dalej to samo, ale zauważyłem jeszcze jedną rzecz. Nie wiem od czego to zależy ale sztanga turbiny chodzi w miarę lekko tylko jest moment ze czasem sie przycina myślę ze to nie jet wina kierownic tylko zaworu turbo nie chodzi o N75 ( jak sie zawiesi Sztanga to biorę ją powoli w dół i wtedy w punkcie jego zawieszania słychać skrzypienie jakby gumy bądź sprężyny po czym opada dalej...) Czy jest takie cos możliwe jeśli tak to czy można to w jakiś sposób naprawić(ten zawór rozkręca sie)?
-
Ruszałem sztangą turbiny i wyglada że jest ok(ku mojemu zdziwieniu lekko, po tym co czytałem na forum), natomiast podczas obserwacji (tak jak na filmiku za pomocą vag) poruszała sie w pełnym zakresie i co pewien czas tak jakby sie przycinała. Chyba to będzie ten n75... Czy da sie sprawdzić poprawność działania (podmianka odpada bo nie ma skąd) n 75?
-
Był błąd 17958. A to nowe logi grupy 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/031044c9306b632d.html
-
zawsze lekko pali. Dzisiaj znów był notlauf. Co sie dzieje ze z logów nic nie wynika... Czy można jeszcze jakoś sprawdzic dlaczego wpada wtryb awaryjny?