Skocz do zawartości

Bombel757

Pasjonat
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bombel757

Informacje

  • Imię
    Bombel
  • Miasto
    WR

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bombel757

1

Reputacja

  1. Koledzy a czy ten trójnik ma być skierowany w górę czy w dół i wtedy wąż ma przechodzić przez kierownicę powietrza?
  2. Siema. Koledzy ma ktoś opis albo najlepiej zdjęcie w jaki sposób ułożony jest wąż spryskiwaczy reflektorów biegnący od pompki do trójnika po stronie kierowcy. Nie pamiętam jak od przebiegał i pręży mi do tego stopnia że nie mogę założyć zderzaka po stronie kierowcy.
  3. Oparcia nie rozbierałem a else już usunąłem bo zajmuje dużo miejsca. W sobotę jak znajdę czas to zainstaluję i wrzucę Ci instrukcje.
  4. Tapicerka jest na zaczepach. Podważasz płaskim wkrętaczkim i schodzi. Przeszycia też są na zaczepach które podważasz. Podpowiem Ci dla ułatwienia że z poddupka łatwiej zdjąć tapicerkę przy opuszczonym oparciu na płasko. Podporę podudzia odpinasz ze stelarza na zatrzaski.
  5. U mnie po temacie. Okazuje się że termistorek miał gdzieś zwarcie. po wydłubaniu go i zaklejeniu parcianą izolacją fotel grzeje aż miło.
  6. Instrukcja rozbiórki fotela SPORT w a4 b7 prosto z ELSY
  7. Ja mam inny problem. Nie mogę wydłubać pinów od termistora z zielonej wtyczki fotela. Wysunąłem tą różową część wtyczki i nie mogę wysunąć pinów. U mnie termistor pokazuje ok. 90 stopni C natomiast sprawny w fotelu pasażera pokazuje 6.5 stopnia C. Chciałem we wtyczkę wpiąć kupiony termistor i sprawdzić co się będzie działo. Robił już ktoś taki eksperyment?
  8. Hudy_007 widzę, że jesteś z WGR, Ja jestem z WR. Jak będziesz w WR to daj znać. Umówimy się, podepniemy pod VAG, zobaczymy co w trawie piszczy za symboliczne .
  9. Według mnie też przerwa maty. Czujnik mierzy prawidłowo temperaturę, sterownik każe ją grzać a fotel nie grzeje. Szukaj przerwy maty.
  10. Tak jak podawałem parę postów wyżej przy ok. 12 stC mierzy ponad 60 stC. Jak się wsiada w zimnych ubraniach to temp. lekko obniża i od poz. 4 na klimatroniku zaczyna lekko podgrzewać stołek. Robert jeżeli masz rejestrację WPI to mówimy o tym samym grójcu.
  11. no właśnie też mnie to zastanawia. według charakterystyki termistora ntc 10 kohm między 60-70 st C powinno być 2,47-1,74 kohm. samochód odstał swoje, fotele niezajęte, temperatura na powierzchni obu foteli powinna być taka sama i różnica 500 ohmów. Chyba się jutro wezmę za rozbiórkę stołka bo doprowadza mnie to do szewskiej pasji. Termistorki kupione. W sumie mam jeszcze taki pomysł żeby napisać maila do faurecji do grójca jakie oni montują dokładnie termistory. Chociaż maty pewnie mają gotowe komplety. W sumie mam do nich 45 minut jazdy.
  12. No wiadomo. Dzięki za szybką odpowiedź. Robert możliwe, że w wypiętej zielonej kostce fotela rezystancja pomiędzy pinem 1 i 2 wynosi w fotelu pasażera 16,70 kohm a w fotelu kierowcy 16.13 kohm. Coś dużo skoro termistor ma mieć 10 kohm. Miernik ustawiony na 20 kohm.
  13. Kombinuję jeszcze w tą stronę, żeby zmierzyć na odpiętej wtyczce oporność termistora w fotelu pasażera (sprawnym) i w fotelu kierowcy. I po prostu różnicę w fotelu kierowcy wyrównać dając w szereg opornik. Robert co Ty na to? Szczerze nie chce mi się znowu rozbierać tego fotela.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...