
olivier85
Pasjonat-
Postów
42 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O olivier85

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
No ja wiem, że on mi powiedział tak bo ma przez to mniej roboty a więcej zarobi. Dzięki Panowie za pomoc. Pytanko jeszcze czy jak odkręcę turbinę to może mi ktoredys olej wyciekać? Uszczeli do turbiny są łatwo dostępne?
-
Ja rozmawiałem dzisiaj z mechanikiem i mi powiedział że on tego nie wyczyści (bo to nic nie da) tylko może mi wymienić na regenerowana. Koszt + robota jakieś 1000 coś. Dam radę sam to zdjąć bez podnośnika?
-
Bardzo dziękuję za odp. Czy dam sam radę to zdemontować? Narzedzia mam. Nie mam tylko kanału. Na co zwracać uwagę? Chciałem teraz dać do wymiany filtry i olej. Lepiej turbinę robić przed czy po oleju?
-
Jakieś porady?
-
mam te logi. Wrzucam link: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Z góry dziekuje za sugestie i pomoc.
-
OK. Przeciągnąłem ją na 3 biegu i od razu straciła moc. Potem uruchomiłem silnik od nowa i juz na 3 biegu była pelna moc. Vag pokazał błąd: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation Skasowałem go przed chwilą. Zrobiłem test BS grupa 11: Ogolnie swiecilem latarką i widać jak gruszka rusza sztangą.
-
Jeżdżę mieszanie z przewagą miasta. Jak wykonać takie logi? Jakie orientacyjne koszty naprawy i na czym sama naprawa polega?
-
Dam do mechanika. Tylko jak mu nakreślić temat? Jak do tego podejść? No chyba, że jestem w stanie sam to ogarnąć to proszę o jakieś instrukcje.
-
Witam, Mam taki problem od czasu do czasu, że przy próbie przyspieszenia albo szybkiej jazdy auto traci moc tak jakby turbina nie działała i bardzo wolno się rozpędza. Wtedy zatrzymuje auto, gaszę silnik, odpalam od nowa i już wszystko jest ok. Pelna moc. W vagu wszystko ok. Zero błędów. Z czym to może być związane?
-
Po 3 tygodniach od naprawy Kontrolka już się nie pali. Problem rozwiązany.
-
Ok. Postanowiłem przed wymianą spróbować to skleić. Użyłem poxipolu i wcześniej zaklepałem młotkiem tak jak mogłem. Zmontowałem wszystko i wydaje się OK. Hamulce wyraźnie lepsze. Sprawdziłem też EGR w grupie w grupie 003 i pomiary są prawidłowe. Zobaczymy jak będzie dalej bo tak jak pisałem problem pojawiał się cyklicznie ale liczę, że bedzie lepiej. Jedynie co mnie zaniepokoiło to w tej grubej rurze idącej do EGR było trochę oleju. Problem z turbo ?
-
Wrzucam filmik. Jakim torxem odkreca się śruby? VID_20200101_140024.mp4
-
Sprawdziłem dzisiaj. Kroxiec jest cały luźny. Jest tak wyrobiony że nawet podmuch wiatru byłby w stanie nim ruszać. Dodatkowo w drugą stronę w grodzi gumowy przepusty jest tak samo luźny. Pompa do wymiany a przepust?
-
dzieki :). Mam jeszcze 3 pytania: 1. Gdzie znajdę info z jakim momentem dokręcać i czy to konieczne ? Czytalem ten poradnik i tam nie ma info na ten temat. 2. Czy jak zdejme węzyk od zasilania paliwa to bedzie się z niego lalo bez przerwy czy nie ? 3. Opaski na przewodach muszą być tego samego typu czy wystarczą obejmy na srubokręt ?
-
A czy mogę tą pompę wymienic na pompę Boscha ? Cena uzywki to około 300 zł i nie bawie się w jakieś prowizorki z klejem.