Skocz do zawartości

Q-mania2.8

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Q-mania2.8

Osiągnięcia Q-mania2.8

0

Reputacja

  1. według tego co mam na sprężynach rzekomo 1BE są takie oznaczenia: 3 kropki białe tył 1 kropka żółta i 2 różowe przód.
  2. Oto wiadomość do tego sklepu z aukcji allegro,odpisali dzisiaj. Rozumiem że charakterystyka takich sprężyn jest progresywna,czyli jak obładuje auto np 4 osobami to nie będę tarł o ziemie.Czy się jednak mylę? mamy na stanie komplet do Panskiego auta jesli chodzi o sprezyny, sa to -30mm Betatec/Eibach, naleza do sprezyn miekkich, maja na celu obnizenie auta przy zachowaniu maksymalnego komfortu, sprezyny sa renomowanej niemieckiej firmy, jesli chodzi o amortyzatory to jesli zalezy Panu na komforcie to zostawilbym serie, nie ma koniecznosci wymiany ich przy tych sprezynach, koszt do quattro skroconych to okolo 900zł, cena sprezyn 399zł.
  3. to mówisz że teraz tylko gwint? decydujesz się na ten z Ebay? czy coś innego zakładasz?
  4. Dzięki Kowi za porady ,przemysle i dam znać co wykombinowałem;)[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2011, 20:27_________________________________________________ciekawy jestem jeszcze o ile w przebiegu km skraca się żywotność seryjnych amorów jesli współpracują ze skróconymi sprężynami i to że niektórzy mówią że auto na takim zestawie dziwnie się zachowuje,skacze na nierównościach itd.Wiadomo chodzi wszystko o kase,kompletny zestaw sprężyn i amorów do quattro to minimum 1300 zł. Czemu niektórzy sprzedawcy twierdzą że do -40 można latać na zwykłych amorach.
  5. no tak własnie nie ma i tu jest problem czyli lepszym pomysłem byłby ten gwint nawet za 1400 jak już.Moje są jeszcze dobre,widze po zachowaniu auta ale fakt jak długo pojeżdżą nie wiadomo,piszą na tych aukcjach że niby do -40 można zakładac seryjne amory.Ja dużych przelotów z reguły nie robie,ciekawe jakby to długo wytrzymało na seryjnych,mówisz że u Ciebie półtora roku które już wcześniej jeździły tak?
  6. moim zdaniem wygląda super,własnie o takie coś mi chodzi żeby auto nie było "zapadnięte" tylko tak właśnie jak u Ciebie,żeby zniwelowac ten mega odstęp między kołem a rantem błotnika jak w 1ba
  7. no to mnie pocieszyłeś hehe[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2011, 19:11_________________________________________________o wygląda mi też oczywiście chodzi ale użytkowo też ma być ile można obniżyć z 1 ba żeby dało się tym jeździć po naszych super drogach?[br]Dopisany: 16 Wrzesień 2011, 19:23_________________________________________________o wygląd mi też oczywiście chodzi ale użytkowo też ma być ile można obniżyć z 1 ba żeby dało się tym jeździć po naszych super drogach?
  8. no właśnie chodzi o to żeby było sprężyście i twardziej niż 1 ba po prostu ten zawias jest za wysoki,użyteczny ale wizualnie d*pa.
  9. opłaca się dać za np TA Technix te 1400 zł ogólnie pojeździ się na tym czy nie warto się w to pakować?
  10. no ok a jak z gwintem do Q i jaki byś polecał w rozsądnej kasie oczywiście nie mówię o nówce KW np,bo wiadomo jaka cena.Ile kosztuje amor do takiego zawieszenia gwintowanego?
  11. jak mierzylismy te felgi na auto to wychodzi na to że dystans jest potrzebny po 2 cm na koło i gdzies juz widziałem że w a4 ktoś tak samo miał. Nie chcę bardzo obniżać auta wiadomo nasze drogi,ale chcę żeby było niżej około 3 cm i twardziej,wiem że gwint jest najlepszym rozwiązaniem,koła wrzuce te co mam jak będzie cos nie tak to sprzedam,chociaz widze że jednak sprzedać było by najlepszym wyjściem.Orientujesz się może czy RH wychodziło we wzorze tzw "prosiaki" tylko w 9 " czy innych też?
  12. no własnie problem w tym że tam ET jest 60 i felga się chowa w auto,musze dystanse i dłuższe śruby żeby to jeździło.Tam są opony teraz 225 szerokości,chciałem wrzucić 215 co najwyżej jakoś tak szerokie kapcie mi nie leżą z wiadomych przyczyn.Felgi są 4 sztuki 9"
  13. myślałem też o ori 1be a jeszcze bardziej 1bv tylko mało jest takich ofert sprzedaży w używkach,chyba zdecydowaną większość to kładli 1ba niestety.
  14. Kowi czemu mówisz że przy tej feldze "będzie niezły naciąg"? i musi być raczej już gwint?, nie załapałem chyba o co chodzi Lepiej sprzedac te felgi i kupić inne bo nie podejdą czy jak? Felga jest szeroka bo ma 9",to stanowi jakiś problem w przypadku obniżenia -30 np ?
  15. Witam,chciałbym abyście pomogli mi wybrać zestaw sprężyn obniżających,wrzucę 3 linki z allegro,może ktoś miał styczność i się orientuje co warto wziąc a co omijać szerokim łukiem,jak nie te co wrzuciłem to może polecacie jakieś inne w rozsądnej cenie.Myslałem o gwincie,niestety ceny są jakie są wiadomo a używki w niewiadomym stanie chyba nie ma sensu. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.Auto to Audi b5 2.8 Quattrro. http://moto.allegro.pl/audi-a4-avant-quattro-sprezyny-sportowe-35-35mm-i1769027917.html http://moto.allegro.pl/sprezyny-sportowe-audi-a4-b5-quattro-supersport-i1781477101.html http://moto.allegro.pl/audi-a4-1994-2001r-quattro-sportowe-sprezyny-35mm-i1811754348.html [mod]Gdzie jest prefix!? - poprawiłem kolejne wylądują w koszu[/mod][br]Dopisany: 12 Wrzesień 2011, 20:43_________________________________________________dodam że felga jaką chcę założyć to RH 9" 225/45/17 lub opona 215/50/17. Ogólnie chodzi mi o zestaw obniżający o 3-3.5 cm,więcej nie chce. Jak to wygląda z kolorem sprężyny - chodzi o to żeby nie był twardy jak deska,raczej średnio utwardzony. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...