Skocz do zawartości

Marcin 28701

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marcin 28701

Osiągnięcia Marcin 28701

0

Reputacja

  1. Witam. Jordi czekamy na kolejne informacje o przeprowadzanym przez Ciebie zabiegu. Nas też to czeka dlatego proszę o konkretne treściwe opisy - no i oczywiście o relacje z jazdy. Powodzenia
  2. Panowie mam pytanie - czy podczas wymiany sprzęgła kompresora klimatyzacji,gumek oraz łożyska jest potrzeba wysysania czynnika chłodzącego ??
  3. Jasne. Jest w serwisach klimatyzacji tylko problem z numerami. Czekam aż ktoś kto wymieniał da num tej części
  4. Witajcie. Mam prośbę. Proszę mi napisać jaki jest numer łożyska kompresora klimy A4 2005 BLB. czekam i dziękuję
  5. Chyba nie. A może - podnosi to spalanie gdy jedziesz cały czas na klimie ? I co kiedy prztstąpisz do naprawy ? Sam ją przerpowadzisz ?
  6. No to fajnie. Czy przyczyną tego całego zamieszania było włączanie i wyłączanie klimy podczas jazdy ??? Jak i kiedy najbezpieczniej to robić
  7. Dymian - propozycja. W nawiązaniu do wypowiedzi Kolegi Piero ja u siebie wykonałem taką czynność- Na zapalony i obciążonym silniku(symulacja ruszania na ręcznym) w momenci gdy słyszysz "cykanie" załącz klimatyzacje. Efekt - u mnie w momencie załączenia klimy przestaje"cykać". Mam walnięte sprzęgiełko kompresora klimatyzacji. Pytanie do Piero - czy sprzęgiełko można jakoś zregenerować ( jak usunąć tą awarie). Pozdro[br]Dopisany: 17 Maj 2011, 21:22_________________________________________________Jeżeli to będzie sprzęgiełko to yu poczytaj http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=81294.45
  8. U mnie dokładnie to samo. Póżniej postaram sie dołoczyc filmik z nagraniem. Jak stoi na jałowym to "cyka" raz na jakiś czas a z obciążeniem np jak ruszam to napiepsza strasznie. Trzy rzeczy chodzą mi po głowie; wałki wyrównażajżce, wałek rozrządu lub łożysko alternatora. Muszę pasek zdjąć odpalić fure i zobaczymy
  9. A nie jest to przypadkiem dzwięk z miski olejowej ???
  10. Witam. Wczoraj wyciąłem kata w moim blb przebieg 235tyś . Mam wirusa 162km i 360Nm. I co mam wątpliwości - auto jedzie troszkę słabiej. Czy to normalne. Dodam że kat był czysty. Czy teraz konieczna jest ingerencja w program ??????
  11. Witam. Mam BlLB z przebiegiem 240tys i myślę, że to już czas na wycięcie katalizatora. Czy obawy o to, że auto będzie więcej paliło moją jakieś uzasadnienie ? Jak wasze doświadczenia z tym modem w BLB ? Warto ? Czy ma to jakieś skutki uboczne ? Proszę o podpowiedz
  12. Witajcie. A ja obstawiam na przeładowanie silnkia przez turbosprężarkę. Miałem identyczne objawy w BLB. Szarpie ci autem podczas jazdy w parti 1500 - 2500 obr/min ? Jak przestaje jechać to zaczyna tak kopcic na czarno że łzy w oczach stają. U mnie regeneracja turbo-dyfuzora - 500zł i jest gitara
  13. Ale tą najnowszą mape całej europy masz teraz cały czas w zmieniarce ?
  14. No to fajnie. Ale mam też problem z podpieciem mojej b7. Kumpel ma b6 i jego kable do mnie nie pasują- ma kilka kabli i lipa. Masz jakieś sprawdzone kable? Ponoć musi być jakiś KAN
×
×
  • Dodaj nową pozycję...