
wojciech007
Pasjonat-
Postów
72 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O wojciech007

Informacje
-
Imię
Wojtek
-
Miasto
Ełk
Auto
-
Model
A6 C6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BLB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Audi A4 B7 2.0 TDI szarpie podczas przyśpieszania
wojciech007 odpowiedział(a) na longin100 temat w 2.0TDI
A zatem sprawa wygląda następująco. Kryza z dystansem i otworem 5,5mm siedzi przy samym zaworze i auto nadal szarpie, ale mniej. Jeżdżę tak dwa tygodnie. Myślałem, że otwór nie jest za mały, jednak wczoraj podłączałem się pod sterownik i zapisany jest błąd niskiego przepływu, ale check'a i trybu awaryjnego nie ma. Tak myślę, że może całkowicie zaślepię egr. Jeżeli chodzi o oprogramowanie sterownika A4 i A6 to tego już nie wiem. -
Audi A4 B7 2.0 TDI szarpie podczas przyśpieszania
wojciech007 odpowiedział(a) na longin100 temat w 2.0TDI
Panowie, na chwilę obecną przeniosłem kryzę (9mm) za chłodnicę spalin i auto nie łapie trybu awaryjnego, ale nadal występują szarpania, a zatem faktycznie klapka zaworu zaczepiała o zaślepkę. Dorobiłem dystans 6mm i nową kryzę 5,5mm. Założę to przed egr i jeszcze raz będę wszystko testował. Zapewne ten otwór będzie za mały, ale powoli go powiększę do odpowiedniego rozmiaru. O efektach będę informował. Pozdrawiam. -
Audi A4 B7 2.0 TDI szarpie podczas przyśpieszania
wojciech007 odpowiedział(a) na longin100 temat w 2.0TDI
Jak już wcześniej pisałem, pomiędzy zaślepką, a zaworem zastosowałem uszczelki, więc klapka zaworu na pewno nie zaczepiała o blaszkę. Poniżej zdjęcia jak to wygląda i błąd z VCDS: -
Audi A4 B7 2.0 TDI szarpie podczas przyśpieszania
wojciech007 odpowiedział(a) na longin100 temat w 2.0TDI
Tak zwiększałem i zwiększałem tą średnicę i do jechałem do 16mm, a błąd jak był tak i jest, a razem z nim tryb awaryjny. A zatem w A6 C6 nie da się zaślepić EGR. -
Audi A4 B7 2.0 TDI szarpie podczas przyśpieszania
wojciech007 odpowiedział(a) na longin100 temat w 2.0TDI
Klapka zaworu wykonuje raptem 30st. obrotu, a zatem po założeniu dystansu 5mm na pewno nie haczyła o zaślepkę. -
wojciech007 obserwuje zawartość Audi A4 B7 2.0 TDI szarpie podczas przyśpieszania
-
Audi A4 B7 2.0 TDI szarpie podczas przyśpieszania
wojciech007 odpowiedział(a) na longin100 temat w 2.0TDI
Witam. U mnie w A6 C6 BLB również występuje szarpanie przy delikatnej jeździe przy obrotach 1200-2200. Postanowiłem zaślepić egr. Założyłem zaślepkę z otworem 9mm i ku mojemu zdziwieniu silnik zaczął łapać tryb awaryjny. Wyjąłem blaszkę i zauważyłem, że trzpień zaworu zaczepia o nią. Dzisiaj włożyłem dystans 5mm i ponownie zaślepkę egr i samochód dalej łapie tryb awaryjny. Czy jest taka możliwość, że u mnie nie da się zaślepić zaworu? Może za mały otwór? Ale innym 8mm wystarczało. Błąd w sterowniku jest taki: 16787 - EGR Valve (N18) P0403 - 000 - -Malfunction -
Tak nie powinno być i w tym tkwi problem, trzeba sprawdzić wtyczkę i ciągłość przewodów od czujnika prędkości G22. Też o tym myślałem, ale czemu prędkościomierz pokazuje poprawnie prędkość, a w bloku 006 jej nie ma?
-
Witam. W aucie Audi A6 C5 2.5tdi V6 nie mogę załączyć tempomatu. Sprawdzałem to "cudo" Vagiem i nie zauważyłem żadnych usterek. Na kanale 06 na drugiej pozycji jest 000, na trzeciej 000011, układ pokazuje jak nacisnę fix, a tempomat dalej nie działa. Po naciśnięciu fix jedynka pokazuje się na odpowiedniej pozycji i od razu znika. Podczas jazdy nie pokazuje w blokach wartości mierzonych prędkości pojazdu. Nie wiem czy tak powinno być czy to może w tym jest problem.
-
[INNE] Proszę o analizę logów. A6 C5 2.5TDI V6
wojciech007 odpowiedział(a) na wojciech007 temat w Audi
Zamieściłem logi BS. Nieszczelności w układzie podciśnienia i dolotowym nie zauważyłem. -
[INNE] Proszę o analizę logów. A6 C5 2.5TDI V6
wojciech007 odpowiedział(a) na wojciech007 temat w Audi
To widac. Turbina nie osiaga ustalonego doladowania dlatego to nie jedzie. Tyle to sam zauważyłem, ale czy problem leży w samej turbinie czy to może przepływomierz? -
[INNE] Proszę o analizę logów. A6 C5 2.5TDI V6
wojciech007 odpowiedział(a) na wojciech007 temat w Audi
Którą grupę BS zamieścić? -
Witam. Proszę o analizę logów. Auto świeżo kupione. Jak dla mnie nie ma mocy. Nie wchodzi też powyżej 4000-4200obrotów. Logi basic settings: Logi dynamiczne:
-
Witam! Śmierdzi mi trochę skarpetkami w aucie. Należy zatem odgrzybić klimatyzację i to jest oczywiste. Ponieważ nie działa mi wentylator i zamierzam go wymienić, to przy okazji będę miał wyjęty parownik. I tutaj kilka moich pytań: 1. Czy wymyć parownik jakimś płynem i potem odgrzybić preparatem czy tylko sam preparat, a może bez preparatu? 2. Czy po odgrzybieniu parownika muszę pryskać jeszcze preparatem w kratki? Jeżeli tak to czy pryskać w kanały od środka czy założyć nowy wentylator i dać mu rozpryskać środek do odgrzybiania po kanałach? 3. Wyczytałem, że dobre środki to: Bardhal, Wynn's, Liquy Moly, Kent i Wigam. Polecicie jakieś jeszcze, bo nie wiem co dostanę w sklepie?
-
Ja swoj problem rozwiązałem. Kolego napisz dokladnie o jakie auto u Ciebie chodzi. Sprawdź czy ze sprężarki wychodzą dwa czy jeden przewód? Jeżeli wychodzą dwa, to masz sprężarkę z czujnikiem obrotów i być może, że to on jest zepsuty. Żeby to naprawić wystarczy wyłączyć ten czujnik komputerowo. Czekam na odpowiedź.
-
Witam Diagnozowałem ostatnio Passata B4 Vag-Comem 3.11 i przy próbie diagnozy ABS wyskakiwał błąd "Too many communication errors". Wiem, że jeżeli interfejs jest na USB to trzeba zmieniać parametry w ustawieniach portu, ale dlaczego błąd ten występuje na typowym porcie RS232??