Skocz do zawartości

Ore77

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Ore77

  1. Mozesz podać numery Twojego wzmacniacza ? bo widze ze na allegro sa rozne do A8, czy to może 4E0035225AA ?
  2. Skąd mam mieć pewność ze kupie dobry, albo że po kilku tygodniach ten sie nie zepsuje ? jak wiemy jest to awaryjne element tego samochodu. Na allegro znalazłem jeden za 200 zł.. i to na zdjeciu widać pękniętą gume.. dlatego zastanawiam się nad innym rozwiązaniem które pozwli mi na sluchanie radia.
  3. Witam zepsuł mi się wzmacniacz antenowy znajdujący pod tylną szybą numer 8E5035225D. Czy jest możliwość zastąpienia tej wbudowanej anteny np taką wewnętrzną ? Jak ewentualnie ją zamontować ? zauważyłem że są 3 wychodzące kabelki które raczej nie będą pasowały do poniższej anteny. Czy są jakieś przejściówki które umożliwią mi jej podłączenie ? Może jest jakiś jakiś inny sposób żebym miał sprawne radio ? już pół roku jeżdżę bez radia i mam już dość słuchania ciągle płyt CD. , http://allegro.pl/blaupunkt-wewnetrzna-antena-samochodowa-fm-am-i1806276429.html Nie mam zamiaru wydawać ponad 600 zł na nowy wzmacniacz.
  4. Jutro posprawdzam wszystkie wężyki jeżeli tam będzie wszystko w porządku to poszukam dobrego mechanika żeby ją rozebrał i sprawdził co się z nią dzieje, mam tylko nadzieję że nie trzeba będzie jej regenerować...
  5. Szczerze to ja tego nie robiłem.. tylko kolega mechanik "domowymi sposobami" ... Wygląda na to że trzeba oddać tą turbine w dobre ręce żeby ktoś ją porządnie przeczyścił. Gdy zmieniałem zawór n75, sprawdziłem czy na wierniku jest luz, okazało się ze 0 luzów... ale niepokojącą sprawą był olej znajdujący się w turbinie i węzie wylotowym. Pytanie jak dostał się tam olej?
  6. Witam posiadam audi a4 b6 130km 2001 r. Oto moja historia notlaufow: 1) w marcu tego roku problem z odcinaniem turbiny pojawił się po raz pierwszy, więc wyczyściłem łopatki turbiny, do czerwca było dobrze zero problemów. 2) w czerwcu sporadycznie pojawiał się ten problem, później coraz częściej, więc na początku lipca wyczyściłem zawór egr i kolektor, 2 tygodnie zero problemów, później znowu to samo 3) następnie wymieniłem nowy zawór n75 samochód stał się pardziej dynamiczniejszy lecz po dwóch dniach znowu przeładowanie turbiny i błąd 17965. Postanowil zrobić logi ( po raz pierwszy ) podczas logów dynamicznych auto łapało notlaufa. Proszę o pomoc bo już naprawde mam dość tej zabawy z tym samochodem. Logi: Zwykłe: blog 000, 001, 003 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55939.html blog 004, 007, 013 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55940.html blog 018, 023 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55941.html Basic: blog 000 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55942.html blog 003 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55943.html blog 011 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55944.html Dynamiczne: blog 000, 001 003 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55945.html blog 000, 001 003 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55946.html blog 000, 001 003 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55947.html blog 000, 001 003 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55948.html blog 004, 008 010 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55949.html blog 004, 008 010 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55950.html blog 011 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55951.html blog 011 http://vaglog.rtnet.pl/lukasz.j7715_55952.html
  7. Witam na forum :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...