Skocz do zawartości

woltek

Pasjonat
  • Postów

    87
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O woltek

Informacje

  • Imię
    Wojciech
  • Miasto
    Rybnik

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nieeeee, bez linki mam. 12,1% to raczej nie w te wartość popatrzyleś
  2. Witam, szukałem w sieci informacji na ten temat i nie znalazłem. Ostatnio padła mi przepustnica i własnymi siłami udało mi się ją zregenerować. Potrzebuje tylko informacji ile procent otwarcia powinna pokazywać w Vcds na biegu jałowym? Pokazuje mi 1.6% po adaptacji. Silnik AVJ 150KM Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam.
  3. to jest tylko drugi komp z wgranym chipem kupiony za grosze.... oryginalny też mam, więc to nie problem
  4. Logi po chipie..... http://vaglog.pl/log-003_020_eL7ga.html http://vaglog.pl/log-115_118_HFOOGK5.html http://vaglog.pl/log-002_033_86lbp.html Pojawiło się spalanie stukowe a wynik na hamowni to 161 KM i 274nM
  5. Działa to był ten czujnik, dwa razy już go wymieniałem. A wracając do poprzedniego tematu: Gdzie może być reszta koni w tym aucie i dlaczego ten wykres jest taki nierówny (falowany), powinna być raczej prosta linia.
  6. Wszytko wydaje się być dobrze, wystarczy że się troszeczkę zagrzeje to chodzi i odpala normalnie. Dziwne bo po zapaleniu nie włącza się ssanie. w lato w gorące dni się włączało a w zimę nie
  7. jak kręcę dłużej to odpala, błędów nowych nie pokazuje
  8. Nie mam gazu a teraz na zimnym nie potrafi odpalić
  9. Logi dodane wyżej
  10. qwa to Wszystkie filmiki które ogladałem i co czytałem to o dieslach było, mogli dodać w opisie, no to od jakich obrotów zacząć zapis? i tak dla pewności na 3 biegu?
  11. do odcinki? a nie do 4200 obrotów?
  12. Witam, posiadam A4 B6 1.8T AVJ Chcę zrobić ligi mojego silnika, ale wszystko co czytałem na ten temat mówi, że na kanale 011 są podane wartości turbiny, a u mnie jest RPM/Temperature/Temperature/Ign.Timing Byłem na hamowni wypluło 140KM i 224Nm zastanawia mnie dlaczego wykres jest taki pokrzywiony i czy może jest gdzieś te 10 brakujących koni? Turbina była założona NOWA 30 000km temu + pierścienie, nowa przepływka i nowa sonda lambda (przed katalizatorem) Kat wycięty, została sama puszka, wkręcony emulator prosty za katem. Silnik czasami lubi zafalować, dziwnie się zachowuje na zimnym tuż po odpaleniu, a gdy jest +25`C (ciepło na dworze) po odpaleniu wchodzi na ssanie,a przy minusowych temperaturach ssania nie ma po odpaleniu. Dodaję zdjęcie wykresu z hamowni i błedy VAGa które cały czas się pojawiają. błędy: 16524, 16523, 17522, 16514, 18062, 16804, 16795 Które bloki pomiarowe mam zmierzyć dynamicznie, a które statycznie, aby można było powiedzieć coś więcej? LOGI: http://vaglog.pl/log-003_020_3y69IN.html http://vaglog.pl/log-115_118_GHWo7E.html http://vaglog.pl/log-002_033_AvDzw.html
  13. No to bajka!! Dziękuję serdecznie. Jak coś będę jeszcze pisał gdybym miał jakieś problemy. Postatam się zrobić fotki, takie fotostory krok po kroku Witam ponownie, udało mi się w dobrej cenie kupić drzwi z wersji europejskiej, więc problemów nie było. Z tego co się dowiedziałem i sam sprawdziłem, przy wersji angielskiej kable przekłada się bez problemu, co innego z klamką z powodu niewygodnego dojścia, ale w internecie idzie znaleźć wszystko na ten temat. Pozdrawiam
  14. Witam serdecznie. Krótka piłka: Miałem stłuczkę, drzwi kierowcy do wymiany. Na znanych stronach internetowych jest masa drzwi a angoli. Pytanie: Jeżeli kupię drzwi lewe przednie z angola, czy przekładka zamka,zawiasów (ich raczej nie trzeba przekładać), tapicerki, lusterka, kostek, sterowania wszystkiego (nie chcę zakładać odrębnego tematu w dziale WNĘTRZE) i wszystkiego co potrzebne, odbywa się na zasadzie plug and play (odkręć przykręć), czy trzeba coś kombinować, a coś jest niewykonalne? Dzięki z góry. Zakładam, że ten temat przyda się każdemu po małej kolizji drogowej. Pozdrawiam.
  15. No i super No to jeszcze sprawdzić czy wszystko ok z silnikem ( bo mam wrażenie że brakuje standardowego kopa i lecę do tunera
×
×
  • Dodaj nową pozycję...