Skocz do zawartości

IceMan83

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O IceMan83

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia IceMan83

0

Reputacja

  1. devastation a to nie jest tak że wystarczy wymienić same jarzma i tarcze? Z przodem to na bank tak będzie a z tyłem właśnie nie wiem jak to jest...
  2. devastation mam Passata z takimi hamulcami. Jako że będę musiał go sprzedać chcę przynajmniej lepsze hamulce sobie zostawić. Czyli rozumiem że wszystko będzie pasować P&P zarówno przód jak i tył ? A wiesz może czy te same hamulce podejdą też do A3 8P?
  3. Witam mam pewien pomysł ale nie wiem jak będzie z możliwością wykonania. Czy hamulce z Passata B6 2006 2.0TDi z tego co wiem 312mm będą pasować do A4 2006 2.0TDi teraz chyba są 288mm. Domyślam się że gdzieś tu na tych 103 stronach mega obszernego tematu jest odpowiedź na to pytanie ale na chwilę obecną nie jestem w stanie przez to przebrnąć. Z góry dziękuję za rzeczowe odpowiedzi.
  4. OK w takim razie wysyłam do Ozorkowa (moja pomyłka co do nazwy miejscowości). Mój mechanik wyjmie mi go za 150zł a olej będzie zalany ten sam bo był wymieniony miesiąc temu
  5. Nic nie ma żadnych dodatkowych sterowników ani alarmów. Podsumowując temat warto wysłać sterownik do Ozorkowic? Za 800zł podobno naprawiają.
  6. czaki22, Bart-S nic nie wiem o żadnym dokładanym alarmie w tym aucie, nic też nie było montowane jednak nie zaszkodzi sprawdzić obawiam się jednak że gdyby coś tam było to na pewno do tej pory jakoś bym się zorientował. Odpowiadając na pytanie ciągłość wiązki CAN była sprawdzana przez 3 fachowców i ponoć wszystkie kabel wyglądają jak nowe. Obawiam się tylko że wiązka licznik - sterownik mogła nie być sprawdzona. Jakby nie było próbowałem wyeliminować wpływ licznika kodując zegary tak jakby nie było automatu. Wtedy znikają oznaczenia biegów na liczniku tak jakby był manual i wszystko ładnie jeździ. Jakby nie było problem nawet w tym ustawieniu występuje. Druga sprawa liczniki idą po CAN info a sterownik silnika i skrzyni przez CAN trakcja czy w związku z tym można łączyć ten problem dodatkowo z licznikiem?
  7. Jako że instalacja została sprawdzona przez 3 mechaników i nic nie udało się znaleźć zdecydowałem się uznać winę sterownika który został wysłany przez mechanika do naprawy. Jakież było moje zdziwienie a zarazem radość gdy okazało się że sterownik jest ok. Po tym wszystkim sterownik został ponownie zamontowany nowej olej i wszystko jak trzeba. Radość z bezawaryjnej jazdy trwała krótko i już po ok tygodniu powrócił problem. Ostatnio A4 zostało unieruchomione na jakąś godzinę zanim cokolwiek zechciało jechać ot tak samo z siebie (wcześniej to przerwy w połączeniu ze sterownikiem skrzyni były krótkie do 1min) jazda tym samochodem nie jest już przyjemnością a jedynie zastanawianiem się kiedy stanie na drodze i z jak daleka będę musiał go scholować do mechanika. Proszę o jakieś nowe uwagi bo już nie wiem co mam dalej z tym zrobić. A oto ostatni skan samochodu. Jak widać przybyły nowe błędy: Wersja VAG-COM: AKP 704.1 Wersja danych: 20070404 Wtorek,21,Grudzień,2010,21:25:31:64983 Typ nadwozia: 8E - Audi A4 B6/B7 Skanowanie: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 36 37 45 46 55 56 57 65 67 69 75 76 77 VIN: WAUZZZ8E87A102746 Przebieg: 194120km/120620miles ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: Brak Nr seryjny SW: 03G 906 016 LR HW: 03G 906 016 JE Komponent: R4 2,0L EDC G000CG 0972 Kodowanie: 0000076 Kod serwisu: WSC 01059 4 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 005670 - Mag.danych układu napędowego: brak informacji ze sterownika TCU (aut.s.biegów) P1626 - 000 - - - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 98 Przebieg: 194112 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 840 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 14.06 V Bity binarnie: 11101000 Bity binarnie: 00000000 Bity binarnie: 10000100 005669 - Mag.danych układu napędowego: niezrozumiała inf. ze ster. TCU (aut.s.biegów) P1625 - 000 - - - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Przebieg: 194121 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 2100 /min Prędkość: 35.0 km/h Obciążenie: 25.9 % Napięcie: 13.98 V Bity binarnie: 11101000 Bity binarnie: 00000000 Bity binarnie: 00000100 005669 - Mag.danych układu napędowego: niezrozumiała inf. ze ster. TCU (aut.s.biegów) P1625 - 000 - - - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Przebieg: 194121 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 2100 /min Prędkość: 35.0 km/h Obciążenie: 25.9 % Napięcie: 13.98 V Bity binarnie: 11101000 Bity binarnie: 00000000 Bity binarnie: 00000100 001384 - Przełącznik ukł.utrzymywania zadanej prędkości jazdy (E45): niezrozumiały sygnał P0568 - 000 - - - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 1 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 12.46 V Bity binarnie: 00001000 Bity binarnie: 11000000 (bez jednostek): 0.0 Kody gotowości: 1 1 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 02: Skrzynia biegów Plik etykiet: Brak Nr seryjny SW: 8E4 910 155 A HW: 01J 927 156 HT Komponent: V30 01J 2.0l PD RdW 0010 Kodowanie: 0000001 Kod serwisu: WSC 07986 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 8E0-910-517.LBL Nr seryjny SW: 8E0 910 517 H HW: 8E0 614 517 BF Komponent: ESP8 FRONT H06 0140 Kodowanie: 0004402 Kod serwisu: WSC 06325 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 01315 - Komputer sterujący skrzyni biegów 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100100 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 40 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Wartość Hex: 0x0000 Wartość Hex: 0x4202 Wartość Hex: 0x0013 Wartość Hex: 0x4492 Wartość Hex: 0x0000 01312 - Mag.danych układu napędowego 014 - Wadliwy - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00101110 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 37 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Wartość Hex: 0x0000 Wartość Hex: 0x4200 Wartość Hex: 0x0013 Wartość Hex: 0x9092 Wartość Hex: 0x0000 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: 8E0-820-043.LBL Nr seryjny: 8E0 820 043 BJ Komponent: A4 Klimaautomat 2833 Kodowanie: 00000 Kod serwisu: WSC 00000 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 09: Centr.zesp.elektr. Plik etykiet: 8E0-907-279-8EC.LBL Nr seryjny: 8E0 907 279 M Komponent: int. Lastmodul NDL 0907 Kodowanie: 00012 Kod serwisu: WSC 06325 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 15: Airbag Plik etykiet: 8E0-959-655-94.LBL Nr seryjny SW: 8E0 959 655 G HW: 8E0 959 655 G Komponent: Airbag 9.41 H12 3730 Kodowanie: 0030612 Kod serwisu: WSC 06325 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 16: Koło kierownicy Plik etykiet: 8E0-953-549.LBL Nr seryjny: 8E0 953 549 Q Komponent: Lenksáulenmodul 0701 Kodowanie: 02021 Kod serwisu: WSC 06325 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 17: Zest.wskaźników Plik etykiet: AKP\8E0-920-9xx-8EC.LBL Nr seryjny SW: 8E0 920 901 D HW: 8E0 920 901 D Komponent: KOMBI+WFS 4 H14 0120 Kodowanie: 0006111 Kod serwisu: WSC 01054 Znaleziono 1 błąd: 01312 - Mag.danych układu napędowego 014 - Wadliwy - Sporadyczny ------------------------------------------------------------------------------- Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet: 8E0-959-433-MIN.LBL Nr seryjny: 8E0 959 433 CD Komponent: Komfortgerát T01 4135 Kodowanie: 06752 Kod serwisu: WSC 06325 Nr seryjny: 8E1959801H Komponent: Tőrsteuer.FS BRM 0606 Nr seryjny: 8E1959802H Komponent: Tőrsteuer.BF BRM 0606 Nr seryjny: 8E0959801E Komponent: Tőrsteuer.HL BRM 0606 Nr seryjny: 8E0959802E Komponent: Tőrsteuer.HR BRM 0606 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 00955 - Kluczyk 1 35-10 - - - Sporadyczny 00956 - Kluczyk 2 35-10 - - - Sporadyczny ------------------------------------------------------------------------------- Adres 56: Radio Plik etykiet: 8E0-035-1xx-56.LBL Nr seryjny: 8E0 035 186 AA Komponent: concert II GRO 0004 Kodowanie: 00004 Kod serwisu: WSC 00000 Nie znaleziono błędów. Koniec --------------------------------------------------------------------------------------------------
  8. Witam, czytam tak o tym Multitroniku i mam nadzieję że dobrze trafiłem z moim problemem. A więc do rzeczy. Skrzynia działa ładnie jedzie i w pewnym momencie obroty wzrastają zaświeca się TC/ESP i samochód nie przyśpiesza. Po kilku sekundach znowu wraca wszystko do normy i jedzie choć raz było tak że po zgaszeniu silnika nadal nie chciał jechać. Poniżej zamieszam wszystko co pokazał VAG: Wersja VAG-COM: AKP 704.1 Wersja danych: 20070404 Sobota,25,Wrzesień,2010,16:31:51:64983 Typ nadwozia: 8E - Audi A4 B6/B7 Skanowanie: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 36 37 45 46 55 56 57 65 67 69 75 76 77 VIN: WAUZZZ8E87A102746 Przebieg: 193570km/120278miles ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik Plik etykiet: Brak Nr seryjny SW: 03G 906 016 LR HW: 03G 906 016 JE Komponent: R4 2,0L EDC G000CG 0972 Kodowanie: 0000076 Kod serwisu: WSC 01059 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 000257 - Miernik masy powietrza (G70): niezrozumiały sygnał P0101 - 000 - - Ramka zamrożona: Stan błędu: 01110000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 193528 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1512 /min Prędkość: 53.0 km/h Temperatura: 24.3°C Ciśnienie rzecz.: 1009.8 mbar Masowe n.przepływu: 34.13 g/s (bez jednostek): 0.70 Temperatura: 84.6°C 005670 - Mag.danych układu napędowego: brak informacji ze sterownika TCU (aut.s.biegów) P1626 - 000 - - - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 9 Przebieg: 193545 km Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1155 /min Prędkość: 40.0 km/h Obciążenie: 16.1 % Napięcie: 14.14 V Bity binarnie: 00101000 Bity binarnie: 00000000 Bity binarnie: 10000100 Kody gotowości: 0 0 0 0 0 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 02: Skrzynia biegów Plik etykiet: Brak Nr seryjny SW: 8E4 910 155 A HW: 01J 927 156 HT Komponent: V30 01J 2.0l PD RdW 0010 Kodowanie: 0000001 Kod serwisu: WSC 07986 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 8E0-910-517.LBL Nr seryjny SW: 8E0 910 517 H HW: 8E0 614 517 BF Komponent: ESP8 FRONT H06 0140 Kodowanie: 0004402 Kod serwisu: WSC 06325 Znaleziono 1 błąd: 01315 - Komputer sterujący skrzyni biegów 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100100 Priorytet błędu: 1 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 39 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Wartość Hex: 0x02C0 Wartość Hex: 0x4002 Wartość Hex: 0x0013 Wartość Hex: 0x44A8 Wartość Hex: 0x0000 ------------------------------------------------------------------------------- Adres 08: Klimatyzacja Plik etykiet: 8E0-820-043.LBL Nr seryjny: 8E0 820 043 BJ Komponent: A4 Klimaautomat 2833 Kodowanie: 00000 Kod serwisu: WSC 00000 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 09: Centr.zesp.elektr. Plik etykiet: 8E0-907-279-8EC.LBL Nr seryjny: 8E0 907 279 M Komponent: int. Lastmodul NDL 0907 Kodowanie: 00012 Kod serwisu: WSC 06325 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 15: Airbag Plik etykiet: 8E0-959-655-94.LBL Nr seryjny SW: 8E0 959 655 G HW: 8E0 959 655 G Komponent: Airbag 9.41 H12 3730 Kodowanie: 0030612 Kod serwisu: WSC 06325 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 16: Koło kierownicy Plik etykiet: 8E0-953-549.LBL Nr seryjny: 8E0 953 549 Q Komponent: Lenksáulenmodul 0701 Kodowanie: 02021 Kod serwisu: WSC 06325 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 17: Zest.wskaźników Plik etykiet: AKP\8E0-920-9xx-8EC.LBL Nr seryjny SW: 8E0 920 901 D HW: 8E0 920 901 D Komponent: KOMBI+WFS 4 H14 0120 Kodowanie: 0006111 Kod serwisu: WSC 01054 Znaleziono 1 błąd: 01315 - Komputer sterujący skrzyni biegów 004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny ------------------------------------------------------------------------------- Adres 46: Moduł komfortu Plik etykiet: 8E0-959-433-MIN.LBL Nr seryjny: 8E0 959 433 CD Komponent: Komfortgerát T01 4135 Kodowanie: 06752 Kod serwisu: WSC 06325 Nr seryjny: 8E1959801H Komponent: Tőrsteuer.FS BRM 0606 Nr seryjny: 8E1959802H Komponent: Tőrsteuer.BF BRM 0606 Nr seryjny: 8E0959801E Komponent: Tőrsteuer.HL BRM 0606 Nr seryjny: 8E0959802E Komponent: Tőrsteuer.HR BRM 0606 Nie znaleziono błędów. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 56: Radio Plik etykiet: 8E0-035-1xx-56.LBL Nr seryjny: 8E0 035 186 AA Komponent: concert II GRO 0004 Kodowanie: 00004 Kod serwisu: WSC 00000 Nie znaleziono błędów. Koniec -------------------------------------------------------------------------------------------------- Ze względu na to że nigdzie nie znalazłem żadnych tematów gdzie występowałby ten błąd proszę was o pomoc.
  9. OK ogarnąłem temat teraz pozostaje tylko zrobić wiring :naughty:jak będę miał już wszystko za sobą dam znać
  10. Wgrałem SDS hack i nie działa teraz nawet telefon nie reaguje więc następnym etapem będzie uzupełnienie okablowania. Jedna tylko rzecz mnie niepokoi zrobiłem kodowanie wszystko ok ale słyszę jak coś gada po niemiecku. Dziwna sprawa bo zmiana języka w kodowaniu na angielski nic nie daje. Gdzie jeszcze można ewentualnie zmienić kodowanie by było po angielsku. Czy na etapie przygotowania SDS hacka jest możliwość wybrania języka? Przy instalacji SDS nie było możliwości wyboru języka. Poniżej zamieszczam screen z kodowania modułu Bluetooth.
  11. A czy jest opcja że jeśli mam A4 z roku modelowego 2006 to cały wiring będzie już gotowy? Bo na schematach widzę ze niby powinno to już być zrobione. Pewnie skończy się na wyjęciu navi by zobaczyć czy są podłączone odpowiednie piny.
  12. Malik Twój mod zrobił na mnie ogromne wrażenie i teraz pytanie skąd mam wziąć SDS hack'a? Mam wszystko BT kierownice wielofunkcyjna i navi w wersji High.
  13. Panowie a co sadzicie o jezyku polskim ktory jest sprzedawany do RNS-E. Warto w to inwestować no i czy komendy glosowe wtedy tez działaja po polsku?
  14. A wiecie może jakie powinno być dobre kodowanie dla A3 8P chodzi również o BiXenon i światła dla jazdy dziennej oczywiście przód + tył. Teraz świeci tylko przód czy zatem wystarczy zmienić na opcję skandynawska i będzie działać?
  15. Przeczytałem klepnąłem VAGiem i działa Jest super
×
×
  • Dodaj nową pozycję...