Skocz do zawartości

buncio67

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O buncio67

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Mazowieckie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia buncio67

0

Reputacja

  1. buncio67

    wypięty czujnik

    W okolicy są zbiorniczki płynu hamulcowego i cieczy chłodzącej, może to któryś z tych czujników
  2. Niestety........ różne kombinacje kodów i bez efektu....... nadal nie otwiera z kluczyka.
  3. Jest możliwe że ktoś podmienił oryginalną płytkę na inną ale jakie by nie były opisy na obudowie to po podłączeniu vaga pojawi się właściwy symbol płytki i wtedy będzie można zweryfikować jej numerację. To że płytka była lutowana to może wcześniej ktoś wymieniał czasami psujący się wirnik.
  4. Fazii oczywiście popełniłem niewielki błąd w opisie kodów mojej pompki powinno być 12865 (8192+4096+512+64+1) ale mam pytanko czy u Ciebie w Audi zamontowany masz fabryczny alarm? bo te kody co podajesz to są z aktywowanym alarmem. Zapewne można to włączyć tylko vag będzie pokazywał błędy.
  5. Obecny kod to 12865 i taki sam kod miała stara pompka B -8192 -4096 -512 -4 -1 Nie pamiętam niestety jaki był oryginalny kod tej nowej pompki E ale na pewno była to liczba powyżej 13xxx. Zatem jeśli dodać do tego 128 (kierownica po prawej stronie) oraz kody do aktywacji alarmu to razem by się zebrało ponad 13xxx. Zastanawia mnie jedna sprawa.... skoro sygnał z drzwi kierowcy podawany jest na odpowiednie wejście pompki i sygnał z krańcówek pozostałych drzwi podawany na inne wejście to teraz pompka myśli że drzwi kierowcy to drzwi pasażera i na odwrót.... może w grę wchodzi zamiana przewodów w wiązce pompki?
  6. pompka umieszczona jest w bagażniku we wnęce od strony pasażera tuż przy tylnej prawej lampie. Być może uszkodzony jest grafitowy wirnik tej pompki. Sam wirnik to koszt około 120zł a cała pompka to 150zł wzwyż do tego dochodzi kodowanie pompki i dopasowanie pilota.
  7. Witam. W mojej A4 fabrycznie zamontowana była pompka 8D0 862 257 B. Niestety przestała działać na pilota, z kluczka normalnie wszystko działa. Stwierdzono uszkodzoną elektronikę tej pompki. Założyłem pompkę 8D0 862 257 E zaprogramowałem centralkę zakodowałem kluczyki oba piloty działają oczywiście pokazuje mi błędy alarmu bo pompka B nie obsługuje alarmu no i ja nie mam takowej instalacji a pompka E obsługuje alarm stąd błędy. Problem w tym że nie działa otwieranie auta kluczykiem. Zamknąć normalnie mogę ale otwierać kluczykiem się nie chce. Dziwna sprawa jest też że jak rezerwowy kluczyk jest w stacyjce to wtedy kluczykiem w drzwiach otwieram i zamykam bez problemu a jak kluczyk ze stacyjki wyjęty to centralny zamyka ale nie otwiera. Z tego co wiem to pompka jest od "anglika" może to ma jakieś znaczenie. Czy ktoś z kolegów spotkał się z podobnym problemem?
  8. Jak naciskasz pilota to czy słyszysz pracującą pompkę centralnego zamka?
  9. buncio67

    Czujnik Halla G40

    Zatem pozostaje jego wymiana. Czy daje się go wymienić bez rozpinania rozrządu?
  10. buncio67

    Czujnik Halla G40

    Witam serdecznie. Nie wiem dokładnie czy to dobry dział jeśli nie to proszę o przekierowanie bo nowicjuszem jestem. Opiszę mój problem. Generalnie autko zaczęło więcej palić niż byłem do tego przyzwyczajony no i jak ruszam z miejsca przy włączonej klimie to auto ma "muła" czasem trzeba wyłączyć klimę lub przejść w tryb ECO dopiero wtedy jedzie. Podpinałem pod kompa i pokazał błędy sondy lambda i czujnika halla. Sonda wymieniona błędów jak do tej pory nie pokazuje ale dziwi mnie ten czujnik. Dokładnie to VAG pokazuje - błąd 515- czujnik G40 sygnał nieprawidłowy. Jest to czujnik zamontowany tuż przy kole zębatym wałka rozrządu i zbiera sygnały z tego właśnie koła zębatego. Jego wtyczka jest tuż przy listwie wtryskowej. No i zastanawiam się do czego służy ów czujnik gdyż po rozpięciu tego złącza (czujnik odłączony) silnik normalnie pali. VAG pokazuje błąd czujnika G40-brak osprzętu ale auto normalnie pali. Czy to jest jakis czujnik "rezerwowy"? Proszę o podpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...