-
Postów
179 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O landryn86

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Brwinów
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.8
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
na zawiasach to co innego, ramkę można osobno ustawić (tą część drzwi powyżej blachy). Można ją wyregulować góra/dół oraz pochylić, czyli bardziej docisnąć do auta. Jak zdjąłeś boczek to pewnie zauważyłeś szkielet który trzyma szybę, to właśnie jest ramka i ona się trzyma na 4 śrubach po bokach, luzujesz i regulujesz.
-
musisz zdjąć boczek z drzwi i po bokach będziesz widział śruby (u mnie 4 na torxa) które trzeba poluzować i wtedy ustawiasz ramkę. Gdzieś na forum jest o tym temat, musisz poszukać.
-
Aha, dzięki za info
-
Czy ważny czy nie to niewiem ale w nowej kostce go nie podłączasz ja robiłem przejściówkę wiec tylko te piny co sa potrzebne robiłem (Cat stara niebieska kostka pin chyba 10 a w nowej brak no tak, to wiem ale jak wracałem do przedliftowego licznika to zauważyłem że ten kabelek mam ucięty i nie wiem czy się tym przejmować czy nie. Może jakąś rolę w przedliftowym liczniku jednak pełni?
-
szybkie pytanie: czy w przedlifcie kabelek oznaczony w schemacie jako CAT (niebieska kostka) jest ważny? Bo u mnie jest on ucięty......
-
na razie zrób porządek z akumulatorem i zobaczysz czy pomogło
-
a co z tymi przewodami WN? Wymieniłeś? Bo pisałeś że któryś jest przetarty, może się jakoś uszkodził? Dobrze by było jakbyś miał od kogo podmienić cewkę z przewodami na próbę. No i może znowu podładuj akumulator
-
Tylko że u Ciebie obrotomierz a u mnie prędkościomierz. Też poza tym wskazuje poprawnie ale nie wiem czy po jakimś czasie nie wysiądzie całkiem ten silniczek. Kurde zmasowałem ten kabelek i dalej mi wyświetla komunikat od sprysków. Kodowanie też zmieniałem na 00142. Jakieś pomysły? I jeszcze jeden mam problem, czasem podczas jazdy jakby ginął sygnał od komputera i spalanie pokazuje 51,6 l/100 i po jakimś czasie wraca do normy. Może po prostu padł procesor w liczniku i takie cyrki się dzieją?
-
O kurde dzięki wielkie, próbowałem kodowaniem ale nic nie dało. Mam jeszcze jeden problem. Jak otwieram drzwi kierowcy albo włącza/wyłączam zapłon to wskazówka od prędkościomierza drga przez około 7 sekund. Możliwe że coś źle podłączyłem czy mam licznik uwalony? Dodam że jak otwieram drzwi to nie wyświetla mi się przebieg, ale nie wiem czy w tych starych licznikach może tak było (rocznik '95).
-
Pany pomóżcie! Wkurzał mnie wypalony fis u mnie (a byłem po przeszczepie z polifta) i zafundowałem sobie licznik z przedlifta (żółta i niebieska kostka 26 pin + czerwona 20 pin + czarna 4pin, fis ideał ) i za cholerę nie wiem który kabel w nim odpowiada za płyn do spryskiwaczy bo wyświetla mi się komunikat na fis. Ktoś to ogarniał?
-
a przed przełożeniem tych dwóch kabelków wszystko było ok?
-
dokładnie tak jak piszą koledzy. Docelowo będziesz musiał wymienić zbiorniczek i wtyczkę do niego na poliftowe. Do tego czasu możesz odpiąć obecną wtyczkę i zmostkować w niej przewody a jak skołujesz nowy zbiorniczek to moment wszystko podmienisz.
-
jak się zamknęło drzwi to nie było widać uszczelki a drzwi wyglądały normalnie (fotki nie mam). Uszczelkę łączyłem na styk, nie nachodził jeden koniec na drugi. Silikon nic by nie dał bo uszczelka po prostu była za gruba.
-
Sprawdzałem i mam wygłuszenie w lusterku. Uszczelka wyglądała tak:
-
Wracam do tematu. Wróciłem do ori uszczelek. Niestety musiałem dokupić bo swoje poniszczyłem. Przy okazji poprawiłem trochę ramkę drzwi. Ogólnie jakby deczko ciszej ale przyuważyłem że szum dochodzi z okolic lusterek, zaczyna się powyżej 60km/h a dalej się tylko nasila. No i teraz nie wiem czy te lusterka tak szumią w oryginale czy może gdzieś coś jest nie spasowane? Ktoś się spotkał z takim problemem?