Skocz do zawartości

spiekielko

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O spiekielko

Osiągnięcia spiekielko

0

Reputacja

  1. fajnie ze wymieniacie tutaj poglady na temat tego napedu, ale czy jest ktos kto potrafi mi doradzic jednoznacznie co robic, mam zamiar pojezdzic troche tym autem a szczerze to nie jestem az tak biegły w tych sprawach wiec poprosze kogos kto krok po kroku wytłumaczy jak zrobic kastracje w przypadku mojego silnika (bss) i czy zestaw czesci by jaro4444 podany na poczatku watku nadaje sie również do mojego auta, ewentualnie moze macie jakis pomysł na przeróbke pomocy !
  2. a przy jakim przebiegu robiłeś swap pompy? ja wymieniłem ten nieszczesny zabierak, stary nie był w najgorszym stanie ale poczytałem troche i szczerze sie przeraziłem wiec mysle co mi tam cale 15 zł, tyle ze przed kazdym urlopem zastatanawiam sie czy dojade na miejsce i nie ukrywam ze gdybym wiedział o tej wadzie to nie kupiłbym zadnego auta z tym silnikiem a teraz masz babo placek dzięki za podpowiedz podjade do az service i pogadam z chłopakami m oze cos doradza
  3. ---------- Post added at 16:38 ---------- Previous post was at 16:36 ---------- [/color]słuchaj antonio jestes z gdańska ? bo jesli tak to chetnie bym sie spotkał i posłuchał jak pracuje Twój silnik rozumiem ze jestes po kastracji tego ustrojstwa??
  4. No właśnie dlatego chciałem zapytać tych którzy pozbyli się wałków o wrażenia z pracy silnika przeczytałem cały wątek dot w/w tematu i stąd moje obawy ponieważ spotkałem tam również opinie.mniej zadowolonych z kastracji uzytklwnikow ---------- Post added at 16:32 ---------- Previous post was at 16:29 ---------- Co do silnika to mam 2.0 tdi bss i brałem pod uwagę wersje bez wymiany wału korbowego ze względu na to iż mam bardzo mały przebieg niecałe 70000 km
  5. Witam panowie prosze o pomoc mam ten nieszczesny silnik 2,0 tdi o oznaczeniu kodowym bss w skodzie superb po przeczytaniu tego watku chce pozbyć sie tych wałków i zabieraka z odpowiedzi jaro4444 wynika ze bss to to samo co bpw ale bardzo proszę czy ktos mógłby krok po kroku wytłumaczyć mi czy ten zestaw mozna zastosowac w moim przypadku: Wersja nr 1. Rozkręcamy motor, wywalamy wałki, zdejmujemy z wału koło napędzające, zakładamy nowe: - kółko 06A105209B - 61 zł, - łańcuszek 038115230A - 110 zł, - napinacz 038115130 - 22 zł, - pompa 03G115105 - 715 zł (nowy oryginł można kupić z Allegro za 250-300 zł), - uspokajacz oleju 038103623 - 86 zł, - uszczelniacz przedni wału 038103085E - 74 zł (z zamiennika ok. 40-45 zł), - smok 06B115251, - śruby, uszczelka smoka, ... - niech będzie 100 zł. jesli tak to co moze mnie czekac po wymianie ekstrakcji tych wałków duzo ludzi pisze o drganiach mrowieniu na kierownicy itp. bardzo prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...