Skocz do zawartości

MaNioo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O MaNioo

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jakaś instrukcja jak to zrobić ?
  2. Pompowtrysk daje w dupe;/ Czekam na termin u mechanika i mam zrobić podmianę. Jak wymienimy pojeżdżę trochę i dam znać czy pomogło.
  3. jakieś 1500 km temu W rozrządzie cichutko. Przy wymianie sprawdzałem wszystko, wyglądało, że jest ok.
  4. Ok. Dzięki wielkie. Odezwę się za jakieś 2 tygodnie, bo teraz wyjeżdżam. Dam znać czy zaszły jakieś zmiany.
  5. Jakieś instrukcje jak to zrobić? Rozumiem, że na dobry początek coś dolać do paliwa, do przeczyszczenia pompowtrysków. A jeśli to nie pomoże? Regulacja pompowtrysków?
  6. Jak gaszę to cisza i spokój, natomiast jak zapalam samochód to przez chwile mam wrażenie, że silnik nie równo pracuje i przez jakieś 2 sekundy występują lekkie drgania całym samochodem. Statyczny 004 http://vaglog.pl/log_280497.html Statyczny 013 http://vaglog.pl/log_280496.html Statyczny 023 http://vaglog.pl/log_280498.html Dynamiczny 003 http://vaglog.pl/log_280501.html Dynamiczny 008 http://vaglog.pl/log_280499.html Dynamiczny 011 http://vaglog.pl/log_280500.html
  7. Rocznik chyba nie ma znaczenia Ale proszę 2001, a silnik cały masz opisany w tytule. Logi zrobię jutro.
  8. Miałem identyczny problem. W moim przypadku okazało się, że pęknięta była górna pokrywa komputera, a dokładniej zaraz przy uchwycie na śrubę. Dostawała się wilgoć i efekty były dokładnie jak u Ciebie. Próbowałem silikonować, uszczelniać, ale nie pomagało. W serwisie zamówiłem nową ( koszt ok 80 zł - tylko pokrywa górna) i problem jak ręką odjął. Sprawdź, może u Ciebie dolna część jest strzelona?
  9. Możesz spróbować wymienić zaworek zwrotny przy filtrze paliwa. Miałem podobny problem i taka błachostka pomogła.
  10. Witam Forumowiczów, Mam problem ze swoją a4. W zakresie między 1800-2100 obrotów silnik wpada w drgania. Nie ważne czy to podczas jazdy, czy na biegu jałowym na postoju, pomiędzy tym zakresem obrotów silnik drży. Nie są to duże drgania, ale niesamowicie wkurzające. Wcześniej ich nie było, silnik pracował równiusieńko Dodatkowo zauważyłem, że przy wciśnięciu dość gwałtownie pedału przyśpieszenia ( nawet na 1 sekunde, gdy obroty nie zdążą dojść do 1500) czuć szarpnięcie silnikiem, wydaje mi się, że wcześniej tego nie było. Co zostało zrobione w samochodzie: Wymiana poduszek - wszystkich 3 - wsadziłem oryginały. Wymieniłem sam - nie wiem czy jest tam jakaś filozofia przy wymianie? Wymiana wałka rozrządu, szklanek + reszta rozrządu - też wsadzone oryginały. Półtora roku temu wymieniłem sprzęgło + łożysko + dwumas - komplet LUK'a Jakieś 2 miesiące temu sprawdzałem VAG'iem pompowtryski - 3 wyglądały idealnie, 1 delikatnie wyższe miał wartości, ale oceniłbym go na stan dobry. Przeszukałem przeróżne fora, już nie wiem czego mam się uczepić. Drgania są niesamowicie wkurzające i bardzo drażnią moje ego. Jakieś porady? Co ewentualnie mogę jeszcze sprawdzić? Może coś da się sprawdzić Vagiem? Ktoś miał podobny problem? Bo już nie wiem, czy myśleć o pożegnaniu się z moją czwóreczką, czy jeszcze coś można zrobić. Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie sugestie.
  11. MaNioo

    Źle zapala, telepanie

    Witam, Od kilku dni pojawił mi się dokładnie ten sam problem. Na ciepłym silniku (czasami! nie zawsze) pojawia się problem z odpalaniem. Trzeba pokręcić silnikiem żeby odpalił. Logi nie wskazują uszkodzenia pompo wtrysków. Wymiana czujnika płynu chłodzącego nie pomogła. Sprawdzę jeszcze rozwiązanie z włączonymi światłami, chociaż co ma piernik do wiatraka? Dodatkowo przeczyszczę przepływomierz. Sprawdzę jeszcze raz logi i zobaczymy co będzie. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...