Skocz do zawartości

marcin k

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O marcin k

Informacje

  • Imię
    marcin
  • Miasto
    sieradz

Auto

  • Model
    S4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.7 T V6
  • Kod silnika
    AJK
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. siema miałem taki sam problem w a4 b5 95 po wymianie rozrządu tylko gdy tylko przejechałem 10km to temperatura skakała na 110 stopni i więcej .wszystko sprawdziliśmy z znajomym i padło na czujnik temperatury cieczy chłodzącej kupiłem używkę na szrocie za 20zl bo nie chciało mi się czekać na nowy z allegro 35zł i po bólu.jest kilka rodzajow czujnik takze przed kupnem musisz sprawdzic jaki masz (koniecznie na zimnym silniku). teraz tez mam problem w swoim 2,5tdi z tym czujnikiem stary nieorginalny pokazuje zle na zimnym potrafi pokazac 80-90stopni ale poza 90 nie wychodzi nigdy podczas nawet bardzo długiej trasy,wymienilem na orginal wszystko ok tylko mam problem z odpalaniem czasem nawet krece 15s a na nieorginalnym odrazu odpalał.na ten czas mam nieorginalny bo mnie to wkurzało to moja sprawa w innym temacie ale nadal pozostaje nierozwiązana
  2. witam. odkad kupilem audi zauwazylem problem z temperatura cieczy chlodzacej czasem po odpaleniu pokazywał 90˚i wogole pokazywał nie tak jak potrzeba(nieorg),wymienilem czujnik na nowy oryginalny i czujnik org pokazywał dobrze stopniowo rosła temperatura wszystko tak jak powinno byc ale auto zaczelo ciezko odpalac czasem musze nawet krecic 15s a przed wymiana odpalal od razu. czy ktos wie w czym problem?? na ten czas spowrotem włozyłem nieorginalny aż ktos mi poradzi co jest nie tak
  3. Siema . Jestem posiadaczem już drugiego A4 ale na stronę trafiłem dziś pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...