siema miałem taki sam problem w a4 b5 95 po wymianie rozrządu tylko gdy tylko przejechałem 10km to temperatura skakała na 110 stopni i więcej .wszystko sprawdziliśmy z znajomym i padło na czujnik temperatury cieczy chłodzącej kupiłem używkę na szrocie za 20zl bo nie chciało mi się czekać na nowy z allegro 35zł i po bólu.jest kilka rodzajow czujnik takze przed kupnem musisz sprawdzic jaki masz (koniecznie na zimnym silniku).
teraz tez mam problem w swoim 2,5tdi z tym czujnikiem stary nieorginalny pokazuje zle na zimnym potrafi pokazac 80-90stopni ale poza 90 nie wychodzi nigdy podczas nawet bardzo długiej trasy,wymienilem na orginal wszystko ok tylko mam problem z odpalaniem czasem nawet krece 15s a na nieorginalnym odrazu odpalał.na ten czas mam nieorginalny bo mnie to wkurzało to moja sprawa w innym temacie ale nadal pozostaje nierozwiązana