Akurat to zupełnie nie jest prawdą. Wiele silników jest bliźniaczych i można je stosować zamiennie. To samo ze skrzyniami i innymi rzeczami. Nie wspominam nawet o możliwości montażu 1.9TDI w miejsce 2.0TDI w A4B7 swego czasu, tylko trzeba było wiedzieć który pasuje w miejsce którego. Ba, nawet silnik poprzecznie montowany, można było założyć do wzdłużnego, zmieniając miski olejowe. Ale to dłuższa historia.
Dziękuje, ale bardziej potrzebowałbym podpowiedź o nr na jakie się wymienia. Zakupiłem S3 ale 8F z przeznaczeniem pod części, ale ma kod silnika DNFB 😕
To też nie tak do końca, bo jeździ m.in. w Arteonie, G VIIR, Seacie Cuprze, ale podobno także w Superbie. Wydaje mi się więc, że zamiennie coś powinno podejść, ale mi to z katalogu po VIN, nie wynika.
Tak tak, to wiem że nie było ich w A4B9.
To że pasuje DNUC to wiem, liczyłem na jakieś inne oznaczenia, które są bliźniaczymi jednostkami, aby nie błądzić po omacku.
Chyba bardziej opalarką niż wrzątkiem, ale bez ściągnięcia zderzaka może to być ciężko uzyskać satysfakcjonujący efekt.
Uważaj na lakier, aby nie odparzyć.
Witam,
Ciężko wróżyć z fusów, ale sprawdź górne mocowanie amortyzatora. Najłatwiej na "szarpakach". Czy na postoju jak kręcisz kierownicą sytuacja występuje? Przeważnie, albo coś jest zepsute albo nie. Jeśli magiel byłby uszkodzony, powinno być to notoryczne.
Witam,
kiedyś uzyskałem ponoć w zakresie 2.0TDI na forum. Mam problem, ponieważ muszę wymienić silnik o oznaczeniu D.N.U.E. Ich ceny są mało atrakcyjne na rynku wtórnym - czy silnik ten jest zamienny z innymi na zasadzie P&P lub po przez wymianę jakiś elementów z D.N.U?
Witam,
poszukuje po mocy, kiedyś za starych czasów pomógł mi IREK, spec od pasujących silników w grupie VAG. Teraz mam kolejny problem. Z czego pasuje blok lub ewentualnie jaki kod motoru w miejsce CJS(C)? Proszę o pomoc.
Witam,
muszę wymienić silnik CNCD 2.0TFSI. Wg ETK nr katalogowy to 06L 100 032 L więc również pasuje CNCE. Czy jeszcze jakieś silniki będą wchodzić bez przeróbek? A jeśli są wymagane, to jakie?