Skocz do zawartości

dominik_z

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dominik_z

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Częstochowa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dominik_z

0

Reputacja

  1. Witam! Panowie mam problem z porannym odpalaniem. Jeśli odpalam na zimnym silniku długo muszę kręcić zanim załapie. Na ciepłym silniku nie mam problemu, autem w ogóle nie trzęsie, nie tracę mocy w trakcie zwykłej i gwałtownej jazdy. Auto zagazowane. 3 miesiące temu wymieniałem cewkę i świece na NGK. Mechanik sprawdzał mi pompę i powiedział, że na zimnym po przekręceniu zapłonu pracuje ona tylko 1 sekundę, przy odpalaniu na ciepłym pracuje dłużej. Jak spiął na krótko pompę przed porannym odpaleniem na zimnym silniku to od razu zapalił. Mechanik twierdzi, że pompa jest ok, nie wie tylko czemu tak krótko pracuje. W maju podpinałem do kompa i to mi wyszło: Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No SW: 8E0 909 518 M HW: 8E0 909 018 Component: 1.8L R4/5VT 0002 Coding: 0011501 Shop #: WSC 63351 000 00000 VCID: 3A7F36DB0E9F 2 Faults Found: 17701 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Short to Plus P1293 - 001 - Upper Limit Exceeded 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8E0-820-043.lbl Part No: 8E0 820 043 Component: A4 Klimaautomat 0912 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 VCID: DEB71A4B72F7 2 Faults Found: 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent 00819 - High Pressure Sensor (G65) 07-00 - Signal too Low
  2. Jeździłem trochę po Częstochowie i wszędzie ceny naprawy w granicach 2k :/ Może ma ktoś namiar na kogoś, kto to zrobi w uczciwych pieniądzach w odległości do 100km od Częstochowy.
  3. Dzięki za link, ale może mi ktoś polecić rzetelnego fachowca w Częstochowie, który mi to dobrze zrobi?!
  4. W tym serwisie co byłem o chłodnicy rozmawiałem i jej do tych 2000zł nie wliczali. Dzięki za info, czyli wiem na czym stoję. nie no, aż tak skąpy nie będę, ma to być dobrze zrobione, ale nie chcę żeby mnie orżnęli
  5. W takim wypadku naprawa za 1200zł jest na regenerowanej czy używanej sprężarce?
  6. Sumując cenę regenerowane, osuszacz, dławik i robociznę wyjdzie mi 1700zł lub 2000zł?
  7. Panowie poleci mi ktoś dobrego speca od klimatyzacji w cz-wie lub okolicy? Zatartą mam sprężarkę klimy, czyli trochę części do wymiany, więc dobry, a nie za drogi by się przydał.
  8. Domyśliłem się, nie chciałem pisać, że mnie chcą naciągnąć
  9. Czyli rozumiem, że pozostałe 500-800zł to ich zysk/robocizna?! Ma ktoś namiar na dobrego speca od klimy w cz-wie lub okolicy?
  10. Witam! Panowie mam pytanie ile może kosztować wymiana zatartej klimy z filtrami czy co tam się wymienia i z czyszczeniem, mam cały czas ECO na konsoli? Podjechałem do serwisu w Częstochowie i powiedzieli mi 2000zł za robotę na regernerowanej sprężarce, oczywiście dostałem ofertę o 300zł tańszą naprawy po godzinach w domowym garażu. Powiedzieli, że zatarł się kompresor i opiłki poszły w układ, czyli do czyszczenia. Może mi ktoś powiedzieć ile kosztuje naprawa i co tam się oprócz sprężarki klimatyzacji wymienia? Nikt nie jest w stanie udzielić mi odpowiedzi ile może kosztować naprawa klimatyzacji przy zatartej sprężarce i co się przy tym wymienia?
  11. Dzięki wielkie naprawdę szybkie załatwienie sprawy nawet 24h nie minęły i już towar odebrałem! Pozdrawiam!
  12. Witam! Potrzebuje do Audi A4 Avant 2002r. 1.8T 150KM AVJ: 1. Motul 6100 Synergie+ 10W40 5l 2. filtr oleju MANN lub KNECHT 3. filtr powietrza MANN lub KNECHT i jaki koszt przesylki pozdrawiam
  13. OK, już zrobione :> auto jeździ Problemem było to, że ktoś próbując dostać się do komputera połamał obudowę w taki sposób, ze woda dostawała się przede wszystkim do otworu z kablami idacymi w stronę kierownicy, a tam zbierała się na zacisku kabli i pod zaciskiem był przerwany obwód.
  14. Witam! Panowie potrzebuję pomocy, mam błąd 17072 i nie mogę odpalić auta. Może zacznę od początku, od 2-3 miesięcy mam problem, ze po deszczu na zimnym silniku włącza mi się wentylator, nie miałem czasu z tym podjechać do mechanika wiec wyciągałem bezpiecznik nr 4 i wszystko było ok. Kilka razy odpalałem auto i jeździłem bez tego bezpiecznika i nie było problemu. Kilka dni temu tez o tym bezpieczniku zapomniałem i przejechałem 3km, temperatura wtedy dochodziła tylko do 70 stopni, a z bezpiecznikiem do 90 - w ten sposób się zorientowałem, że go nie włożyłem z powrotem. Po ponownym podpięciu wszystko było ok, podjechałem na zakupy i nic nie wróżyło problemom. Niestety w drodze powrotnej auto mi zgasło i już nie chce odpalić. Zaciągnąłem samochód do elektromechanika i VAG pokazał błędy: 18080 (po skasowaniu się nie pojawił) i 17072 (ten po skasowaniu zaraz wyskakuje). Przeszukałem forum i znalazłem info o przekaźniku 219 i wodzie, u mnie jest sucho, a przekaźnik wymieniony, niestety nic to nie dało. Przeszukałem również net i znalazłem taki wątek www.audizine.com/forum/showthread.php/438626-ECM-power-relay , mechanik go przejrzał i sprawdził czy to nie ten sam problem, wszystko jest ok. Mechanik mi powiedział, że nie ma iskry. Macie może jakiś pomysł co z tym zrobić? I gdzie znajdę schemat problematycznego układu elektrycznego (wydaje się, że gdzieś jest zwarcie)? Czy ten schemat pomoże mechanikowi http://zibiokaj.w.interii.pl/Schemat%20nr%209.jpg w rozwiązaniu problemu?
  15. raczej Omegii OKP Omega Klub Polska Dokladnie OKP czyli Omegi i na ten moment parking galerii wiec rzut beretem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...