Skocz do zawartości

kryniczanin

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kryniczanin

  1. po ilu kilometrach regenruje sie turbine? 214 tys juz mam.
  2. Bylem u jednego mechanika podpia pod komputer i wyskoczylo ze za duze cisnienie w doladowaniu sprawdzil lepiej i wyszło ze podaje duzo paliwa wiec pojechalem do nastepnego i podpia VAGA i wyregulował. Dalej dzieje sie to samo w dodatku kapie z turbiny a weze sa sprawne dzis sprawdzane byly, koleny mechanik o oleju mi mowil (z niemiec sprowadzany był i (zdolny) mechanik wlał MOBIL 15w 40 wiec przy kolejnej wymianie wlałem Cartrol Edge 5w 40) wiec mechanik nastepny stwierdził ze zawór w turbinie, kolejny stwierdzil ze trzeba caly silnik rozbierac...a jakies 3 tyg temu wymienialem rozrzad.
  3. Podpinali i robili wszytsko wyskakiwało ze za duze cisnienie w doładowaniu, duzo podawało paliwa i tez wyregulowali i dalej to samo.
  4. Witam ! Mam problem. Posiadam Kombi 1.9 tdi 90pps. i mam taki problem, ze bylem u dziesiatki mechaników i nic. Problemem jest to, ze auto nie rozgzane jezdzi normalnie jak ma jezdzic, rozgrzany do 90 stopni, kilka razy powyżej 3,5 tys obrotów czuje lekke szarpniecie i auto... tak jakby ubyło koni słabnie pod górkę, powoli przyspiesza, turbina jakby nie działała a "gwizda". Zgasze silnik i odpale auto jedzie tak jak ma jezdzic po czym kilka razy powyzej 3,5 3 tyś obrotów znów to samo. Przepływomierz wymieniany w tamtym roku wiec odpada, weże od turbiny sprawdzone wiec odpada. Lekko kapie z turbiny proszę o pomoc.
  5. Mariusz Krynica-Zdrój Małopolska Polska
×
×
  • Dodaj nową pozycję...