Skocz do zawartości

monika1207

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O monika1207

  1. Zabierając się za to nie miałem przekonania że to może być przyczyna moich kłopotów, kupiłem zwykła rurę wygiętą pod kątem 75st. w sklepie z częściami do Żuka ale okazało się że teraz mogę spać spokojnie a wszystkich frajerów z BMW mam za sobą.
  2. Wydaje mi się że wszystko ok bo różnica jest kolosalna, a na dodatek silnik zaczął brzmieć bardziej rasowo. Nawet sam nie przypuszczałem ze kat może być tak zapchany, od strony turba cała czarna powierzchnia a na dodatek środek oberwany i latał luźno. No ale teraz sama frajda z jazy.
  3. Odkopuje temat bo w końcu z pomocą forumowiczów udało mi się dojść do sedna sprawy. Powodem kiepskich osiągów auta był zapchany katalizator, piszę to bo może komuś się to przyda. W sobotę rano zabrałem się za tą operacje, praca zajeła mi ok. 3 godziń a kata zastąpiłem rurą za 10 zł, robiłem to z pomocą ojca spawacza. Dzięki waszej pomocy teraz w pełni mogę cieszyć się pełną mocą . Dzięki i pozdrawiam.
  4. Dzięki za odzew. Przepływkę czyściłem i wygląda ok. jak nowa a co do reszty to ściągam Etke bo za bardzo nie wiem gdzie się co znajduje, jak coś przykombinuje to dam znać. Też myślę o wycięciu kata. Pozdrawiam.
  5. Czytałem już o tym voltomierzu ale proszę o przypomnienie i opis od początku do końca jak to mam zrobić, a zwłaszcza gdzie mam się podpiąć. Pomóż kolego bo tych silników nie jest za wiele a widzę że się znasz na tym.
  6. Jutro postaram się zrobić 003 ale powyżej 025 wywala mi komunikat o wersji programu. Mam keygena ale nie wiem co z nim zrobić i gdzie wprowadzić ten klucz. Dzięki za odzew. A tak przy okazji dodam że to moja żona znalazła to forum i się zarejestrowała, pokazała mi co i jak a ja się wciągłem i przejąłem po niej pałeczkę. Pozdrawiam.
  7. Spróbuj tak ale nie wiem czy zadziała. Wchodzisz na start>ustawienia>panel sterowania>system>sprzęt>menedżer urządzeń- odnajdujesz sterownik do interfejsu ale musi być podłączony. Wchodzisz na właściwości>port seting>advanced i u góry wybierasz port com-owski który chcesz. Nie wiem czy pomoże ale ja dostałam taką instrukcje od sprzedawcy. Pozdrawiam
  8. Dodam jeszcze że dzisiaj rozkręciłem przepływkę i wygląda jak nowa, mało zabrudzeń. Autko teraz trochę odżyło ale czasami dostaje muła a vag nie pokazuje błędów. Proszę kogoś kto może coś odczytać z logów bo dla mnie to czarna magia i nie wiem z czym to porównać. Dzięki...
  9. W piątek będę miał interfejs i postaram się przeprowadzić logi. Myślę też o kupnie zegara tubo. Dzięki za dobre intencje i myślę że rozwiąże ten problem. W piątek mam urlop to będę grzebał i może do czegoś dojdę. Pozdrawiam.[br]Dopisany: 05 Grudzień 2007, 18:46 _________________________________________________Już kupiłem interfejs i próbowałem logować. Oto rezultaty: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad9e5cab3f3a46b1.html Samochód nie ma żadnych błędów na silniku jedynie coś klima wywala, jak je zapisze to wyślę na forum. Kupiłem aceton i jutro spróbuje wyczyścić przepływomierz. Co wy o tym sądzicie czy można go sprawdzić vag-iem. Z góry dzięki.
  10. Kupiłem w końcu interfejs. W silniku nie ma żadnych błędów wiec postanowiłem sprobować logi. Silnik w temperaturze 90 st. 3 bieg i pedał do oporu. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/85e122097a0a0a39.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e5dad582e20bab0a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/45b62047b10e23f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/480955f79578b1d2.html Zrobiłem logi w których coś pokazywało i mam prośbę o analizę. Z góry dziękuje i pozdrawiam.
  11. Dzięki za odzew. Pozdrawiam. I dam znać.[br]Dopisany: 30 Listopad 2007, 23:01 _________________________________________________Cześć, w piątek kupuje interfejs i zacznę zabawę z vag-iem. Ale mam swoje podejrzenia a mianowicie: auto jak jest zimne to przyspiesza super dopiero po nagrzaniu silnika nie czuć działania turbo, ja to wywnioskowałem tak że na ssaniu dostaje pełną dawkę paliwa i silnik ciągnie, na forum wyczytałem że przepływomierz steruje dawką i ją obcina. Myślę że odepnę przepływkę i sprawdzę.Jeśli sie mylę to proszę o poprawienie. Z góry dziękuje.[br]Dopisany: 04 Grudzień 2007, 19:25 _________________________________________________Mam jeszcze jedno pytanie? Czy w tym silniku można zmierzyć ciśnienie doładowania vag-iem? Bo na forum są sprzeczne odpowiedzi. Proszę o pomoc bo wykorzystałem już "fundusz socjalny", wszyscy w rodzinie mówią że tak ma być a ja czuje że z tym autem jest coś nie tak...
  12. Czytałem już ten wątek myślę coś kombinować z n75 ale wydaje mi się że najlepszy sposób na sprawdzenie vag-iem ( nie mam doświadczenia jeśli sie mylę to niech mnie ktoś poprawi) DZIĘKI za rade i dobre chęci. Pozdrawiam. I jeszcze jedno- chyba na własne ryzyko odepnę wtyczke od N75
  13. Turbina też mi się wydaje ok z zewnątrz, nie lałem pełnego syntetyku bo nie wiedziałem na czym wcześniej było jeżdżone. Jak by można było sprawdzić katalizator bez vag-a może coś podpowiecie. Dodam jeszcze że przy czyszczeniu przepustnicy (trochę brudnej) zauważyłem może ze 3 krople oleju w kolektorze ale myślę że to nie ma znaczenia.
  14. Przepustnice adaptowałem sposobem z forum, myślę jeszcze o adaptacji vag. Interfejs kosztuje 84zł KKl to jeszcze nie dużo w porównaniu do korzyści. Turbina wygląda ok ale ocena z zewnątrz wydaje mi się mało wiarygodna. Olej wymieniłem na semisyntetyk Lotos.
  15. Z rozrządem wszytko ok bo przed wymianą autko zachowywało się tak samo. Co do temp. to ok tzn. nie wiem czy tak ma być ale zapalam silnik i jadę z nawiewu leci ciepłe powietrze a na zegarze 60st. dopiero po około 5min. wskazówka zaczyna się podnosić i staje na 90. Znajomy z vag- iem tylko skasował błedy nie sprawdzałem czy sie powtarzają, dopiero jak kupie interfejs to będę sprawdzał. Dodam jeszcze że z tego co czytałem to powyżej 3500 obr. powinno być czuć doładowanie turbiny a u mnie tak nie jest autko ciągnie równo w całym zakresie obrotów. Nie chce się zmartwić że to turbina bo to znowu duży wydatek wolę mieć nadzieje że to jakaś drobnostka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...