Skocz do zawartości

mr.PiT

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mr.PiT

Osiągnięcia mr.PiT

0

Reputacja

  1. no dobra nie będę się kłócił a wiesz cos moze na temat tego błędu 575??
  2. d*pa zimna ja tam nic nie widze patrzałem tez w tej rurze do kolektora ssącego i tez tam jest pusto[br]Dopisany: 01 Czerwiec 2008, 10:40 _________________________________________________Skoro nie ma przepływomierza to co to jest na tej stronie co podałem i skąd się bierze błąd 575-ciśnienie w przewodzie dolotowym(uszkodzenie mechaniczne)
  3. http://moto.allegro.pl/item374043479_audi_a_6_2_6_v6_przeplywomierz_powietrza.html to chyba o to chodzi ale nie mam pojęcia gdzie to jest
  4. panowie zmiana planu dzisiaj był u mnie człowiek z mądrą głową i laptopem i stwierdził że to jest czujnik temp cieczy chłodzącej (proszę o foto gdzie to jest) wyskakuje też błąd: czujnik temp zasysanego powietrza ale ten to juz był od nowości
  5. Witam i o zdrowie pytam. mam audi a6 2.6 które nie chce odpalać jak jest rozgrzane jak ostygnie np. przez noc pali jak złoto. wyczytałem że odpowiedzialny za to jest czujnik halla. Bym sobie to wymienił bo mam 2 takie same silniki na podwórku ale nie wiem jak ten czujnik wygląda i gdzie się znajduje. Bardziej wtajemniczonych proszę o zamieszczenie jakiegoś zdjęcia
  6. dzisiaj bylem u mądrej głowy i sie dowiedziałem że problemem może być kolektor ssący. w środku są tam jakies plastikowe klapki które mogą być pekniete lub uszkodzone. Trzeba to sprawdzić
  7. a ja mam to samo gaśnie mi na luzie i to coraz częściej. świece,kable,krokowy,przepustnice mam wymienione i d*pa zimna ciągle to samo. żaden mechanior nie wie o co chodzi i juz powoli siwych włosów dostaje. czasami obroty wchodza na 2500 i nie spadaja parę minut a potem cyk myk i gaśnie
  8. mr.PiT

    [INNE ABC] Wymiana silnika

    chyba kupuje 2.8 (12v 174km) podobno nie trzeba przy nim zmieniac ani modułów ani skrzyni Czy ktoś to może zweryfikować?? Juz z dwóch źródeł takie słuchy mnie doszły
  9. mr.PiT

    [INNE ABC] Wymiana silnika

    gaśnie na wolnych obrotach.wymieniłem silniczek krokowy, swiece i przewody tez mam nowe. gosciu sprawdzil mu kompresje i sie okazuje ze 2 gary chodza na 50% i mówi że to pewnie dlatego gaśnie i że remont to ok 2000 pln i sie chyba nie opłaca więc tak sobie myślę że sobie silnik zmienię cały, ale skoro to trzeba będzie kable i moduł zmieniać to lipa chyba muszę zostać przy 150KM ;(
  10. mr.PiT

    [INNE ABC] Wymiana silnika

    z paru źródeł słyszałem że z 2.8 nie bedzie duzo zabawy
  11. mr.PiT

    [INNE ABC] Wymiana silnika

    Panowie jest akcja!!! Mam 2.6 v6 ABC i zaczyna mi sie sypac. Myślę o zakupie drugiego silnika z większym kopytem . Chciałbym się dowiedzieć czy kupując 2.8 (193KM) lub 2.4(170KM) bez osprzętu będę miał jakieś problemy z wciśnięciem go do mojej budy.
  12. mr.PiT

    [2.6 v6] Błedy z vag-coma

    No panowie troche mi po kieszeni pocisńeli. Sondy byly nie od tego auta(4przewodowe a powinny byc 3) no to wymieniłem. troche sie poprawiło ale to jeszcze nie to było. dostawałem już świra ale moj mechanior wpadł na pomysł że to może być wina kolektora ssącego. No i faktycznie gdy go rozłożył na części pierwsze to te plastikowe przegródki były pogruchotane. Teraz jest już elegaancko i jestem lżejszy o 1500 pln ale i tak jestem zadowolony
  13. mateogda wygladasz mi na takiego co wie o czym mówi ale co do tego Zawóru sterującego stabilizacją obrotów biegu jałowego to gdzie on jest i jak to wymienić na szybkości. (taki piekny rysuneczek jak od jockera01 by mi sie przydał Pozdro dobra sorki juz widze nr 16 na rysunku dzieki dzieki [br]Dopisany: 06 Styczeń 2008, 15:35 _________________________________________________ No panowie wymieniłem ta "16" i jest juz elegancko. Dzieki wielkie
  14. ja mam dziadulka abc 2.6 v6 ale ostatnio mam klopoty z sondami i cos nikt sobie z tym nie moze poradzic
×
×
  • Dodaj nową pozycję...