-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Maxa27

-
Siema moim zdaniem to masz zamalo plynu hamulcowego tez mi wykrzyknik na wybojach wyskakiwal dolalem i teraz wszystko wporzadku
-
Podczas jazdy 3 biegu przy około 5000obr. zaczęło coś mialczyc ,będzie napewno jakiś schlauch nieszczelny jutro wlaze pod auto i szukam ---------- Post dopisany 30-05-2012 at 20:32 ---------- Poprzedni post napisany 02-04-2012 at 22:04 ---------- W koncu pozbylem sie wszystkich bledow dzieki za pomoc Tu jeszcze logi do oceny na 3 biegu silnik pozadnie rozgrzany robilem na autostradzie pod lekką gorke ale to chyba bezroznicy, czy lepiej na prostej drodze? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Mass Flow 141 g/s cos malo auto jest z czipem Logi dosc czytelne czy pojedynczo zrobic ?
-
Ja nie wkladalem tylko jak obnizam to zeby kolo nie ocieralo na gorze to te klipsy plastikowe wkladam http://www.mapet-tuning.com/sklep/klipsy-odboje-zawieszenia-gwintowanego-clipsy-komplet-p-12536.html?osCsid=06velfvepdblkfk4sos8548355
-
Ja mam takie i jak obnizam na maxa to wkladam podnie te klipsy plastikowe jeszcze po 2 na przod i po 3 na tyl
-
Ja mam czerwone sprezyny , na twoim miejscu bym ustawil tak zeby luzu nie bylo i jak najnizej i powinno byc ok
-
Umnie tak wyglada przod na 80 mm tyl 100mm
-
Na oko to nie robota bylo przynajmiej zabki policzyc na gwincie ja jak ustawiam to co do mm linijka mierze.Jak masz roznice wieksza to moze dlatego ci tak podskakuje. ---------- Post dopisany at 00:44 ---------- Poprzedni post napisany at 00:42 ---------- Felgi 18? ---------- Post dopisany at 01:23 ---------- Poprzedni post napisany at 00:44 ---------- tu masz jak jest prawidlowo skrecone http://www.sendspace.com/file/skns2v
-
A na ile masz podkrecone te gwinty? Ustaw moze z tylu i przodu z 70mm to wtedy luzu niebedziesz mial az takiego i powinno byc dobrze a jak to nie pomoze to albo cos zle poskladales albo cos nie tak ztym zawieszeniem. ---------- Post dopisany at 22:22 ---------- Poprzedni post napisany at 22:02 ---------- Ktos mi tam kiedys mowil ze jak nowe gwinty to odrazu tak nisko nie dawac bo bedzie auto skakalo ze lepiej dac wyzej i troche tak pojezdzic zeby sie wlasnie sprezyny ulozyly.
-
Siema tez mam ten gwint na poczatku mialem ustawiony tyl i przod na 30mm i sprezyna byla luzna po podniesieciu auta do gory wiec to jest normalne.Wez go moze podkrec troche do gory i wtedy sie przejedz moze poprostu zaduzo opusciles. teraz jezdze przod mam 80mm a tyl 100mm felgi 19 i jest dobrze ustaw prznajmiej te 30 mm tyle odemnie. ---------- Post dopisany at 01:28 ---------- Poprzedni post napisany at 01:15 ---------- A i ta srube na dole od zawieszenia musisz dokrecac przy opuszczonym samochodzie bo moga byc luzy tak samo wachacze.
-
Niestety tej sruby w aso nie sprzedaja ,śruba drążona - N 021 074 2 ( 10 ) jest tez do turbo ale do podlaczenia oleju i plynu chlodniczego jak sie niemyle a mi potrzebna byla ta co jest podlaczony n75 do turbo. Kupilem uzywana turbine z ciepla strona za 70euro w dobrym stanie.Srube juz mam i przy okazji turbo do podmiany wrazie czego.
-
Siema szukam sruby do ko3 tu widac ja na zdjeciu http://www.supplierlist.com/photo_images/132306/K03_turbocharger.jpg wiecie gdzie moge taka dostac bez kupowania calego turbo w sieci tylko takie znalazlem ale niejestem pewny czy bedzie jakas z tych pasowac http://pneumatyka-pl.timmer-pneumatik.de/artikel/A-Schnellverschraubungen/schnellverschraubungen-17.html Ma ktos moze ko3 rozebrane w garazu i by mogl zrobic zdjecie tej sruby to bym byl wdzieczny
-
Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High tego sie pozbylem to byly kabelki od kabla do przeplywki zawinolem tasma isolacyjna i blad nie powraca 00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded ale otym w google nic kokretnego po polsku nie znalazlem jak by ktos wiedzial gdzie zaczac szukac ,przewody od turbo posprawdzalem do wg tez dv sprawdzilem i n75 moze cos ominolem albo zle sprawdzilem chyba bede musial wszystkie zeczy odpoczatku posprawdzac jak macie jakies pomysly czy porady to mile widziane
-
tylko ze auto na 3 biegu jak zaczne od 1500 obr. to w okolica 2000obr. sie dusi i szarpie predzej wypluje silnik niz dojde do 6000 obr chyba ze bez wciskania gazu do dechy dojde do 6000 obr.
-
http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79276.html 2 7 i 25 raz na 3 i 4 biegu moga byc? ide zrobie statyczny brb ---------- Post added at 17:55 ---------- Previous post was at 17:16 ---------- http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79280.html 007 dynamiczny http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79281.html 002 dynamiczny i statyczny http://vaglog.rtnet.pl/maksa20_79282.html 025 dynamiczny ---------- Post added at 18:11 ---------- Previous post was at 17:55 ---------- sonda lamda do wymiany? logi zrobilem podwojnie az sie zacza dusic zeszlem do 1500 rmp i powtorzylem
-
razem zrobic te logi czy pojedynczo? i jak zrobic od ilu odbrow,na 3? zmienilem vag na 311 VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 558 E Component: 1.8L R4/5VT MOTR HS D02 Coding: 04001 Shop #: WSC 06313 1 Fault Found: 00544 - Maximum Boost Pressure Exceeded 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 AB Component: ABS 5.3 FRONT D00 Coding: 0273004281 Shop #: BB 24548 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 820 04 ö Note: Excessive Comm Errors Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 880 NX Component: B5-KOMBIINSTR. VDO D20 Coding: 04044 Shop #: WSC 27618 IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0D2690676 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8L0 862 257 K Component: ZV-Pumpe, Funk D05 Coding: 12864 Shop #: WSC 06313 4 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+ 00956 - Key 2 09-00 - Adaptation Limit Surpassed End -------------------------------------------------------