Skocz do zawartości

riki_tiki

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O riki_tiki

  1. Przekaźnik był pierwszym podejrzanym ale podmieniałem na inny sprawny i żadnej zmiany
  2. Rozumiem, ale jak pisałem robiłem kombinacje z odpinaniem czujnika temp, a z tego co znalazłem na forum jeśli ECU nie widzi temp to traktuje to jako skrajnie niską i grzeje max długo, a u mnie po włączeniu zapłonu napięcie się pojawia na chwilę, mniej niż 1/2 sek, i to niezależnie czy czujnik podłączony czy nie
  3. OK, tylko problem tkwi raczej gdzie indziej, opisałem w pierwszym poście sytuacje, chodzi o brak napięcia na świecach
  4. Tak, puszcza siwy dym, przy tym trzęsie i chodzi nierówno jak by właśnie był zapowietrzony trochę, dlatego chcę też wymienić uszczelnienia PD. Przy największych mrozach tego sezonu (ok -20) miał naaaaprawdę ciężko zapalić. Zastanawiają mnie te świece, tak jak napisałem wyżej, wydaje mi się że nie działają poprawnie.
  5. Witam Przejrzałem tysiące a może nawet tuziny podobnych przypadków na forum i nic nie znalazłem więc piszę... Auto to nowy nabytek, AVF Avant Quattro 2003r, podczas ostatnich mrozów ciężko palił, sprawdziłem co mogłem (obydwie pompy OK, świece OK, pompki vagiem OK) i co zauważyłem: przy temp zew ok 0*C napięcie na świecach jest 0,5 sek i znika, dosłownie mignie tylko, po odpięciu czujnika temp G62 jest identycznie. Oczywiście w obudowie ECU bezpiecznik 80A w porządku, przekaźnik 202 podmieniałem z mojego starego poczciwego AFNa i żadnej różnicy więc przekaźnik można wykluczyć. VAG nie pokazuje żadnych błędów. Jeśli idzie o ciężkie palenie to podejrzewam jeszcze uszczelnienia pompek i chyba je wymienię, ale w ten sposób grzejące świece na pewno nie pomagają w rozruchu. Poradźcie jak to ugryźć. ---------- Post dopisany 07-02-2014 at 21:06 ---------- Poprzedni post napisany 06-02-2014 at 23:35 ---------- Czy ktoś pomoże?
  6. Witam Mam takie pytanie: musiałem szybko zmienic olej w swoim Audiku bo miałem dłuższy wyjazd i jak to zwykle bywa w takich sytuacjach popełniłem błąd. Koles w sklepie sie chyba pomylił i dał mi olej 5W30 zamiast 5W40. Dopatrzyłem się dopiero jak zacząłem go lać do silnika. Ten olej to MOBIL SUPER 3000 XE 5W30. Do tej pory jeżdziłem na MOBILU 10W40 i cos mnie podkusiło zeby przejść na pełny syntetyk.... Czy mój AFN przyjmie ten olej ze spokojem? Czy są jakies powody do obaw? Czy może przejechać na nim z 8tys i wymienic? Doradzcie...
  7. Witam, leje się masowo spod nastawnika pompy i postanowiłem sam rozwiązać problem. Do tego celu potrzebuję VAGa zeby ustawic dawkę. Czy ten kabel mi do tego wystarczy: interfejs kabel VAG kkl audi a3 a4 a6 volkswagen (2935797512) - motoAllegro ? I czy warto go kupić?
  8. WITAM AUDI A4 B5 1.9AFN QUATTRO sedan '99 Mam następujący problem: auto było kiedyś uderzone przednim lewym kołem tak, że cofnęło się ono i podejrzewam że mogła przy tym delikatnie skrzywić się półoś (auto kupiłem już naprawione, tylko są ślady po tym zajściu). Teraz padł przegub na tej półosi. Objawy są takie, że oczywiście hałasuję na skręconych kołach, ale też szumi podczas jazdy i delikatnie wibruje gdzieś w tamtej okolicy. Do tego auto delikatnie pływa podczas jazdy (zawieszenie, zbieżność, opony ok). Pytanie brzmi: czy wymieniać przegub cz szukać używanej półosi? Czy będzie pasować półoś od AFNa tylko FWD (nie QUATTRO)? Jak sprawdzić nr mojej półosi (nie ma na niej tej ori naklejki z nr)? Czy szum, wibracje i kiepskie prowadzenie może wynikać z uszkodzonego przegubu? Proszę o szybką radę Pozdrawiam Forumowiczów
  9. Witam, szukam A4 B5 1.9tdi QUATTRO i chciałbym dowiedzieć się czegoś ciekawego z forum, gdyby ktoś miał takowe i nosił się z zamiarem sprzedaży to zapraszam, pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...