Skocz do zawartości

Trzciniak0

Pasjonat
  • Postów

    81
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Trzciniak0

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Ostrołęka

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Trzciniak0

1

Reputacja

  1. Witam, mam problem z klimatyzacją, chodzi o to że frez się ściął. Posiadam DENSO 6SEU12C i mam pytanie, czy będzie pasowała od każdego z tym oznaczeniem 6SEU12C, czy musze szukać konkretnie o tym oznaczeniu? Chyba że jest możliwość zmiany samego frezu? Chodzi o to czy będzię pasowała od, POLO, MERCEDESA ITD.? SPRĘŻARKA: 447220-8422 DENSO 6SEU12C 01C03603 HFC134a ND-OIL8 Pomocy, bo dziecko się denerwuje.
  2. No wlaśnie. Zamontowalem BA I praca była gorsza jak na Q z jednym Uszkodzonym.
  3. Witam, pytanko na jakie moge zamienić pompki o oznaczeniu 038130073Q? Audi A4 B6 1.9 TDI 130KM 2001r AWX
  4. Dobra zamawiam ponownie uszczelniacze:) Śrub nie zmieniałem Dobra wróce z tematem jak po zakładam to wszystko:) Dzięki
  5. Dzięki za szybkie odpowiedzi. Zrobie tak jak mówisz tylko wieczorkiem. Druga sprawa mówicie ze na 1 wartość wysoka. Gdy zamieniłem 4 z 3 to miałem nisko wartość, ale wtedy była wartość na 3cyl 2.99. Dobra jak mówisz tak zrobie tylko wieczorkiem. Jeszcze jedno uszczelniacze wymieniałem 2 dni temu. logi na jałowym http://vaglog.pl/log_243847.html Widze nie zapisało mi grupy 18,23. A tutaj są logi jak wracałem do domu po miescie. http://vaglog.pl/log_243846.html
  6. Witam, powiedzcie mi czy pompki do wymiany? Trzęsie autem ma jałowym, poniżej wrzucam logi. http://vaglog.pl/log_243717.html
  7. Witam, poszukuje numeru taśmy. Pali się poducha. Audi A4 B6 1.9 TDI 2001r AWX?\ Da rade coś dobrać?
  8. Witam, mam problem z kontrolką od ręcznego. Zapala się przy skręcaniu w prawo i przy niskiej temperaturze. Co jest przyczyną? http://tinypic.com/player.php?v=1h3r5y%3E&s=9#.VjVIGNIvfMw
  9. Wyciagnełem stare i wkręciłem te co w linku podałem ale klekoczek jak traktor. Moje pompki maja oznaczenie na końcu "Q". Koncówki co reguluje się wchodzą w srodek śruby. http://turbodiesel.hswg.pl/montaz-i-regulacja-pompowtryskiwaczy-w-silniku-tdi-i-sdi/ Ja mam taką końcówke co widnie przy zdjeciu. "Stary typ pompowtryskiwacza" nie wiem gdzie to kupić. Te pbecni w linku na allegro znalazłem a tych nie mogę.:/
  10. M6X64 038103385A ASO (10 zł ) Podałeś mi numery śrub które mnie nie interesują. Chodzi mi dokładnie o te co reguluje się pompowtryski, luz. witam, mam pytanie znalazłem ye śruby. http://allegro.pl/show_item.php?item=5125279592 Druga sprawa ja mam inne, czy macie numer na tamte starsze?
  11. Witam, czy ktoś mi powie czy dostane to śrube (nr5)? Bo mi się troche wyłamała jedna z boku i nie wiem jak szukać tego. Z góry dzięki za pomoc. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dfa605d70a1bee4e.html
  12. Sorka ze dopiero teraz odpisuje. Sprawdziłem z gruchą i nie gwiżdze. Gwizd pojawia sie przy pierwszym biegu okolo 2 tys, na drugim to samo, a później ok. Nie jest to caly czas, tylko tak jak by sie rozgrzał i przestaje. Zgasisz auto i znowu to samo, aż do rozgrzania. Dodam że gruszka jest od starej turbiny, moze regulacja nie dostosowana jest do nowe?
  13. Witam, mój problem polega na tym że nie widać skraplania sie wody. Wczesniej była widoczna woda w trakcie pracy. Dodam klima chodzi normalnie, a mokro od pasażera nie mam. W czym problem leży ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...