Trzciniak0 Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 Witam, czy ktoś może miał taki gwizd? Dodam TURBO było zmieniane. Czy to jakaś uszczelka, może ta od plecionki do turbo ? Nie mam pojęcia wiem że drażni to. http://tinypic.com/player.php?v=1zduc15%3E&s=8#.VYhScPntlUY
lukaszooo Posted June 22, 2015 Posted June 22, 2015 (edited) Sprawdź podciśnienie, moze masz małą dziurkę i zasysane powietrze powoduje taki gwizd. Jesli nie podciśnienie to nieszczelność dolotu miedzy filtrem a turbem. Nic innego nie przychodzi mi do głowy. Edited June 22, 2015 by lukaszooo
piotrsob1 Posted June 24, 2015 Posted June 24, 2015 Przed zmianą turbo też tak gwizdało ? Jeżeli nie, to odepnij i zaślep przewód podciśnienia dochodzący do gruszki turbiny i sprawdź czy gwiżdże. Jak przestanie, to na 95 % coś z turbiną ( prawdopodobnie wirnik ma luzy i obciera o obudowę turbulum ).
Trzciniak0 Posted July 8, 2015 Author Posted July 8, 2015 Sorka ze dopiero teraz odpisuje. Sprawdziłem z gruchą i nie gwiżdze. Gwizd pojawia sie przy pierwszym biegu okolo 2 tys, na drugim to samo, a później ok. Nie jest to caly czas, tylko tak jak by sie rozgrzał i przestaje. Zgasisz auto i znowu to samo, aż do rozgrzania. Dodam że gruszka jest od starej turbiny, moze regulacja nie dostosowana jest do nowe?
marianoBRW Posted July 20, 2015 Posted July 20, 2015 hej kolego ustaliles co to piszczy mam podobnie jestem po wymianie turbo i nadal piszczy mario
mlodziak22 Posted July 20, 2015 Posted July 20, 2015 ja bym sprawdził uszczelkę pod egr ,chodzi mi o tą rurkę co idzie od kolektora, miałem kiedyś bardzo podobnie .
kresek Posted July 22, 2015 Posted July 22, 2015 Ja bym sprawdzil cały układ wydechowy pod kątem przedmuchów. Być może cos poluzowane, bądź wypalona uszczelka, tak będzie świszczeć, a po zagrzaniu rozszerzalność temperaturowa i doszczelnia niewielką dziurkę.
Bodzis Posted March 25, 2016 Posted March 25, 2016 Witam Panowie. ja dzis wymienilem tubbo na nowe i dalej piszczy czy moze ktos z was doszedl co to piszczy??
nik23 Posted March 25, 2016 Posted March 25, 2016 Kruciec nie luźny na vacum? Zmierz podciśnienie, posprawdzaj szczelność wezy
Bodzis Posted March 26, 2016 Posted March 26, 2016 Dzis bede to sprawdzal jak cos znajde to bede pisal ale jak ktos ma jakis pomysl co moze byc przyczyna tego piszczenia to bede wdzieczny bo juz nie moge tego sluchac a co najgorsze to ze wywalilem kase na nowe tubro i dalej to samo a wszyscy twierdzili ze turbo umarlo Zastanawia mnie czy koledzy co im piszczalo uporali sie z tym...
kielbu Posted March 26, 2016 Posted March 26, 2016 99% osób walczących z problemem chrobotania turbiny nadal sobie z tym nie poradziła, u Ciebie dźwięk jest inny, według mnie masz jakąś nieszczelność, małą dziurkę w przewodach/rurach. Jeden z kolegów na forum sugerował i jak twierdził, w jego przypadku pomagało przeczyszczenie filterka w zaworze n75 lecz w moim przypadku nic to nie pomogło. Szukaj nieszczelności
Bodzis Posted March 26, 2016 Posted March 26, 2016 znalazlem domowym sposobem (woda z myldlem) nieszczelnosc na rurce idaca od kolektora do zaworu egr zobaczymy co bedzie jak uszczelnie
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now