Jump to content
IGNORED

Gwizd przy 2tys.! FILMIK!


Recommended Posts

Posted (edited)

Sprawdź podciśnienie, moze masz małą dziurkę i zasysane powietrze powoduje taki gwizd. Jesli nie podciśnienie to nieszczelność dolotu miedzy filtrem a turbem. Nic innego nie przychodzi mi do głowy.

Edited by lukaszooo
Posted

Przed zmianą turbo też tak gwizdało ?

Jeżeli nie, to odepnij i zaślep przewód podciśnienia dochodzący do gruszki turbiny i sprawdź czy gwiżdże. :decayed:

Jak przestanie, to na 95 % coś z turbiną ( prawdopodobnie wirnik ma luzy i obciera o obudowę turbulum :naughty: ).

Posted

nie jest to dźwiek obcierania

Posted

Sorka ze dopiero teraz odpisuje. Sprawdziłem z gruchą i nie gwiżdze. Gwizd pojawia sie przy pierwszym biegu okolo 2 tys, na drugim to samo, a później ok. Nie jest to caly czas, tylko tak jak by sie rozgrzał i przestaje. Zgasisz auto i znowu to samo, aż do rozgrzania.


Dodam że gruszka jest od starej turbiny, moze regulacja nie dostosowana jest do nowe?

Posted

ja bym sprawdził uszczelkę pod egr ,chodzi mi o tą rurkę co idzie od kolektora, miałem kiedyś bardzo podobnie .

Posted

Ja bym sprawdzil cały układ wydechowy pod kątem przedmuchów. Być może cos poluzowane, bądź wypalona uszczelka, tak będzie świszczeć, a po zagrzaniu rozszerzalność temperaturowa i doszczelnia niewielką dziurkę.

Posted

Witam Panowie. ja dzis wymienilem tubbo na nowe i dalej piszczy czy moze ktos z was doszedl co to piszczy??

Posted

Kruciec nie luźny na vacum? Zmierz podciśnienie, posprawdzaj szczelność wezy

Posted

Dzis bede to sprawdzal jak cos znajde to bede pisal :) ale jak ktos ma jakis pomysl co moze byc przyczyna tego piszczenia to bede wdzieczny bo juz nie moge tego sluchac a co najgorsze to ze wywalilem kase na nowe tubro i dalej to samo a wszyscy twierdzili ze turbo umarlo


Zastanawia mnie czy koledzy co im piszczalo uporali sie z tym...

Posted

99% osób walczących z problemem chrobotania turbiny nadal sobie z tym nie poradziła, u Ciebie dźwięk jest inny, według mnie masz jakąś nieszczelność, małą dziurkę w przewodach/rurach. Jeden z kolegów na forum sugerował i jak twierdził, w jego przypadku pomagało przeczyszczenie filterka w zaworze n75 lecz w moim przypadku nic to nie pomogło. Szukaj nieszczelności

Posted

znalazlem domowym sposobem (woda z myldlem) nieszczelnosc na rurce idaca od kolektora do zaworu egr zobaczymy co bedzie jak uszczelnie

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...