Skocz do zawartości

kresek

Pasjonat
  • Postów

    89
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O kresek

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Świdnica

Auto

  • Model
    80 S2 B4
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    1989
  • Silnik
    2.2 T R5 20V
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1329 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kresek

0

Reputacja

  1. Usterki, które były w aucie są do weryfikacji organoleptycznej w przeciągu max pół godziny. Tyle oleju w dolocie to jest praktycznie znikoma ilość, tym bardziej, że auto na 2 turbinach. Widać, że turbiny świeżo robione, wygląda jakby zapocenie było spod uszczelki, albo spływa spod pokryw zaworów na turbiny i póżniej na dół. Płyn w środku pewnie nagrzewnica, nowa 80zł i dzień roboty. Nie wiem jak można kupywać auto i ślepo wierzyć sprzedającemu. Jeszcze napisać ,mniej na umowie. Sprzedający podejrzewam też nie był mechanikiem bądź rzeczoznawcą aby szukać każdej kropli oleju. O nagrzewnicy pewnie wiedział. Auto ma prawie 20 lat, tym bardziej należało sprawdzić stan. A teraz trzeba się będzie po sądach ciągać.
  2. A "mądrzy" handlarze na koniec roku nakupili jak najwięcej, poopłacali od wszystkiego akcyzy. A teraz dochodzenie US jak to się stało, że przez cały rok mieli udokumentowane 2-3 sprzedaże w miesiącu ze znikomym zarobkiem, a tu nagle zakup kilkunastu/kilkudziesięciu aut za sporą gotówkę i ich akcyzowanie. Z dniem 1.03 weszła nowa służba KAS, która zaczyna kontrole. I tak ze straszaka nową akcyzą, sukces w postaci zanlezienia i ukarania oszustów podatkowych Biedne te handlery
  3. Rozwiercając, wyrywając itd wkladke wystarczy później przekręcić zwykłym śrubokrętem. Najprostsza opcja. A jak nie to przez zamek bagażnika, tam masz tylko 3 kabelki od wkładki po zdemontowaniu tapicerki.
  4. 1.04 otwieram studio detailingowe, także będzie tego więcej
  5. Auto jeździ, żadnych niespodzianek Auto po korekcie, lakier zabezpieczony powłoką UNC-R, pierwsze mycie po 1,5 miesiąca, powłoka spisuje się znakomicie i trzeba powoli szykować się do sezonu. 19x8,5 215/35/19 i 19x10 225/35/19. Ale z przodu brakuje jednak jeszcze cala
  6. Pompki już słabe, to niedoładowanie powyżej 2300 to efekt przycinającej się geometrii, przez co sterownik usilnie walczy aby ją zbić, jak już kierownice ruszą to występuje chwilowe niedoładowanie, tak jak chwilę wcześniej przeładowanie. Rozrząd kiedy robiony? Napinacz już nie trzyma.
  7. Pryjemniejsza owszem, ale zdecydowanie wolniejsza A efekty to tylko doświadczenie, zarówno rotacją jak i DA uzyska się ten sam efekt.
  8. No a na bezdotykowej woda pod ciśnieniem leci tez z karchera także ja przesady nie widzę :-P a z ręcznikiem tak jak mówisz, no ale jak już się interesuje gritami to ręcznik odpowiedni tez znajdzie Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
  9. no ale jak mam taki zestawik http://samochodowekosmetyki.pl/pl/produkt/4005/good-stuff-wiadro-separator.html to nic wiecej nie potrzebuje co nie? do tego tylko dobry szampon samochodowy i dobra rękawica z wełny I karcher do wstępnego płukania i końcowego, ręcznik do osuszania.
  10. Tu skusiła mnie cena, bo wiedziałem, ze w razie W to za same zderzaki i progi zwróciło by się auto Dzisiaj już prawie skończyłem korektę, została tylko klapa i zderzak z tyłu i jutro wchodzi kwarc "Delikatnie" zajechany lakier, ale dzięki temu nigdy nie polerowany, piękna grubość, więc można było dojść do 99% ideału.
  11. Przedstawiam mój ostatni zakup. Auto odkupione jak zwykle od prywatnego właściciela w Niemczech. Kupione prawie zupełnie przypadkowo. Wisiało kiedyś na ebay za 2500e. Jako, że podobno miało uszkodzone wtryski, zaproponowałem mniej niż połowę z ceny z ogłoszenia. Po 2 miesiącach zapytanie czy dalej jestem zainteresowany, oczywiście tak, więc wyjazd do DE, w nocy w drugi dzień świąt. Po przebojach i 700km trasy dotarłem. Na miejscu okazuje się, że aku totalnie kaput, więc silnika nawet nie odpalę, bagażnik zamknięty, nie wiadomo ile na liczniku, właściciel nie pamiętał bo auto stało juz ponad rok. Negocjacja ceny i stanęło na 900e. Pora wracać i brać się za robotę. Co się okazało właściciel celowo wprowadzał w błąd gdyż wiedział od mechanika, że uszkodzony jest silnik a nie wtryski. A skąd się dowiedziałem? Po ściągnięciu pokrywy zaworów niespodzianka. Rzeczywiście wtrysk 1 i 4 nie pracuje, ale nie dlatego, że uszkodzone tylko włożone z 90km silnika. Telefon do DE i informuje Pana, żeby zmienił mechanika, bo zamontował mu nie takie wtryski jak potrzeba i dlatego auto nie chodzi Jego wiązanka na temat mechhanika aż miło było słuchac, wtedy się przyznał, że mechanik powiedział ze to musi być coś z silnikiem bo po wymianie wtrysków dlaej te same 2 cylindry nie pracują Zakupiłem więc komplet wtrysków z polo 1,4tdi po przebiegu 120tys km i silnik pracuje aż miło. Co do auta. Kolejna niespodzianka podłączenie akumulatora a na blacie niecałe 200tys. km. Szybkie sprawdzenie w ASO i się okazało prawdą bo serwis do 2014r i 169tys km Wszystkie szyby w oryginale, malowane maska i z lewej strony błotnik i drzwi, po zbadaniu miernikiem musiała być wgniota na wysokości klamki, bo tylko tam jest szpachla, a cała reszta oryginał. Auto wstępnie miało być na handel, ale uznałem, że z takim przebiegiem i stanie szkoda go puścić w świat. A że najmlodszy junior ma już prawie 3 lata, decyzja z żoną, sprzedajemy jej Polo GTI i zostawiamy A4. W końcu 4 drzwi Teraz auto jest kompletnie umyte, wstępnie wyczyszczone w środku. Od kilku dni walczę z korektą lakieru, na którą pójdzie powłoka kwarcowa. Co do autka: - silnik 1,9 115KM - pakiet zewnętrzny z S4, zderzak przedni, listwy progowe, listwy drzwiowe, grill, brakuje tylko esowego zderzaka z tyłu. - 4x elektryczne szyby - centralny z pilotem - duży fis - duża nawigacja, ale już nie ori - climatronic - grzane fotele - skórzane fotele kubełkowe - poduszki powietrzne przód, fotele i kurtyny - parctronic tył - xenon W planach doprowadzenie technicznie do ładu, głownie hamulce ze względu na długi czas stania. Rozrząd olej wiadomo. Poprawienie mocowania progów z S4 i zderzaków bo spasowanie totalnie do D. Poza tym w planie gewinde, jakieś fajne koło, zrobienie pod 180KM i myślę, że juz tyle jej wystarczy. Zdjęcia zaraz po przyjeździe i umyciu przed wjazdem na garaż do korekty. Więcej foto po korekcie, jak już ladna będzie bilder hochladen kostenlos
  12. Spalone końcówki mocy w radiu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...