Jump to content

papadziordzio

Pasjonat
  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

35

About papadziordzio

Informacje

  • First name
    Przemek
  • Location
    Mazury

Car

  • Car model
    A5
  • Car body
    Sportback
  • Year of production
    2011
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    CCWA
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

1,420 profile views
  1. Cześć, A5 8T (bliźniak A4 B8) sytuacja wyglądała następująco, lekki przymrozek niechcący dotknąłem pokrętła od szyberdachu, w którym strzeliło po uchyleniu 3cm i mimo iż silniczek działał nie było reakcji. Po zdemontowaniu lampki podsufitki okazało się, że zębatka rozsypała się na 4 części. Zamówiłem silniczek o takich samych numerach jak był zamontowany, przykręcam i... dach otwiera się tylko góra dół i to w pozycji pokrętła, które powinno otwierać dach wzdłużnie nie pionowo. Czy po wymianie silniczka trzeba podłączyć pod komputer aby zresetować jego ustawienia? Czy jest
  2. W zakładzie dostałem informacjęł, że wszystko zależy od stanu oleju, jeżeli będzie czarny i śmierdzieć będzie spalenizną to sprzęgła też są do wymiany. Oczywiście ten optymistyczny scenariusz, który dostałem to sama mechatronika + olej + filtr + adaptacja i będzie si jednak jakoś wierzyć mi się nie chce, ze na tym się skończy
  3. Szarpnięcie z D2 na D1 + czasami walnięcie gdzie była procedura D2 --> D --> D1, wyczuwalna zmiana biegów, "ciągniecie" do przodu z hamulcem wciśniętym (1.5L chwilowego), po nocy z P na D potrafi zrobić jakby "walnięcie". Podobno to standard, że cały STRONIC jest do roboty po 250kkm a to i tak sporo dla tej skrzyni jeżeli chodzi o sprzęgła, elektrozawory i wszystkie, wszystkie komponenty.
  4. CCWA co prawda w A5 ale masa 1850kg w dowodzie... co Wy wiecie o spalaniu (z trasy 70km na drodze krajowej): A na poważnie nie udało mi się już osiągnąć drugi raz takiego wyniku, średnie z dystrybutora 13L / 100km, z komputera teraz pokazuje 14.8L z kilku tysięcy kilometrów. Przebieg jak na zdjęciu rozrząd cisza spokój ale oczywiście STRONIC do kompletnego remontu po 250.000km. Poza tym V6 bajka, turbodziura duża ale po programie myślę, że byłoby świetnie. W trasie jadąc wolno 6.3L z komputera powtarzalne, natomiast jadąc "dynamicznie" do 8L, więcej to już trzeba na p
  5. Zobacz ofertę Kupię dekielki / kapsle do 18' Audi Sline Kupię dekielki do felgi ze zdjęcia - potrzebne 3sztuki, średnica to podobno 62mm. Dodający papadziordzio Wysłano
  6. Kupię dekielki do felgi ze zdjęcia - potrzebne 3sztuki, średnica to podobno 62mm.
  7. Cześć Problem co prawda dotyczy A5 8T jednak to bliźniacza konstrukcja z A4. Problem z ogrzewaniem / chłodzeniem. Klimatronik 1 strefa. Bez znaczenia czy nawiew jest na pierwszym biegu czy na maksa (12) cały czas ledwo co dmucha. Problem ustaje kiedy deptam do podłogi - zaczyna chodzić normalnie. Pod VCDS błąd: 01273 - FRESH AIR BLOWER 006 - short to plus Fault Status: 01100110 Fault priority: 3 Fault Frequency: 1 Oczywiście po wykasowaniu i włączeniu na nowo nawiewu od razu się pojawia. Wyczytałem, że jest to błąd dmuchawy, jakiś zamiennik kosztuje koło 200-30
  8. Witajcie, Czy macie gdzieś pod ręką procedurę adaptacji skrzyni STRONIC 7B przez VCDS? Pozdrawiam
  9. papadziordzio

    B7 Crew

    Będzie wiedział podczas tych dwóch sekund kiedy wiesz, że ch*j krawężnik był schowany pod liśćmi i właśnie rysuje Ci rant felgi... potem zrobi się czerwony na twarzy, przeklnie, wyjdzie i zobaczy pięknie objechany rant
  10. Masz 100% racji jednak niektórzy nie chcą dorabiać flansz itd. tylko wyciągnąć, włożyć i po robocie, bez kombinacji nawet jeżeli nie są duże.
  11. UPDATE Sprawa rozwiązana z pozytywnym skutkiem. Ugoda podpisana, 3miesiące pisania 2x w tygodniu maili, poruszania sprawy w Urzędzie Miasta. Maile do wszystkich szczebli i biur na terenie całej Polski firmy wykonującej remont. @hak64 podziękowania za cenny rady !
  12. papadziordzio

    B7 Crew

    Nie patrz na kategorie wagowe w książce. Jeżeli chodzi o sprężyny np. Eibacha dopasuj po kategoriach z tabliczki, którą masz na prawym kielichu pod maską - po tych wartościach kupuj. Wystarczy 6mm chociaż możesz kupić po prostu klej silikonowy i też będzie ok. Co do koloru to co Ci się podoba. Ja mam w połysku i nie zmieniłbym na mat.
  13. Na forum polecają kolegę @spanky - mają siedzibę pod Warszawą. Turbo oddaj na regenerację, niech zrobią z tego hybrydę, będzie więcej pompować a nic nie będziesz kombinować - niektórzy polecają kolegę Geremi VAG Garage. Skontaktuj się z tymi dwiema osobami, myślę, że podpowiedzą Ci co z czym się je i przede wszystkim w jakich kwotach. Co do odległości to oczywiście sporo kilometrów, czasami zdarza się, że i tak miało się zrobić długi weekend nad morzem . Co do wstawania turbo u mnie czuć, ze idzie od 2000 i rozwija moc do 3000 później płasko idzie do końca, nie mam deficytu
  14. Kilka podstawowych kwestii ile chcesz osiągnąć i czy jest sens pchać się w koszty. Czy Twoja turbina jest sprawna czy już zionie ducha? Uważam, że jeżeli jest sprawna to bez sensu pchać się w wymiany. Po samym programie będzie już lepiej pompować to po pierwsze, po drugie przy ~200-210KM na prawdę potrzebny jest Ci aż tak bardzo dół? Sprzęgło dostanie bardziej po d*pie a to kolejne koszty. DP jest bez sensu przy seryjnym wydechu bo po pierwsze nic nie da, po drugie możesz odczuwać większe wibracje w kabinie plus zwiększy się hałas. FMIC oczywiście to bardzo dobry pomysł, im mniejsza temp
  15. papadziordzio

    B7 Crew

    Jak Pjoter raz wsiądzie do samochodu, w którym jest ciepło a mieszka w kraju gdzie jest przez 80% czasu w roku pizga jak w kieleckim to będzie must have. Ja nie mówię tutaj o tym co dołożyłem, co nie. Jeżeli windowałbym cenę swojej B7 w gnoju na 26tysięcy na przykład to bym oczekiwał full wyposażenia razem z usługami concierge. Nawiązuje do tego, że przy takiej kasie oczekiwałbym więcej i nie zadowala mnie stwierdzenie, że i tak jest dobrze wyposażona. Jedyną rzeczą, która jest "wymysłem" to grzana tylna kanapa - reszta wyposażenia na prawdę się przydaje.
×
×
  • Create New...