Skocz do zawartości

papadziordzio

Pasjonat
  • Postów

    88
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O papadziordzio

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Mazury

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1722 wyświetleń profilu

Osiągnięcia papadziordzio

26

Reputacja

  1. Ostróda i okolice ma ktoś może VCDSa? Potrzebuję pilnie aktywować aux w A5 8T.
  2. Panowie pytanie podsumowujące A4 rok 2012 produkcji: 1.8TFSI 170KM - nie powinno być problemów z nadmiernym laniem oleju? 2.0TFSI 211KM - lekkie ubytki będą ale już nie kosmiczne tj. 1L/1000 Czy mam rację? Pozdrówki
  3. Cześć, A5 8T (bliźniak A4 B8) sytuacja wyglądała następująco, lekki przymrozek niechcący dotknąłem pokrętła od szyberdachu, w którym strzeliło po uchyleniu 3cm i mimo iż silniczek działał nie było reakcji. Po zdemontowaniu lampki podsufitki okazało się, że zębatka rozsypała się na 4 części. Zamówiłem silniczek o takich samych numerach jak był zamontowany, przykręcam i... dach otwiera się tylko góra dół i to w pozycji pokrętła, które powinno otwierać dach wzdłużnie nie pionowo. Czy po wymianie silniczka trzeba podłączyć pod komputer aby zresetować jego ustawienia? Czy jest to możliwe? Zamontowanie na pewno prawidłowe ponieważ nie ma tu filozofii (trzy śruby). Dodam, że do momentu zamontowania nowego dach był lekko uchylony ze względu na awarię. Może jest tego inna przyczyna? Pozdr.
  4. Samochód wygląda po prostu fenomenalnie!
  5. W zakładzie dostałem informacjęł, że wszystko zależy od stanu oleju, jeżeli będzie czarny i śmierdzieć będzie spalenizną to sprzęgła też są do wymiany. Oczywiście ten optymistyczny scenariusz, który dostałem to sama mechatronika + olej + filtr + adaptacja i będzie si jednak jakoś wierzyć mi się nie chce, ze na tym się skończy
  6. Szarpnięcie z D2 na D1 + czasami walnięcie gdzie była procedura D2 --> D --> D1, wyczuwalna zmiana biegów, "ciągniecie" do przodu z hamulcem wciśniętym (1.5L chwilowego), po nocy z P na D potrafi zrobić jakby "walnięcie". Podobno to standard, że cały STRONIC jest do roboty po 250kkm a to i tak sporo dla tej skrzyni jeżeli chodzi o sprzęgła, elektrozawory i wszystkie, wszystkie komponenty.
  7. CCWA co prawda w A5 ale masa 1850kg w dowodzie... co Wy wiecie o spalaniu (z trasy 70km na drodze krajowej): A na poważnie nie udało mi się już osiągnąć drugi raz takiego wyniku, średnie z dystrybutora 13L / 100km, z komputera teraz pokazuje 14.8L z kilku tysięcy kilometrów. Przebieg jak na zdjęciu rozrząd cisza spokój ale oczywiście STRONIC do kompletnego remontu po 250.000km. Poza tym V6 bajka, turbodziura duża ale po programie myślę, że byłoby świetnie. W trasie jadąc wolno 6.3L z komputera powtarzalne, natomiast jadąc "dynamicznie" do 8L, więcej to już trzeba na prawdę przeginać pałkę
  8. W żadnym Audi nie siądziesz tak jak w BMW wstępny wybór bardzo dobry, pamiętaj tylko o Mpaku - must have
  9. Tak racja, jeżeli jeździ tym tylko w mieście osoba o wadze 150kg wygniatająca fotel wtedy uwierzę, że po 350kkm fotel Audi ma dziury. Poczytaj trochę tematów na temat autodetailingu - wypranie tapicerki raz na sezon to 200zł. Tak samo jak zaraz zobaczymy pokrowiec na Twojej kierownicy bo się "przeciera" - a widać, że się świeci od brudu, wystarczy najpierw wyczyścić dobrze, zabezpieczyć powierzchnie i nie ma problemów z użytkowaniem nawet długotrwałym - a w Audi na prawdę nie ma co narzekać na jakość materiałów (nie liczmy wpadki z gumowanymi przyciskami swego czasu). Co do czyszczenia - te schowki rozumiem, że zdjęcie przed czyszczeniem? Jeżeli po to czyszczenie polegało chyba tylko na wyjęciu paragonów po Maku z nich - materiał wewnątrz jest faktycznie upierdliwy ale wystarczy wziąć szczoteczkę do zębów i wszystkie paprochy odchodzą.
  10. papadziordzio

    Rodzinne kombi

    Nie najszybszy Golf a najszybsze kombi - co jest oczywiście nie prawdą i aby mało znające się pelikany nabijały wyświetlania, tfu znaczy portfel wyświetleniami. I mamy odpowiedź tak na prawdę skąd potem znafcy szfagrowie co to po wódeczce opowiadają co to oni nie oglądali i czego to się nie dowiedzieli, później się wtrącisz, uświadomisz go o istnieniu marki Audi i cyk kłótnia przy rosołku gotowa Swoją drogą faktycznie bardzo podobna sztuka ale ta z Dużego w maluchu miała zrobione już
  11. Cześć Problem co prawda dotyczy A5 8T jednak to bliźniacza konstrukcja z A4. Problem z ogrzewaniem / chłodzeniem. Klimatronik 1 strefa. Bez znaczenia czy nawiew jest na pierwszym biegu czy na maksa (12) cały czas ledwo co dmucha. Problem ustaje kiedy deptam do podłogi - zaczyna chodzić normalnie. Pod VCDS błąd: 01273 - FRESH AIR BLOWER 006 - short to plus Fault Status: 01100110 Fault priority: 3 Fault Frequency: 1 Oczywiście po wykasowaniu i włączeniu na nowo nawiewu od razu się pojawia. Wyczytałem, że jest to błąd dmuchawy, jakiś zamiennik kosztuje koło 200-300zł, załatwi to sprawę czy może zacząć szukać gdzie indziej? Pozdrówki
  12. AD1) Przy takich prędkość to zmienia postać rzeczy. AD2) Czyli elektryk sztuka dla sztuki, chociaż te 15km już by uratowało tyłek, właściwie "po bułki" można byłoby jeździć bezszelestnie . AD3) Tutaj też kwestia indywidualna, ja mam 197cm więc mam ciężko AD4) W małym autku miejskim nie przeszkadza. W Avensis za 130k albo Corolli za 90k razi w oczy w porównaniu do konkurencji. AD5) Dla mnie gra całkiem w porządku, oczywiście tyłka nie urywa ale w porównaniu do innych mieszczuchów jest liderem wg. mnie . AD6) Tutaj zdania nie zmienię, spalić, zniszczyć, skończyć produkować nim poczyni ekspansję Podsumowując fajne autko, oby się dobrze użytkowało, i patrząc na Twoje oczekiwania chyba trafiony zakup. Pozdrówki
  13. Spalanie jakoś mega nie urywa. Co prawda to benzyna ale wieloma dieslami można spokojnie zejść poniżej 4L / 100 i to bez dziadowania a jadąc zgodnie z przepisami - a kupiłeś samochód z przeznaczeniem raczej na trasę. Jak wygląda jazda w mieście, idzie śmigać na samym napędzie elektrycznym? Jeżeli tak, jak wygląda realny zasięg? Co do miejsca w środku ostatnio pojeździłem takim Yarisem to po kilku kilometrach niestety wysiadłem, oddałem we władanie kobiecie bo nie ma tam kompletnie miejsca, w mniejszym samochodzie nie siedziałem. Jeżeli chodzi o pozycję za kierownicą lepiej wypada nawet VW UP!. Plus za multimedia, jak w Yarisie są do przełknięcia to te same systemy w Corolli i Avensis to epoka do tyłu - ale tutaj już biorę pod uwagę konkurencję jeżeli chodzi o kwotę zakupu. Plusem Toyot jest na pewno nagłośnienie, w serii gra bardzo . Jak odczucia z CVT? Dla mnie to najgorsza skrzynia z jaką miałem styczność, żyje własnym życiem, nie idzie utrzymać stałych obrotów, chyba, że operuje się gazem w górę w dół 3cm. Design na plus...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...