Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[SPRZEDANE] Audi A4 Allroad B8 Teak Brown - 2012 / Facelifting / 2.0 TFSI (CDNC) / 250 KM & 394 Nm / S-Tronic


jnow

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem!

Po ponad 2 latach jazdy Subaru Imprezą WRXem po lekkich modach nadszedł zmiany samochodu na rodzinny i tym samym w piątek zakupiłem Audi A4 Allroad.

 

Historia samochodu:

Zakupiony w Audi Centrum Wrocław w 2012 r., pełna historia serwisowa w ASO. Jestem trzecim właścicielem, przebieg w momencie zakupu 110 998 km. Samochód bezwypadkowy.

 

Podstawowe dane samochodu:

Kolor: Teak Brown metallic

Silnik: 2.0 TFSI o mocy 211 KM, oznaczenie CDNC

Skrzynia biegów: automatyczna, S-Tronic

 

Felgi:

Letnie: 18" OEM Audi

Zimowe: 17" OEM Audi

 

Wyposażenie:

Sportowe fotele - alcantara ze skórą

Podgrzewane fotele z przodu

Podłokietnik z przodu

Elektryczna regulacja podparcia lędźwi

Sportowa, skórzana, 3-ramienna, wielofunkcyjna kierownica z łopatkami do manualnej zmiany biegów

Klimatyzacja automatyczna 3-strefowa

Ogrzewane lusterka zewnętrzne

Wewnętrzne lusterko z automatyczną funkcją przeciwoślepieniową

Pakiet "Schowek"

Koncepcja podłogi bagażnika z systemem szyn i uchywytami

Pakiet oświetlenia wnętrza

Aplikacja dekoracyjna - aluminium Trigon

Złącze Bluetooth

System radiowy koncert (wzmacniacz w bagażniku)

Czujniki parkowania z tyłu

Asystent podjazdu z funkcją Auto Hold

Tempomat

Srebrna listwa wokół szyb i srebrne relingi dachowe

Czujnik zmierzchowy świateł

Czujnik deszczu

Reflektory ksenonowe z układem zmywania

Automatyczna regulacja zasięgu reflektorów

Światła tylne w technice LED

 

Najbliższe plany:

Wnętrze:

- wymiana listwy drzwi kierowcy z powodu zarysowań,

- pielęgnacja alcantary i skóry.

 

Nadwozie:

- kosmetyka lakieru (usunięcie zarysowania na przednim zderzaku i zarysowań na plastikowych nadkolach),

- montaż aluminiowej listwy ochronnej krawędzi bagażnika,

- wymiana siłowników klapy bagażnika,

- polerka końcówek wydechów.

 

Silnik:

- program (stage 1) w Tune Up Gdańsk.

 

Serwis:

- przegląd na 120 tys. km, w tym wymiana oleju w skrzyni biegów S-Tronic

Zdjęcia [28/08/2019]:

przód2_selected.JPG

tył prawy_selected.JPG

lewy skos_selected.JPG

lewy bok_selected.JPG

lewy tył_selected.JPG

środek_selected.JPG

fotele_selected.JPG

zegary_selected.JPG

Zdjęcia po zakupie:

own3.jpg

own1.jpg

own2.jpg

7.jpg

9.jpg

prawy bok_selected.JPG

Edytowane przez jnow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje zakupu, widze, ze rośnie nam niezla ekipa jesli chodzi o posiadaczy allroadow :)

PS: Sam bedziesz zmieniał ten plastik na nadkolu czy oddasz to komuś?

Masz tylko te felgi w swoim aucie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny allroad, powitać kolegę z forum SIP :) Jak audi w porównaniu do wrx'a?

Edytowane przez Korton555
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to się SIPowicze ujawniają :D pozdrawiam i ja! Bezawaryjności życzę! Tutaj na forum najpopularniejsze tematy są o tym jak fajnie się tymi furami jeździ, a nie "puk puk, panewka" albo "moje subaru na lawecie" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.09.2018 o 21:48, wampir napisał:

Gratulacje zakupu, widze, ze rośnie nam niezla ekipa jesli chodzi o posiadaczy allroadow :)

PS: Sam bedziesz zmieniał ten plastik na nadkolu czy oddasz to komuś?

Masz tylko te felgi w swoim aucie?

Dzięki bardzo! :) Liczę, że ekipa będzie się rozrastać, zawsze więcej osób do konsultacji i wymiany doświadczeń ;) 

Plastik na nadkolu chce zakupić na Allegro/OLXie i zlecić komuś wymianę. Używki w dobrym stanie kosztują po 100-150 zł, także chyba taniej niż lakierowanie obecnego.
Oprócz 18" widocznych na zdjęciu mam drugi komplet felg aluminiowych na zimę w rozmiarze 17" - standardowe koła Audi, bez fajerwerków.

W dniu 3.09.2018 o 07:23, Korton555 napisał:

Fajny allroad, powitać kolegę z forum SIP :) Jak audi w porównaniu do wrx'a?

Czołem :) Pomiędzy WRXem, a Allroadem jest przepaść pod kątem jakości wykonania wnętrza czy wyciszenia, to na pewno na duży plus. Jeżeli chodzi o frajdę z jazdy/przyspieszeń to tutaj ich tak nie czuje. W WRXie czuć było dokładnie, kiedy turbo wstawało i był mocny kop w plecy, w Allroadzie przebiega to liniowo - muszę uważać na prędkość, bo kompletnie się jej nie czuje. Jestem pozytywnie zaskoczony prowadzeniem w zakrętach, jest stabilnie i nie przechyla się mocno (a tego się obawiałem). Na ten moment jestem naprawdę zadowolony, choć planuję remap żeby osiągami zbliżyć się do WRX'a. Trochę irytuje mnie skrzynia S-Tronic w trybie D - bardzo szybko wrzuca 7 bieg, chcąc jechać na jak najniższych obrotach, w mieście nie do końca ma to sens moim zdaniem, szczególnie jak trzeba szybko 'cyknąć' na inny pas przed kogoś :) W trybie S jest lepiej.

W dniu 3.09.2018 o 08:38, was002 napisał:

to się SIPowicze ujawniają :D pozdrawiam i ja! Bezawaryjności życzę! Tutaj na forum najpopularniejsze tematy są o tym jak fajnie się tymi furami jeździ, a nie "puk puk, panewka" albo "moje subaru na lawecie" :D

Dzięki! :) Hehehe, no tak, w WRX miałem lęki maniakalne z panewką, tutaj pozostaje tylko kwestia kontrolowania oleju (chociaż tyle po Subaru zostanie z rytuałów ;)). Na ten moment na szczęście Allroad oleju nie pali, zgodnie z obietnicą sprzedającego.

Pytanie - czy ktoś z Was dysponuje linkiem do jakiejś bazy części OEM po numerze VIN? Chciałbym zlokalizować numer seryjny np. tej plastikowej nakładki na nadkole, bo nie jestem pewien co do doboru koloru.

 

Pozdro,

Kuba

Edytowane przez jnow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, jnow napisał:

Jestem pozytywnie zaskoczony prowadzeniem w zakrętach, jest stabilnie i nie przechyla się mocno (a tego się obawiałem).

Też byłem zaskoczony, że mimo wyższego zawieszenia nie kładzie sie auto na zakrętach, jest bardzo dobrze moim zdaniem i czuję się pewnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewny ale te plastiki mają taśmę i jak je ktoś zerwał to już nie założy drugi raz. Chyba że znacie jakieś patenty...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wampir, masz rację - na zdjęciach używanych części widać, że były odklejane. Podejrzewam natomiast, że każdy lakiernik/blacharz jest w stanie dobrać odpowiedni klej. Może kojarzycie, gdzie można kupić takie nowe z oryginalną taśmą (oprócz ASO)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze zrobimy jakis zakup grupowy u kogos kto ma znizki i taniej wyjdzie ? :D 

jedna to ok 500zł :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no fajna Audiczka , niech się sprawuje i cieszy . Super kolor :thumbup1: . 

Co do listw na błotnikach , bo jak dobrze rozumiem o nich piszecie , to są przyklejone na taśmie 3M i mają jeszcze trzy takie bolce wciskane . Co do koloru to lakiernicy na pewno mają takie kolory   Ja malowałem dokładkę tylną zderzaka  i lakiernik nawet nie sprawdzał jaki to kolor , bo wiedział i mówił że inny nie występuje jeśli ma być jak oryginał . Tylko ten „ mój " lakiernik robi prawie same Audi:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja bym plastiki zostawił... tylko jakiś dystans na koła dał, żeby było bardziej agresywnie. Jednak plastiki się nie boją parkingów pod centrami handlowymi, to się liczy... ja zawsze gdzieś po drugiej stronie parkingu porzucam auto, z dala od cywilizacji albo kalkuluję w którą stronę postawić, żeby to kierowca, a nie pasażer mnie drzwiami dosięgał...

problemy pierwszego świata...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, was002 napisał:

a ja bym plastiki zostawił... tylko jakiś dystans na koła dał, żeby było bardziej agresywnie. Jednak plastiki się nie boją parkingów pod centrami handlowymi, to się liczy... ja zawsze gdzieś po drugiej stronie parkingu porzucam auto, z dala od cywilizacji albo kalkuluję w którą stronę postawić, żeby to kierowca, a nie pasażer mnie drzwiami dosięgał...

problemy pierwszego świata...

Mam tak samo, często parkuję na skraju, by mieć tylko jedną stronę narażoną na uszkodzenie - zawsze to 50% mniej szansy na trafienie kogoś kto cię przerysuje, lub obije.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plastiki na pewno chce zostawić, myślałem tylko o polakierowaniu rys albo wymianie na nowy/używany bez rys :) 

Na razie Allroad spisuje się dobrze, żona zadowolona, ale narzeka, że pali więcej niż WRX :P 

W październiku ustawiam się na remap w Tune-Up Gdańsk.

Edytowane przez jnow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Średnią z ok. 25 tys. km WRXem mieliśmy około 12.5 L. W Allroadzie sam dojazd do pracy 6 km w jedną stronę komputer pokazuje 13.6 L, ale wiadomo, że trasy i dłuższe przejazdy to rozłożą i pewnie średnia łączna będzie około 11 L. 

Piszę to bardziej w formie ciekawostki, bo przy przebiegach rzędu 10-15 tys. km spalanie ma małe znaczenie :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji wczorajszych testów auta, wykonałem próbę Launch-Control. Filmik poniżej:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze mini-mody za mną ?

Listwa przed:60A60730-CB05-4C75-8393-3991ED6B3248.jpeg

i po:

404AE626-B029-4F6C-8EF4-3FED0358A3EB.jpeg

No i mały gadżet.

5CA6E628-2BC6-4232-A01A-1C393DF94A13.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@egon47, dzięki! Nie odnowiłem, tylko wymieniłem ? Przy tej strukturze aluminium rysy wydawały mi się nie do poprawienia, także pozostała wymiana.

@wampir, kupiłem używany w idealnym stanie na Allegro za 80 zł z wysyłką. Nr części OEM: 8K0867409.

W pierwszym poście zaktualizowałem informacje o moim Allroadzie - wypisałem posiadane wyposażenie ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...