Jump to content

Korton555

Pasjonat
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

17

About Korton555

Informacje

  • First name
    Tomasz
  • Location
    Wieliczka

Car

  • Car model
    A4 B8 Allroad
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2014
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    CNCD
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie "oprucz", tylko "oprócz". Na zmianę brzmienia bym nie liczył wymieniając same końcówki.
  2. 9 letni silnik TDI z przebiegiem 62tys km? co on 7 lat w piwnicy leżał, czy w bajki wierzysz?
  3. Weź 2.0 tfsi 3 gen, wyeliminowano problem olejowy, posiada dodatkowy wtrysk paliwa w kolektor ssący, więc nie zakleja się syfem. Dolozysz troche za nowszy rocznik, ale lepsze to niz kupienie 2-3 lata starszego egzemplarza i roznice w cenie wpakowac na poprawienie silnika (pierscienie, rozrzad, itp)
  4. Korton555

    B8 TrOOOOp

    Dokładnie, większa też pojemność cieplna całego zestawu.
  5. W przywitaniu pisałeś, że masz B9, w profilu masz B8, to jaki masz samochód? W B9 297km spoko, ale B8 to już nie koniecznie.
  6. Napisze jakie są różnice w B8, bo B9 się nie interesowałem: - szerszy rozstaw kół - płyta pod silnikiem - wzmocnione zawieszenie - większy prześwit, poprzez wyższe zawieszenie i większe koła 245/45/18 zamiast 245/40/18 Poza wyglądem, zmieniono: Większe zmiany zaszły w technice ukrytej w podwoziu. Audi A4 Allroad zostało podwyższone o 37 mm, dzięki czemu jego prześwit wynosi 180 mm. Modernizacji dokonano również w zawieszeniu. Rozstaw kół obu osi powiększono o 2 cm. Każde z przednich kół prowadzone jest przez pięć wahaczy. Z tyłu zainstalowano wahacze trapezowe oraz wspornik osi ze stali, połączony z karoserią za pomocą łożysk. By uzyskać większą sztywność nadwozia, w Allroadzie zastosowano wiele blach ze stali o podwyższonej wytrzymałości. Prowadzi sie jak normalne auto osobowe, zwiększoną wysokość zniwelowali szerszym rozstawem kół.
  7. Podrapana felga https://allegro.pl/oferta/audi-felga-rotor-19-9-0jx19h2-et-33-8t0601025-cd-7842120292
  8. Bede za chwile sciagal u siebi taki zestaw, tarcze i klocki z przebiegiem kilka tys km. Bede sie go pozbywal, bo przechodze na wieksze hamulce
  9. Ostatni post, czyli piszesz to co ja, chodź tak by i tak się nie zgodzić. Trochę logiki: 1. S4 ma seryjne większe hamulce od allroad 345 vs 320 2. Najlepszy (względem ceny i prac) mod do S4 do to właśnie hamulce od SQ5 (380mm) -> z tego wynika, że allroad nie potrzebuje takie moda jak S4. Oba dostają przyrost ok 40mm na średnicy tarczy Kończe temat, nie chce mi sie spierać dla zasady
  10. Mocniejszy autem jesteś w stanie osiągnąć większa prędkość, dodatkowo w krótszym czasie. Czyli ponad 400 konne S4 powinno mieć mocniejsze hamulce niż 300 konny allroad. Planowany mod przeze mnie na 356mm wydaje się z dużym zapasem, wiec nie mam potrzeby w 380mm się pakować
  11. Nic, dlatego producent do np a6 z silnikiem 2.0TDI daje takie same hamulce jak do RS6 Albo daje większe tylko dlatego, że RS6 ma większe koła i chcieli wypełnić felgę. A tak na serio: mając taki sam odcinek drogi, szybszym autem osiągnę większą prędkość i z tej większej prędkości muszę wyhamować do zbliżonej prędkości jak słabszym autem - dlatego potrzebuję mocniejszych i bardziej odpornych na przegrzanie hamulców, bo takich odcinków mogę mieć kilka po np ostrych zakrętach.
  12. Do mojego auta to juz przesada, gdybym mial ponad 400 konne s4 to moze poszedlbym w hamulce od sq5
  13. Jest roznica 356mm vs brembo? Chodzi mi o skutecznosc i odpornosc, nie o wage Ja juz mam zaklepany zestaw 356mm ale mam felgi, ze sie bez dystansow obejdzie
  14. No właśnie o to pytałem czy tylko adaptery, a tu wychodzi jeszcze, że trzeba obciąć osłony i przyszlifować zwrotnice. 380mm to już trochę za dużo.. Bije sie cały czas z myśłami w która opcje pójść: 1. S4 - najtaniej, moge kupic zjechane przednie zaciski i przelozyc tylko jarzma do swoich zaciskow, tyl 330mm musze kupic 2. 345mm z q5....fajny lekki zacisk cenowo drozej - wlasciwie cenowo tak samo jak opcja 3 na 356mm, tyl 330mm 3. 356mm, tyl 330mm Najbardziej podobaja mi sie zaciski z s4 b9, ale jak cos trzeba ciąć, szlifować zwrotnice to odpada. Co bedzie lepiej hamowało 356mm czy 345 4-tłoczkowy?
×
×
  • Create New...