Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[SPRZEDANE] Audi A4 Allroad B8 Teak Brown - 2012 / Facelifting / 2.0 TFSI (CDNC) / 250 KM & 394 Nm / S-Tronic


jnow

Rekomendowane odpowiedzi

Dobra cena! Tez by mi sie przydał taki modzik bo mam 1 ryske...  jnow czy Twoj sprzedawca ma wiecej tych listew? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wampir, powinien mieć, bo miał wystawiony cały komplet 4 szt. razem z tunelem środkowym. Namiar:

https://allegro.pl/uzytkownik/autoparts-radom?order=m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Allroad śmiga jak należy, przejechaliśmy od zakupu ok. 3700 km. Wymieniłem ostatnio klocki z przodu na Ferodo, ponieważ zapaliła się kontrolka.

Średnie spalanie według komputera 10.9 L/100 km. No i dla mnie najważniejsze, że problem olejowy znany z 2.0 TFSI nie dotyczy tego egzemplarza - średnie spalanie oleju wychodzi mi obecnie na poziomie około 50-60 ml / 1000 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie masz teraz spalanie gdy sie zrobiło zimno?

Jak sie doliczyłeś tak precyzyjnie tych 50ml? :)

Z MMI?

Ja co kilka miesięcy rzucam okiem u siebie, ale póki co poziom oleju się nie zmienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie mam po mieście zimą około 11.5-12 L / 100 km, średnia cały czas 10.9-11.0 L / 100 km. Spalanie oleju monitoruje na MMI - podzieliłem ilość wlaną do poziomu max. przez dystans przejechany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4, a każda odpowiada za 125 ml. To spalanie uważam za mega niskie jak na silnik turbo. 

Tobie nie zeszła ani jedna kreseczka? Przez jaki przebieg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3tys km mi stuknelo pare dni temu, ale nie patrzyłem wtedy na stan oleju na MMI. Ostatni raz patrzyłem kilka tygodni temu i ciągle był stan. 

Pewnie niedługo zejdzie bo to niemożliwe, żeby nic nie brał. Auto ma turbo to wiadomo, że weźmie. 

Taki stan pewnie dlatego, że w większości jeżdzę spokojnie. Im bardziej dynamiczny styl jazdy tym większe zużycie. 

2,0TFSI bierze mi mniej niż moje B6 z silnikiem 1.8T. 

W B6 to mi schodziło na miarce oleju do min po jakiś 6 tys km o ile dobrze pamiętam tylko, że tam jeździłem ostrzej. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, w 100% potwierdzam to co mówisz ;) No ja miałem już kilka bardziej dynamicznych tras tym samochodem - to jest akurat super sprawa (vs. WRX), że można spokojnie podróżować 180-200 km/h bez urwania głowy od wydechu, szumu itd. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbliża się u mnie przegląd na 120 tys. km, dostałem wycenę z trójmiejskich ASO na ok. 3.600 zł (w tym wymiana oleju w skrzyni S-Tronic).

Czy ktoś się orientuje ile taki przegląd może kosztować w nie-ASO? Zastanawiam się czy jest duża różnica.

Mam tzw. Gwarancję Mobilności Audi za dotychczasowe wykonywanie wszystkich czynności serwisowych w ASO i to też trochę przechyla szalę na rzecz ASO...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz jeszcze pośmigać autem i nie robiłeś jeszcze, to pomyśl nad wyczyszczeniem układu dolotowego z nagaru (kolektor, przepustnica), który już pewnie się tam zebrał, dobrze by było zajrzeć do komory spalania, wtryskiwaczy, w TFSI również tam lubi się szybko osadzać nagar.

Ja z tego względu nie robiłem przy 120 tys. km przeglądu w ASO tylko poza, żeby oprócz standardowych rzeczy mi zrobili czyszczenie. Z wymianą oleju w skrzyni wyszło podobnie cenowo, więc sporo, ale to zależy do kogo pojedziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Dzisiaj nie mogę się nigdzie dodzwonić, ale wymianę oleju w skrzyni chyba zlecę serwisowi Sosnowski (http://skrzyniebiegow.pl/), bo robią dynamiczną wymianę, a w ASO jest tylko statyczna.

Wiem, że w 3mieście polecany jest VAG Bauer Service, ale jeszcze ani razu nie udało mi się tam dodzwonić (próbowałem wielokrotnie..)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, jnow napisał:

Dzięki. Dzisiaj nie mogę się nigdzie dodzwonić, ale wymianę oleju w skrzyni chyba zlecę serwisowi Sosnowski (http://skrzyniebiegow.pl/), bo robią dynamiczną wymianę, a w ASO jest tylko statyczna.

Wiem, że w 3mieście polecany jest VAG Bauer Service, ale jeszcze ani razu nie udało mi się tam dodzwonić (próbowałem wielokrotnie..)

Niestety do Krystiana  gorzej  niż do prezydenta się dodzwonić  lepiej podjechać i się umówić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, jnow napisał:

Zbliża się u mnie przegląd na 120 tys. km, dostałem wycenę z trójmiejskich ASO na ok. 3.600 zł (w tym wymiana oleju w skrzyni S-Tronic).

Czy ktoś się orientuje ile taki przegląd może kosztować w nie-ASO? Zastanawiam się czy jest duża różnica.

Mam tzw. Gwarancję Mobilności Audi za dotychczasowe wykonywanie wszystkich czynności serwisowych w ASO i to też trochę przechyla szalę na rzecz ASO...

Ja w ASO za przegląd przy 120tys km z wymiana oleju w s-tronic dałem coś pod 3k, zamieściłem fakturę w wątku o moim allroad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się dodzwonić do Krystiana, tj. umówiłem się do VAG Bauer Service na początek lutego. Dziękuję wszystkim za pomoc ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem właśnie siłowniki klapy bagażnika na nowe. Niestety nie znalazłem tych 'mocniejszych-samootwierających się', więc stanęło na standardowych. Trzy minuty roboty, a komfort większy ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, jnow napisał:

Wymieniłem właśnie siłowniki klapy bagażnika na nowe. Niestety nie znalazłem tych 'mocniejszych-samootwierających się', więc stanęło na standardowych. Trzy minuty roboty, a komfort większy ;) 

Pisząc te mocniejsze miałeś na myśli te ze sprężynami? Jeśli tak to standardowe dużo lepsze. Przynajmniej w moim przypadku jak po dwóch wymianach nie chciały się podnosić wyżej jak 30cm. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MaciekPL, tak. Początkowo chciałem kupić takie ze sprężynami (Przykład), ale sprzedający napisał mi, że do Allroada nie pasują i kupiłem standardowe (Klik). Działają tak jak się spodziewałem, czyli po leciutkim pociągnięciu klapy ciągną ją do samej góry, natomiast te zużyte, które miałem wymagały użycia siły i podciągnięcia jej do minimum połowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, jnow napisał:

@MaciekPL, tak. Początkowo chciałem kupić takie ze sprężynami (Przykład), ale sprzedający napisał mi, że do Allroada nie pasują i kupiłem standardowe (Klik). Działają tak jak się spodziewałem, czyli po leciutkim pociągnięciu klapy ciągną ją do samej góry, natomiast te zużyte, które miałem wymagały użycia siły i podciągnięcia jej do minimum połowy.

Prawidłowo, zwykłe to zwykle. Można w przyszłości dlubnac elektryczna heh ? 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, zobaczymy jak długo tym pojeździmy - już ostatnio żona przebąkiwała, że te A6 Allroady ładne i większe ? W sumie to takim z 3.0 TFSI bym nie pogardził ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...